Ik weet niet meer welke dag het was, maar ik was aan wachten op mijn schoonzuster, dat ze gedaan had met werken.. ik was buiten aan het wachten... en iemand gaf me een gevoel, het trok me aan, dat ik een gsm winkel moest binnen gaan, ik ga daar binnen, ik zie daar een hele mooie jongen, ik had zo een gevoel van waau.. dat is het... en hij had me ook zien binnen komen, maar hij was eerst klanten aan het helpen, maar stiekem keek hij naar mij.. toen die klanten weg waren, zijn we zo begonnen te praten, en hebben we elkaar gsm nr's uitgewisseld en msn enzoo... we hebben een tijdje zitte sturen en via msn zitte praten... maar toen is hij eerlijk geweest en heeft hij mij gezegt dat hij een relatie had.. en zo is de contact een beetje verminderd.. Ik was met mijn ouders naar her kerkhof geweest om mijn grootmoeder te gaan bezoeken.. maar langs haar lag nog niemand, dus die plaats was vrij(weet ik niemeer precies welke dag).. Daarna Op allerheiligen ben ik weer samen met mijn ouders naar het kerkhof geweest, lagen hun grootouders langs mijn grootmoeder???? Hij heet hetzelfde als zijn grootvader... hetzelfde naam en familienaam... Ik vind het heel raar...Ik wil dat iemand mij een antwoord op kan geven aub...