Loading...
nl

Wie zou voor mij een kaartje willen leggen?

PrettyGirl23
PrettyGirl23 jan 28 '13
Dag dames en heren,

De titel zegt het al, is er iemand bereid om een kaartje voor mij te leggen?

Alvast bedankt,

Groetjes,

X
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 28 '13
Drie inspiratiekaartjes:
-ik geef vandaag aandacht aan het goede, want wat aandacht krijgt groeit.
-het respect van anderen begint met respect voor mijzelf.
-gezond eten voedt zowel mijn lichaam als mijn geest. Positieve gedachten worden er sterker door.

Tarot osho zen: 9 kaarten vielen er voor jou uit. Omdat je geen vraag hebt gesteld, leg ik ze globaal voor je uit in afstemming met jouw energie.

- receptiviteit: deze kaart gaat over een periode van onbegrensdheid en dankbaarheid voor die dingen die zich in jouw leven hebben gemanifesteerd; koester het zonder er een verwachting aan te geven of er eisen aan te stellen. Gevoeligheid, compassie en jouw intuïtie ruimen de obstakels weg, zodat je in harmonie kan komen met jezelf.
-sharing-delen: deze kaart geeft aan dat jij jouw humor, liefde en vreugde mag delen. Geniet van de dingen die je doet. Laat bezitsdrang en gehechtheid los.
- ik zie verder in de kaarte het pad naar totaliteit en verbondenheid met de wereld en jezelf.
- om daadwerkelijk tot bloei te komen, zijn er drie kaarten die aangeven waar nog huiswerk zit in jou. Deze kaarten zijn: loslaten van oude pijn (ontladen), projecties op anderen of oordelen op anderen die jou eigenlijk iets spiegelen over jouzelf, en tot slot het ingevecht zijn, een innerlijke struggle.
-creativiteit is belangrijk voor jou om in te zetten.

Grijs,
L arbe de vie
PrettyGirl23
PrettyGirl23 jan 28 '13
Hoi L'arbe de Vie,

Bedankt dat je voor mij kaarten wilde leggen. Mooie insprirende kaarten, waar ik dagelijks aan probeer te denken.

Wat betreft de kaarten die je zojuist voor mij hebt gelegd, heb ik een aantal vraagjes.

Laat bezitsdrang en gehechtheid los. Ik heb inderdaad moeite met dingen los laten. Hoe kan ik gehechtheid het beste los laten?

Ik heb inderdaad heel veel problemen dagelijks met het loslaten van oude pijnen. Het voelt hartverscheurend aan.

Wat bedoel je precies met 'projecties op anderen of oordelen op anderen die mij iets spiegelen over mezelf? Wat kan ik daar aan verbeteren?

En ik wil graag weten wat je bedoelt met 'innerlijke struggle'. Wat je zegt klopt namelijk wel, ik vecht continue met mijzelf.

Heb je hier nog tips voor?

Nogmaals, hartstikke bedankt voor de moeite.

Groetjes,
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 29 '13
PrettyGirl, als je inziet dat je helemaal niets hebt
(niemand trouwens) misschien is het dan makkelijker?
wink

je komt met lege handen, in het leven
met dezelfde lege handen ga je weer terug tongue

Het enigste wat je hebt is ervaring door inzicht smile

ook personen horen daarbij wink

groetjes Moonflowertje wink
PrettyGirl23
PrettyGirl23 jan 29 '13
Hoi Moonflowertje,

Wat bedoel je precies met 'niets hebben'? Wat moet ik precies inzien?

haha, sorry dat ik zo dom overkom, maar ik begrijp even niet wat je bedoelt.

Gr,

Moi!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 29 '13
alles wat je hebt, dat kun je niet meenemen naar gene zijde
dus eigenlijk heb je niets wink

groetjes wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 29 '13
Als je je eigen reactie nog eens terugleest, zie je dan dat je jezelf antwoord geeft op je eigen vraag en jezelf aangeeft wat je nog wilt leren?

-moeite met dingen loslaten
-oude hartverscheurende (hartchakra) pijn (lees eens over lemurie en de thema's die daarbij horen en kijk eens wat je daarvan herkent in je dagelijks leven).
-struggle:het in gevecht zijn met jezelf: welke twee delen in jezelf vechten met elkaar?

Mijn advies is om de verantwoordelijkheid te nemen om die thema's uit te werken in jezelf. Het vraagt om aandacht om door jou gezien, erkent, herkent, gevoeld te worden, zodat je er inzicht in kan krijgen en eventuele wonden kan helen.. Ik doe dat onder begeleiding van holistische therapie, zodat ik de oorzaak en het beginpunt van thema's pak en uitwerk; vind ik efficiënt. Ik kan verder niet aangeven waar het bij jou verder om gaat, dat mag je zelf ontdekken en ervaren, het zit in jou..



PrettyGirl23
PrettyGirl23 jan 31 '13
Je hebt gelijk l' arbe de vie,

Bedankt voor je tips en adviezen!

Groetjes,

Diamant^tje
PrettyGirl23
PrettyGirl23 jan 31 '13
Hey Moonflowertje,

Op je profiel foto heb je iets van Sita van Starmaker. Komt je dat bekend voor? Heb je dat vaker gehoord? Sorry, ik kon het niet laten om dit te zeggen.

ELke keer als ik naar je foto keek, moest ik ergens aan denken, en nu weet ik het weer!

groetjes,

PrettyGirl23

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki