Loading...
nl

Zou iemand aub mijn foto willen lezen?

daislove
daislove feb 13 '13
Hallo iedereen.

Ik kijk al een tijdje mee hier op het forum, maar heb me nu dan toch aangemeld.
Ik ben erg geinteresseerd in ''het overige'' tussen hemel en aarde.

Ik ben benieuwd of iemand mijn foto wilt lezen, een foto met mijn partner.
De laatste tijd ging het wat minder en toen bleek ik zwanger te zijn van een wondertje, waar we mega blij mee zijn. Ik ben gewoon erg benieuwd wat u hier uit naar voren haalt.

Alvast heel veel dank.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 13 '13
Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.

Let op: Wel zijn (huis)dieren toegestaan.

Ook als het een overleden persoon betreft willen wij dit niet direct afkeuren, echter is het voor veel lezers moeilijker om een overleden persoon te lezen, dus de kans op een antwoord is kleiner.

Dus Daislove, helaas heb ik de foto moeten verwijderen...
Je kan wel een foto van jezelf uploaden, dan plaats ik de foto wel naar het bericht hierboven^^

winkgroetjes Moonflowertje
daislove
daislove feb 13 '13
Sorry!

Hier dan een foto van alleen mezelf.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki