Loading...
nl

Neder buitenlander

Ayasha
Ayasha apr 13 '07
Hm, 3Dx... *geeft knuffel* Laten we het erop houden dat de maatschappij nog niet werkt gelijk het zou moeten werken...Niet alleen over homoseksuelen hebben ze vooroordelen... :)
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 13 '07
klopt beeje wat jullie zeggen
de mens is geshapen om voort te planten tog
ok wat is as van het kwaad

wat is het gevolg van mannen die met mannen doen
Aids
hoe is aids ontstaan
tegenwoordig kan een man zich ombouwen tot vrouw

wat ik bedoel ik dat mensen rotzooien
mensen willen taak van god overnemen
mensen klonen
abortussen plegen
Ontucht plegen

dat zijn allemaal zondes als jullie dat allemaal goed keuren dan zijn jullie gothic
grapje joh

je hebt gelyk ik ben tot conclusie gekomen
dat iedereen zelf mag weten wat tie doet
ik heb geen recht om iemand te beoordelen
God zal mensen berechten op dag des oordeels

ik laat alles aan god over
Ayasha
Ayasha apr 13 '07
Jeetje Brainscan hoe kan je zo oppervlakkig zijn. Dringt het tot jou door dat jij mensen kwetst?
aids is NIET homo's hun schuld! Heb je er al eens aan gedacht dat god de schepper is en dus ook de schepper van het slechte? Denk na voordat je wat zegt! Wat jouw geloof je voorschrijft boeit me niet, maar je zorgt dat je hier geen mensen discrimineert of kwetst!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '07
 Quote:
Origineel van 3Dx:
Pas op het kan nog beter:
NIEUWS april 2007
Van varkensvlees word je homo. Dat schrijft de omstreden moslimorganisatie Ahmadiyya op haar website. Volgens de organisatie werkt het eten van varkensvlees negatief op de menselijke moraal en zorgt het ervoor dat mensen homoseksueel worden.
Maar ja,uit onderzoek is gebleken: van niet varkensvlees eten wordt je Moslim......

Dan maar homo..... ;)
Ayasha
Ayasha apr 14 '07
*zoekt hopeloos naar smiley*

Beelden zeggen meer dan woorden *zoekt opnieuw naar smiley*

*sigh NiMS wat dacht je van smileys toevoegen? :D
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 14 '07
ok sorry ik doe het niet meer

soms komt mijn kwade persoonlijkheid tot leven
ik ben soms niet wie ik echt ben
excuuss ik ben te vergegaan
ik zal voortaan over positieve dingen praten

over liefde en vrede
Ayasha
Ayasha apr 14 '07
Fijn dat je je aan wilt passen BRAINSCAN :)
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 14 '07
ja tog ik ben in nederland hier hoor ik me aan te passen
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '07
Bedankt Brainscan. Als je je beseft dat je mensen meeneemt in je negatieve gedachtes, besef je je misschien ook, dat je ze ook kunt meenemen in je positieve gedachtes!
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 14 '07
klopt ik ben op zich een vredig persoon niet haatdragend

positieve onderwerpen zijn leuker en natuurlijk stralender

nims jij bent toffe gast
alles komt goed en tip in orde
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 23 '07
Ok maar mijn titel ging over nederbuitenlander we zijn weer afgedwaald.
Ik wil graag nieuws hebben hoe het nou zit over 2 nationaliteiten paspoort
dat je 1 paspoort moet inleveren gaat die wet nog door volgens mij kan het nooit zover komen denk ik ik ben hier geboren Soms ga ik wel naar marokko op vakantie maar Maar ik hou niet echt van marokanen zelf ook Ik hou meer van nederlanders zeg maar maar ik ben de klust kwijt eerlijk gezegd .Want in marokko zijn veel regeringsambtenaren corrupt.Hele systeem is corrupt nu niet meer zo erg maar marokanen zelf zijn wel aggressief en crimineel.Ik heb het over marokaanse overheid en politie functionarisen.Dus qwa dat heb ik meer respect voor nederlanders wel.
In nederland ben ik opgegroeid geboren en getogen.
Maar ik ben ook marokaan omdat dat mijn ouders elk jaar naar marokko gaan dus ik ga ook alleen omdat ik daar familie heb wonen.
Ik vaak mij vaak af ik heb daar familie hier in nederland heb ik niet veel familie Alleen 2 a 3 gezinnen in heel nederland.
Dus ik heb in marokko meer familie dan nederland.Wat is mijn huis dan .
In nederland heb ik eigen huis pc internet inkomen.ik heb meer vrienden in nederland dan in marokko.
Dus ik vraag me vaak af Wat is beter voor mij
Marokko of nederland.Financieel is Nederland natuurlijk.eerlijk is eerlijk.
Luxe ook nederland eigenlijk.
maar als ik vooruit denk bv als ik ooit kinderen zal krijgen waar ik werkelijk kan leven.
Als ik eerlijk moet zijn wil ik eerst zeg maar fanancieel goed zit bv ik ben rijk eigen huis en zaak in nederland.dan zou ik graag vaker in marokko willen zijn
Daar ga ik op vakantie dus ik heb het daar ook naar mijn zin.
Ik woon ook vlakbij spanje en zee
Spanje ligt op 5 minuten van mijn huis vandaan en de zee 1 minuut lopen.Tuurlijk dan zou ik liever daar willen wonen.

Maar nu wat ik me vaak afvraag.
Ik ben geen rascist en wil geen misbruik van nederland maken.Maar ik zie mijn toekomst wel in marokko.
Maar ik ben wel van plan om af te wissellen,6maanden in marokko en 6 maanden in nederland bv.
Dus als ze 1 paspoort zouden afpakken zou niet ok zijn ik vind wel als je beide paspoort hebt mag je ze beide houden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Je huis is waar je je THUIS voelt. Het gaat om aarden. Waar voel jij je het prettigst? Dat is je huis. Niet waar de meeste familie woont. Je familie zoek je niet uit, daar word je mee geboren.
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 24 '07
KLopt nims je zegt altijd korte maar krachte woorden die meestal wel kloppen.
Ik voel mij meer thuis in marokko alleen ik heb geen geld haha als ik geld had zou ik daar liever willen zijn alleen denk ik dat ik over kom als een buitenlander die misbruik maakt van nederland.Hier geld verdienen maar dan trug gaan als je hier geld hebt gemaakt.Net alsof ik ondankbaar ben aan nederland.

ff grapje tussendoor.
Ik zou best wel een projeckt kunnen opzetten met geert wilders.Als ik hoge subsiede zal krijgen van hem of de overheid dan zou ik in marokko een soort oase ,pretpark maken zodat alle ontspoorde criminele marokanen liever trug gaan .Alle probleem kinderen zouden dan trug gaan naar marokko zolang ze maar geld hebben en een mooie plek hebben zoals voetbal veld bascetbal plein soort buurthuis buurtclub.90 procent dat wilders wat aan mijn hulp heeft.Alleen hij moet mij wel rond de 5 miljoen euro geven,dan kan ik ervoor zorgen dat ik daar bedrijven neerzet multinationals dierentuin zwembad hotel .Werk creeer ik.Dan zullen duizenden marokanen zeker emigreren naar marokko .Dus geert wilders als je toevallig ook op deze site bent en mijn reactie heb gelezen mijn rekening nmr is 7078350
5miljoen euros geert dan zijn bijn alle marokanen van rotterdam opgezout ik zeg het even op zijn echte nederlands Opgeruimd staat netjes of Opgekrast.
vrede net joue geert ik wacht op die 5 mil
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 24 '07
oh ja geert ik mag je wel je bent een toffe peer.
Aleen dit wil ik je even uitleggen.
Als hollander hou ik een beetje van je
Als marokaan haat ik je even goeie vrienden geertje.hee geert je kan zo meespelen in sesamstraat samen met bert en ernie.Of je kan pino zijn .
Goed idee tog geert of gert of bert
titel geert ,gert en bert en ernie natuurlijk
Acheliah
Acheliah apr 24 '07
hahaha je bent echt wel grappig Brainscan en wie wil jij dan zijn koekie monster
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 27 '07
ik wil best zijn koekie monster zijn maar ik eet hem zeker als eerste op zoals godzilla
Ik lust hem wel rauw
Ik lynch hem
en ik vil hem eerst
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 28 '07
grapje geert ik hoop dat je dit leest want ik mag jouw echt.Jij hebt het recht om te zeggen wat je wilt.Daar staat democratie voor.Onafhankelijk en het strijden voor vrijheid.Demo cratie demontstratie betekent vrijheid in combinatie van vrije wil.
vrijheid wil je nooit kwijt.
Vrijheid kan je nooit dwingen.
Vrijheid kan je niet hinderen.
Vrijheid is zo vrij als een vogel.
De kogel is door de kerk gegaan,luidt een gezegde.
Een volgel kan vliegen waar tie wilt wanneer hij ook maar wilt.Want de honger wordt niet gestilt wanneer die volgel wordt gevangen en in een kooi wordt gezet.

zelfs een volgel die is ontsnapt uit zijn kooi.
Verlangt die volgel nog terug naar zijn kooi.
Die vogel is welliswaar ontsnapt maar tog mist tie zijn kooi.Dus geert ik verwacht een fooi
Een fooi ,kleine bijdrage ,investering zou op zijn plek zijn als je mij wilt gunnen een vrijheid te creeeren binnen de kloof van onze gemeenschap.

Geert Wilders met je wilde haren.
Je moet mij zeker voorafbetalen.
Een betere wereld begint bij jezelf.
Een betere milieu begint bij jezelf.
Dus maak de wereld een betere vredevrije wereld.
Blank of zwart dik of dun meisje oof een kerel.

Wil je jouw visie waarmaken.
Stuur mij eerst 5 minljoen dan kunnen we verder praten.1 ding met 5 miljoen kan ik 1 derde van jouw regeringsplannen waarmaken of 1 vierde.
Stoortsnelopmijn bank.We hebben wat te vieren.
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 14 '07
Mensen mensen,
wat is er mis met homoseksueel zijn. Die zijn echt niet slechter als een heteroseksuele hoor. Ik vind het belangrijk dat iemand gelukkig is, en of ze nu van mannen houden of van vrouwen, dat komt toch op hetzelfde neer? Geluk en gezondheid is het belangrijkste. En iemand die hetero is kan ook ziektes verspreiden. Brainscan, dit is niet een uitspraak die je zo maar kan plaatsen. Denk eerst na voordat je iets zegt. Iedereen heeft natuurlijk vrijheid van meningsuiting. Maar nu draai je je plaatsing terug, als je eerst had gedacht had je dat niet hoeven te doen.

Ik ben zelf wel heel fel tegen pedofielen. Die moeten ze echt heel hard aanpakken want je bent echt heel ziek als je kinderen misbruikt op welke manier dan ook. Ik moet er niet aan denken dat iemand aan mijn kind komt.
Ayasha
Ayasha mei 15 '07
Ach tjeetjejul80 Til niet zo zwaar aan uitspraken gedaan op een forum.
Deze heer gooit er wel vaker dingen uit zonder er bij na te denken. Dat is zijn aard en kan je hem niet kwalijk nemen.
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 15 '07
Sorry, normaal ben ik heel rustig. Maar dit stuitte mij echt tegen mijn borst.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420