Loading...
nl

Wie kan er serieus contact maken met dode mensen.

Ilona83
Ilona83 feb 20 '13
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
Ik zit nu al 2 jaar met zeer veel vragen omdat veel dingen verkeerd zijn gegaan rondom het overleden van mijn pa.
Laten we het er op houden dat ik nu in Burnout nummer 9 zit...en ik ben pas 30.

Ik zoek iemand die mij verder wilt helpen in mijn leven door contact te zoeken met mijn overleden vader.
Mijn overleden hond..en mijn nu levende hond.
Mijn broertje...(leeft nog)...maar heb er geen goede band mee.

Al met al is mijn leven nu een puinhoop en ik zoek nu letterlijk antwoord op mijn vragen.

Wie kent iemand die letterlijk contact kan maken met dode, maar ook levende mensen en dieren.

Ik zit vast in mijn leven...kan niet meer vooruit voordat ik antwoord heb op mijn vragen.
De vragen gaan zeer ver en zeer persoonlijk.
Dus de persoon moet niet alleen contact kunnen maken met overleden personen, maar ook sterk in zijn/haar schoenen staan.
(En met de levende personen bedoel ik alleen de reden waarom deze handeld...zijn bewegingsmotieven..)

Dus..wie weet iemand die het werkelijk kan?
Begrijp me niet verkeerd...er zijn veel mensen die zeggen dat ze het kunnen..maar er totaal niks van bakken.
Ik wil er best voor betalen..maar ik betaal niks vooruit.
Alleen achteraf..alleen als ik zeker weet dat ik een juist persoon voor me heb..en niet iemand die doet alsof.
(Deze zaken die ik wil vragen zijn zeer serieus aangelegen en gevoelig van aard....ik wil niet eerst 500 euro neertellen totdat ik een juiste persoon gevonden heb die het wel kan doen.)

Al met al..ik denk dat ik zeer duidelijk geworden ben in mijn boodschap.
Is er iemand die me kan helpen in mijn zoektocht?
Ik zit nu helemaal vast in mijn doen en laten.
Sommige beslissingen hebben me nu ook al mensen doen verliezen.
(Ik spreek hier ook niet over lichte en allerdaagse dingen)

Wie kan me verder helpen?..
En daarmee....als ik eindeljk antwoorden kan vinden over mijn leven...kan ik verder met mijn leven....en mijn toekomst.
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 21 '13
Een burnout is onprettig. Ben je er wel van bewust dat je die wel zelf gecreeerd hebt? De vraag is hoe dat zo ontstaan is en wat zorgt ervoor dat de burnout zich steeds herhaald. Er hoeft geen 10de keer burnout te zijn, tenzij jij daar nog een 10de keer voor kiest...heel belangrijk om je daar bewust van te zijn; jij bent je eigen creator..

Ik zou je antwoorden dan ook niet zoeken bij iemand die jou iets gaat vertellen. Vind de antwoorden in jezelf onder begeleiding van een goede holistische therapeut, vanuit mijn eigen persoonlijke ervaring b.v. Merudi Praktijk Utrecht of Ananta begeleiding Soest. Onder goede begeleiding kun je op zoek gaan naar de oorzaak van jouw puinhoop en die helen in stappen. De zwaarte mag er vanaf Ilona!

En dat kan alleen als jij de stap neemt om eerlijk zonder oordeel naar jezelf te leren kijken en bewustzijn te ontwikkelen waarom deze gebeurtenissen jou zijn overkomen. Waarom trek jij dit allemaal aan en waarom creeeer jij je jouw puinhoop. Accepteer de situatie zoals die is in al zijn facetten, zonder oordeel.

Je zit nu vast, en je kan alleen maar weer in beweging komen als je de stap zet om in beweging te komen in jezelf.

admin
admin feb 21 '13
Je hebt een privébericht. Hopelijk kan je er iets mee. Groet, Sarah
saskia
saskia feb 22 '13
Ik weet niet of je inmiddels al iemand hebt gevonden. En waar je woont. Stuur me anders je emailadres, dan kan ik je namelijk wat meer info sturen over wat ik doe. Ik woon in Noord-Holland. Groetjes Saskia
saskia
saskia feb 22 '13
ik heb je alsnog even een privebericht gestuurd groetjes Saskia

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki