Loading...
nl

Wie zou mij een antwoord kunnen geven ?

Gabriella
Gabriella feb 5 '13
Ik weet niet meer welke dag het was, maar ik was aan wachten op mijn schoonzuster, dat ze gedaan had met werken.. ik was buiten aan het wachten... en iemand gaf me een gevoel, het trok me aan, dat ik een gsm winkel moest binnen gaan, ik ga daar binnen, ik zie daar een hele mooie jongen, ik had zo een gevoel van waau.. dat is het... en hij had me ook zien binnen komen, maar hij was eerst klanten aan het helpen, maar stiekem keek hij naar mij.. toen die klanten weg waren, zijn we zo begonnen te praten, en hebben we elkaar gsm nr's uitgewisseld en msn enzoo... we hebben een tijdje zitte sturen en via msn zitte praten... maar toen is hij eerlijk geweest en heeft hij mij gezegt dat hij een relatie had.. en zo is de contact een beetje verminderd.. Ik was met mijn ouders naar her kerkhof geweest om mijn grootmoeder te gaan bezoeken.. maar langs haar lag nog niemand, dus die plaats was vrij(weet ik niemeer precies welke dag).. Daarna Op allerheiligen ben ik weer samen met mijn ouders naar het kerkhof geweest, lagen hun grootouders langs mijn grootmoeder???? Hij heet hetzelfde als zijn grootvader... hetzelfde naam en familienaam... Ik vind het heel raar...Ik wil dat iemand mij een antwoord op kan geven aub...
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 6 '13
Het enige wat ik erop kan zeggen is:
Toeval bestaat niet!
En het zal nog een staartje krijgen...
(ik kan niet in jou toekomst kijken, maar het is logisch op de een of andere manier)
Misschien kun je weer een keer naar de jongen toegaan?
gewoon vragen wat je wil weten, misschien zijn jullie groot-ouders wel verbonden? vrienden ofzo wink

groetjes Moonflowertje wink
Gabriella
Gabriella feb 6 '13
Danku voor u reactie... Maar op dit moment heb ik geen contact meer met hem.. al 3 jaar ofzo denk ik.. maar ik wil zo graag terug in contact komen met hem, hij is me altijd bijgebleven... ik heb geprobeerd via facebook, maar hij accepteert mij niet. Zijn grootouders en mijn grootouders hebben zich nooit elkaar gekend.. maar ze komen wel allebei afkomstig van dezelfde streek (italië).. Mijn grootouders en zijn grootouders zijn hier begraven( belgiê)..
Groetjes
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 7 '13
Waar zoek je naar?
Begrijp ik goed dat die familienaam jou trickerd/onbewust jouw aandacht vraagt?
Waarom is dat? Wat maakt dat los bij jou?
Gabriella
Gabriella feb 7 '13
Sorry maar heb je vragen niet goed begrepen :-$...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki