Loading...
nl

Foto

Patty
Patty feb 21 '13
Hi, dit ben ik smilewie zou mijn foto willen lezen? Ik ben zeer geinteresseerd in het spirituele en wil graag meer weten over mijzelf.. Ik ben hier helemaal nieuw dus ik weet nog niet echt hoe alles werkt.. Ook heb ik een 2de foto toegevoegd.. Ik vroeg mij af of iemand misschien weet wat die 'rook' naast mij is aan de linkerkant op de foto.. Er werd namelijk niet gerookt in die ruimte waar ik verbleef en het kwam ook niet door de camera duss...
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '13
De 2e foto ziet er uit als een echte ORB. In dit geval lijkt het wel een entiteit, die contact met je zoekt.
Patty
Patty feb 22 '13
Ja, ik dacht ook zoiets maar weet niet wie het zou kunnen zijn. Ik zou het zo graag willen weten maarja..
vestaans
vestaans feb 22 '13
ziet er heel apart uit, maar de tijd zal het leren smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 24 '13
Hoi Patty,

Wat ik bij jou ervaar als ik naar je foto kijk en me afstem, is dat jij heel open bent naar je omgeving over wie je bent. Het beeld was ik zie is dat je op een zachte manier vanuit jezelf, de ander toelaat en dat je de ander laat zien wat er zich in jou afspeelt.

Verder zie ik een verbinding met jou en de aarde, ik voel dat je steviger in je schoenen bent gaan staan. In dat proces van ‘sterker staan’ heb ik het gevoel dat je jouw persoonlijke dingen hebt geleerd te accepteren, dat je je als het ware in de overgave en acceptatie bent gegaan. Mooi:D!

Wat ik verder als beeld zie is een beetje een gek beeld, maar ik zal proberen het te omschrijven: je staat als het ware door je knieeen gezakt, een beetje angstig en je houdt die angst vast in het gebied van je heiligbeenchakra (eerste chakra, dit chakra heeft als schaduwzijde Angst).

Mijn gevoel erbij is dat je als het ware die angst mag leren toelaten en loslaten en er bewustzijn op te krijgen waar die angst eigenlijk over gaat en hoe en wanneer die ontstaan is. In het boek: Handboek Chakra Psychologie van Anodea Judith kun je meer lezen over het eerste chakra en hoe je aan je eerste chakra kunt werken als die niet in balans is.

Misschien zou je iets met lichaamsgerichte oefeningen kunnen doen om te werken aan je eerste chakra? Om de energie wat losser te maken: toevallig ben ik daar op dit moment ook mee bezig via yoga (doe ik thuis zelf). De oefeningen voor het wortelchakra die ik erg prettig vind, heb ik gevonden in het Praktisch Handboek Chakra Yoga, door Brigit Feliz Carrasco (Deltas). Mijn ervaring is, als ik met mijn lichaam werk, en daar beweging in breng door lichaamsgerichte oefeningen en ademwerk, dat daardoor ook de emotionele dingen kunnen loskomen, zodat er weer ruimte ontstaat in mezelf.

Heb jij verder iets met kinderen of werk met kinderen?

Grtjs,
L’arbe de vie
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 24 '13
Over de Orbfoto:

Even een andere invalshoek: ik zie de foto niet als een ‘entiteit die even aanklopt’.

Als ik goed naar de foto kijkt, dan zie ik namelijk dat er energie vanuit het hoofd van die Man op de voorgrond eruit gaat; alsof hij met zijn energie niet meer in zijn lijf zit, maar ‘eruit vliegt’. Wil deze persoon wel volledig op aarde zijn?
Als ‘iemand eruit vliegt’ is zo iemand vaak niet aanwezig als je goed in zijn ogen kijkt en kleurt diegene wit. Is dat iets wat je herkent?

Tweede invalshoek:
Zowieso heb ik dus het gevoel dat die energie en die man bij elkaar horen. Het kan ook zijn dat een deel van zijn ziel contact zoekt met de man, een deel dat nog niet geintegreerd is, maar dat hij het niet toelaat.

Dat laatste zeg ik, omdat ik een aantal keer heb ervaren hoe dat energetisch werkt: het kan namelijk zijn dat je een deel van jezelf buiten jezelf hebt geplaatst. Bijvoorbeeld een deel wat je niet van jezelf wilt zien en accepteren. Zo'n deel wil echter wel aandacht en wil op een bepaald moment geintegreeerd worden en dan klopt het bij je aan. Soms herken je dat niet als jouw energie en denk je dat het een entiteit is, maar vaker is het de eigen energie. Kun je toetsen door te vragen of dit een deel is van jezelf en wat dat deel jou te vertellen heeft. Ik los dat soort dingen altijd op door in regressie die delen op te zoeken en te helen; de les ervan te leren.

Patty
Patty feb 28 '13
Lieve l'arbe de vie,
Bedankt voor je uitgebreide antwoorden smile.
Het eerste bericht past helemaal bij mij. Die angst, daar heb je ook gelijk want ik ben heel angstig.
Ik ben zelf al begonnen met chakrayoga thuis en het gaat aardig goed smile..


Ik moet zeggen dat het tweede antwoord ook wel logisch klinkt maar nu weet ik zelf niet meer wat die 'geest' is. Ik zou het wel heel graag willen weten, alleen nu krijg ik verschillende antwoorden en nu weet ik eht helemaal niet meer..:P
Maar ze klinken allebei goed.. Ik moet maar eens dieper zoeken..misschien kom ik er nog achter
susie14
susie14 mrt 18 '13
Foto voelt voor mij als een overleden man.
Iemand die op jongere leeftijd overleden is. Een vrolijk type, was erg levenslustig.
Het voelt voor mij als een broer, maar het zou ook een hele goede vriend kunnen zijn waarmee je je heel erg vervonden voelde.
Kun je heir iets mee?

groetjes Suzanne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki