Loading...
nl

[tek]Pharaon

Ayasha
Ayasha apr 22 '07
Net even getekend. De hals links (oningekleurde) weet ik nog niet 100% zeker wat ik daarmee ga doen, op de foto sta ik langs hem. Maar mezelf tekenen... :D
Ik ben dus nog aan het twijfelen of ik het risico ga nemen om mezelf er langs te zetten of dat ik gewoon zijn hals ga aftekenen :)

wat dat gekke zwarte vlekje op zn oor doet weetk echt niet. Die staat op de tekening namelijk helemaal niet :D:D

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=DO33SHQA[/img]

Oh en miskijk je niet op zijn hoofd ;)Door de schuine bles lijkt ie veel schever dan ie is. := (helemaal juist is hij ook niet overigens)

de pony in kwestie ligt me zeer nauw aan het hart. Heb nog een tekening van zijn hoofdje in houtskool welke ik beter vind, maar dat houtskool geeft zo verschrikkelijk af datk betwijfel ofk die nog wel ingescant ga krijgen. Ik zal eens kijken of me dat lukt zonder de hele scanner onder het zwart te hangen :D
Delen:
3Dx
3Dx apr 22 '07
Je tekening spreekt aan. Dat ie niet helemaal "juist" is, maakt deels het verschil tussen pure huisvlijt en kunstzinnigheid. Mooi!

Dx
mause
mause apr 23 '07
hoi kath.

is het niet zo dat als je van een afstandje haarlak over een tekenig spuit dat deze niet meer afgeeft? of is dat alleen met krijt? ik weet het niet hoor, maar zie wel eens mensen dat doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Haarlak had volgens mij alleen maar zin bij een houtskool tekening. Of grafiet stift. Bij een potlood tekening denk ik het niet. Wel een mooie teking kath!
Debiorah
Debiorah apr 23 '07
Erg mooi Kath! Heb je al eens geprobeerd om je tekeningen op de pc in te kleuren? Jouw tekeningen zijn hier namelijk erg geschikt voor!
Ayasha
Ayasha apr 23 '07
Dankje 3Dx :)

mause; dat zou kunnen, zal het eens proberen ;)

NiMS; het gaat dan ook om een houtskool tekening :DDankje ;)

Debiorah; nooit geprobeert, daar heb ik het geduld niet voor. Het ide alleen al doet me huiveren :D
Debiorah
Debiorah apr 23 '07
haha nouja en je hebt wel het geduld om te tekenen! Geeft niet hoor het was maar een idee.
Ayasha
Ayasha apr 23 '07
Tekenen is iets heel anders dan in kleuren, tekenen is grotendeels eigen inspiratie, alsk de foto er naast leg zal je ook meteen zien dat hij er eigenlijk niet veel (niet genoeg) van weg heeft. ;)Ik teken de pony zoals ik hem ken kwa uitstraling, maar gebruik de foto om een beetje een richtlijn te hebben van waar de schaduwen kunnen liggen etc. Het schaduwen op zich neemt (naar mijn zin) al te veel tijd in beslag :DLaat staan datk em dan nog moet inkleuren :D
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 24 '07
kath mooie paard als je paard zoals je tekening lijkt heb je een mooi paard.ik wil ook graag een paard.Zelfs osama is op video opgenomen 2 jaar geleden rijdend op een paard.Iemand op een paard is een ridder en strijder en krijgsheer.
Indianen hadden pas mooie paarden.Een arabier paard kost duiten maar ik wil gewoon paard kopen.Afgelopen zomer heb ik ook in marokko paard gereden.gelukkig heb ik paar fotos gemaakt.Mischien ga ik binnenkort ook op deze site zetten.In ieder geval mooi getekent met strake lijnen en de ogen zijn perfect gedaan Goed gedaan meisje Ben benieuwd als je opnieuw scant met kleuren erin
go for it girl
Ayasha
Ayasha apr 24 '07
Brainscan als je een paard koopt denk er dan aan dat het ook veel verzorging mee neemt, er kruipt veel tijd in deze sport. Denk goed na voor je er aan begint. Het zijn levende wezens...Geen auto's die je kan doorverkopen als je ze beu bent :)En hoe mooi ze ook zijn, als eerste paard raad ik je zeker geen arabier in, prachtige dieren, dat wel. Maar daar stopt het ook meteen vrees ik. Ikzelf zou nooit een arabier kopen. :)

Bedankt trouwens ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki