Loading...
nl

kaartlegging over toekomst op werkgebied

rosalba
rosalba feb 8 '13
Hallo, ik zit in een situatie op werk met spanningen, voel me er niet zo goed bij. Mijn vraag is of het gaat beteren of zijn er wijzigingen op werkgebied? Nieuw werk of betere situatie op mijn huidige werkplaats? Groetjes
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 8 '13
Ja, als je je niet goed voelt is het tijd voor veranderingen in jezelf. Wat spiegelt het werk, jou?
rosalba
rosalba mrt 1 '13
Het werk is voor mij een uitlaaatklep eigenlijk omdat ik in een heel hippe, jonge kledingzaak werk, en voel me er super. Er is gewoon vanalles gebeurd, niet bij mij persoonlijk maar mijn leidinggevende. En daardoor zijn er spanningen gekomen, maar ik was meer degene die impulsief reageerde en vijandig omdat ik ook meer wist van de situatie. het is uitgepraat, maar het ligt in mijn aard dat als iemand mij raakt, ik die persoon niet meer kan hebben, hou niet van komedie en onrechtvaardigheid. Ik was eigenlijk ook nieuwsgierig omdat ik mijn horoscoop van 2013 heb zitten vergelijken en kwam bijna overal in voor dat er andere werkgelegenheden gingen zijn of promoties. groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki