Loading...
nl

Hoi

vestaans
vestaans jan 31 '13
als jullie tijd hebben, zouden jullie dan me foto willen lezen?
Delen:
admin
admin feb 1 '13
Hoi Paco,

Je hebt een pbtje. Hopelijk krijg je een paar goeie readings.

Groet, Sarah
admin
admin feb 1 '13
Zoals ik je al schreef had ik al iets over je gelezen en wilde ik daarom je foto niet lezen. Toch moest ik je foto blijkbaar vanochtend lezen. Hopelijk vult het de andere readingen aan en kan je er iets mee.

* * * * * * * *
Ik voel mijn maag, draaierig gevoel in mijn maag. Herken je dat? Ben je een beetje bang ergens voor, bang te falen, bang het niet goed (genoeg) te doen.

Je kijkt zo lief, je wilt zo graag dat mensen dit zien en je op waarde geschat wordt … je hebt genoeg meegemaakt maar kijk hoe je eruit gekomen bent! Natuurlijk heeft het littekens gegeven maar dat is niet erg, staat juist wel stoer, geeft je de kracht dingen anders te doen en sterker te worden. Dat ben je ook. Je bent veel sterker dan eerst en niet meer dat kwetsbare jongetje van toen. Gelukkig niet. Kwetsbare jongetjesperiode is voorbij. Sterke stoere Paco-periode is begonnen. Nu nog even zeker worden van jezelf want dat is nodig en dat mag ook.
Kijk wat je allemaal al voor elkaar gekregen hebt. Waar je stond en waar je staat.

Je hebt je doelen goed op een rijtje. Mooi, houden zo en wijk daar niet vanaf. Is het niet linksom dan is het rechtsom maar je zal het bereiken. Mode en artistiek zijn hoort bij jou zoals een huisje bij een schildpad. Waarom zeg ik dit, heb jij iets met een schildpad? (beschermt je tegen het gevoel niets te kunnen?)

Ik voel kou aan mijn linkerkant. Ik ga zwaarder ademen. Ik krijg u ook een steek in mijn onderbuik, links onder. Darmen? Mijn hoofd wordt warm. Je weet dat het leven doorgaat na de dood, je gelooft daar ook in, je hebt teveel gezien om het niet te geloven. Volg je eigen weg. Linksom of rechtsom, je komt er want je wil het. Je wilt het echt en het hoort bij je.

Waarom het nu links zo koud blijft is me een raadsel. Ik heb gevraagd wie het is maar ik krijg geen antwoord. Ben jij links? Kan het zijn dat je links geholpen wordt met tekenen? Ik neig ook met mijn hoofd naar links, als een soort steuntje. Er wordt in je spierballen geknepen en gelachen, ja hij heeft genoeg power en pit. Laat zien wat je kan jongen en de wereld zal versteld staan.

Ik zie steeds travestieten; ben je daarvoor iets aan het doen? Ze vinden je geweldig. En terecht wordt hier gelijk geroepen. Heb vertrouwen in jezelf, let op je darmen en laat je niet door je angst weerhouden gewoon te eten en voor jezelf te zorgen. Je komt er wel.


* ** * * * * * *

Tja, en dit was wat ik kreeg. Hopelijk kan je er iets mee.

Groet, Sarah
vestaans
vestaans feb 2 '13
Hey Sarah,

dankje wel voor de reading, nadat ik het gister tig keer heb gelezen kan ik nu een reactie geven.

ja ik heb best wel een angst om te falen, ik wil bewijzen dat ik niet zo ben als mijn familie, en dat gaat ook niet gebeuren.

ja ik heb veelste veel meegemaakt het is jammer dat het is gebeurd, maar ik begin steeds sterker te worden in mezelf, en ik denk nog wel aan de moment
dat ik dingen heb gedaan die andere niet gedaan zouden hebben en daar ben ik egt heel erg trots op.
en dan geef ik mezelf een complimentje en dat voelt dan wel goed.

ik ben ook erg blij dat ik weet wat ik wil in me leven, en mode is gewoon me passie, maar ik heb niet veel met schildpadden, al vind ik het hartstikke mooie dieren.
het kan wel zijn dat het me krachtdier was, zo iets kwam in me hoofd binnen.

ik weet ook zeker dat er na de dood leven is, en het klopt ik heb teveel gezien om het weg te stoppen.
ik weet dat ik ook een hele weg heb gevolgd (spiritueel dan). en ik heb mooie en minder mooie dingen gezien.

ik heb ook geen idee wie er aan me linkerkant staat, maar me linkerhand is wel altijd kouder dan me rechte hand.
ik ben rechtshandig met tekenen, maar ik zal eens proberen met links te tekenen.

ik vind het me leuk om mezelf op te maken met make-up, dan voel ik me altijd blijer.


Ik hoop dat dit genoeg informatie is, anders vraag je maar raak.

Grt Paco
admin
admin feb 2 '13
Hey Vestiaans, echt super bedankt voor je uitgebreide reactie!!! Die travestieten bedoelde ik dat ik zag dat jij kleding voor ze maakte en zocht; ze waren echt heel blij!
Ja, dat hoorde ik ook, je kan zo trots zijn op jezelf! Mooi dat je dat zelf ook ziet! Het gaat goed en het wordt beter!

Lieve groet, Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki