Loading...
nl

foto lezing ?

MizzAngel
MizzAngel jan 23 '13
Hai !

Ik zou het super vinden als jullie mijn foto zouden willen lezen!

Groetjes Angelique grin
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 24 '13
Mizzangel, helaas mag je alleen foto's van jezelf plaatsen...

Er straalt wel een hoop liefde en blijdschap van de foto af
Bedankt voor de glimlach die je me hebt gegeven...
maar helaas ivm privacy en energieën is het beter om geen foto's van anderen erop te zetten,
als diegene is overleden dan is het wat anders, natuurlijk
In dat geval wordt het door de foto-lezers op prijs gesteld als het vermeld staat
(de energie is anders dan van een levend persoon, het is zoiets als zoutloos eten.... leven zonder emoties... Voor ons is het een hele nare gewaarwording iig voor mij wel wink)

naja je begrijpt het wel toch?

groetjes Moonflowertje wink
MizzAngel
MizzAngel jan 25 '13
Beste Moonflowertje,

Ik weet niet hoe ik u het idee heb gegeven dat ik foto's van andere plaats maar
dit ben ik en in levende lijve smile
Misschien omdat ik mijn account heb aangemaakt bij mijn zusje thuis toen zij mij over jullie vertelde ivm ip adres ofzo?

Zou het toch heel erg leuk vinden als mijn foto gelezen zou kunnen worden
Of wilt u liever een andere foto van mij?

Liefs
Angelique
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 25 '13
Denk dat Monflower de foto bedoelde waarop ook een kindje stond? Ik zie dat die nu verwijderd is.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 26 '13
Ja... dat klopt
een klein jochie zat op schoot wink

ontzettend lief samen... maar helaas is het niet toegestaan
om andere personen dan jij zelf op het forum te zetten...

Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.

Let op: Wel zijn (huis)dieren toegestaan.

Ook als het een overleden persoon betreft willen wij dit niet direct afkeuren, echter is het voor veel lezers moeilijker om een overleden persoon te lezen, dus de kans op een antwoord is kleiner.

bron: http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Niet verkeerd bedoeld, hoor...
en ik wil je foto best lezen wink
maar nu ga ik slapen, dus wordt waarschijnlijk morgen smile

Groetjes Moonflowertje wink
MizzAngel
MizzAngel jan 26 '13
Dat was een foto van mijn jongste zoontje met zijn verjaardag, sorry daarvoor wist niet dat ik helemaal alleen op een foto moest staan...
Het zal niet meer gebeuren smile

Ik wacht met spanning af!

Groetjes en nog bedankt voor de uitleg.

Angelique
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 26 '13
Hoi Angelique,

Volgens mij heb jij veel meegemaakt, je loopt al een hele tijd mee op de aarde.. Je hebt het van laag en hoog meegemaakt.

Jij bent een krachtige vrouw; Er komt ineens een beeld op van een Zonnenpriesteres en van een vrouwelijke Sjamaan. Roept dat herkenning op? Mijn gevoel erbij is, is dat jij ooit een hoge functie hebt gehad en dat je waardevolle kennis bezit, die waardevol is op dit moment om daar weer contact mee te maken. De keerzijde is, is dat ik ook ‘donker’ bij jou voel wat je nog onder ogen mag zien, vanuit compassie en zonder oordeel. Het is tijd oude troep op te ruimen, zodat de weg weer vrij komt, waarin je energie weer helemaal kan doorstromen. Je mag bloeien, zoals je bedoeld bent te bloeien Angelique!

Heb jij een tattoo toevallig? Van een dier? Slang? Geen idée waarom ik dat zie, zou ook symbolisch kunnen zijn, de slang bedoel ik dan.

Ik krijg even ruis tussendoor: You have been driven away. You need to find your way back. Trust your instincts.

Ik ga weer verder: Ben jij je bewust van jouw kunnen wat betreft energie? Volgens mij heb jij aardig wat energie in je handen zitten, waarmee je kunt werken. Of wellicht doe je dat al? Heb je iets met massage geven?

Sta jij nauw in contact met de natuur?

Ik voel verder een fijne hartsverbinding bij jou, geeft me een blij gevoel. Ik hoop dat je in de toekomst de dingen in de energie kan zetten, vanuit die hartsverbinding: zaai vanuit je hart, en je zult zien hoeveel mooie creaties daaruit voort komen.

Grtjs,
L’arbe de vie
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 27 '13
hierboven heeft L'arbe de vie wat geschreven
(ik heb gemerkt dat ik alleen het onderste bericht lees, vandaar dat ik er op wijs) wink

Angelique, zoals ik beloofde dat ik je foto zou lezen:
het lukte me niet om me af te stemmen op jou energie
Ik kreeg alleen maar verdriet en machteloos door...
maar omdat ik het beloofd had, heb ik mijn tarotkaarten
geraadpleegt...

Als eerste heb ik een persoonskaart gedraaid:
[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p94/Moonflower_album/Tarot/13Dedood.jpg[/IMG]
Dit was de kaart: de dood
waarop ik vroeg: hoezo de dood?
[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p94/Moonflower_album/Tarot/6Geliefden.jpg[/IMG]
de 2de kaart voor jou als persoon was de geliefden
deze kaarten vertellen me dat er iets in jou leven totaal veranderd is
het kan met de liefde te maken hebben, maar ook iets waarvan je hield
(werk? ) heb je verloren...
meestal gaat het wel om een persoon
in ieder geval, er was geen keuze die je kon maken...

Verder heb ik de gewone "verleden, heden en toekomst " legging gedaan...

[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p94/Moonflower_album/Tarot/12Degehangene.jpg[/IMG]
Voor het verleden draaide ik : de gehangene
Welke staat voor een keerpunt in je leven, voor je gevoel zat je
muurvast, en om er van los te komen, heb je iets of iemand op moeten
offeren, wat van grote waarde was...
Als je inziet dat je het zal moeten accepteren, en dat ook daadwerkelijk
accepteerd, zul je zien dat je er iets beters voor terug krijgt...
Deze positie zorgt wel dat je bewuster in het leven gaat staan...
Geduld en aandacht zijn de sleutelwoorden, daarmee open je de weg
van vrijheid, verlichting en vrede

[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p94/Moonflower_album/Tarot/18Demaan.jpg[/IMG]
Voor het heden draaide ik de maan
In deze periode ben je ontvankelijker voor intuitie en inspiratie...
Het is op dit moment moeilijk om de feiten en de fictie uit elkaar te houden
Niets is wat het in eerste instantie lijkt.
De kaart waarschuwd ook voor depressie, en hopeloosheid, omdat je geen licht
op jou zaak kan werpen, je weet niet welke kant het op zal gaan, dit maakt je onzeker
^^ dat is de negatieve kant van de kaart wink
Probeer het los te laten, en ik weet niet of je tekent of schilderd maar deze periode
is uittermate geschikt om je gevoel te uiten in de vorm van een schilderij een tekening
of iets wat je moet kneden, (klei, of lekkere koekjes bakken )
In ieder geval uit je gevoel, zoek een uitlaatklep...
Er komt uiteindelijk wel helderheid in het beeld, alleen dat kost tijd...
Je staat nu gewoon te dichtbij (er middenin)

[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p94/Moonflower_album/Tarot/14Gematigdheid.jpg[/IMG]
Voor de toekomst draaide ik Gematigdheid
1 van de 3 hoofddeugden in de tarot
(de andere zijn: rechtvaardigheid, en kracht)
Het verteld dat je water bij de wijn zal moeten doen...
Je zal een evenwichtige houding moeten aannemen
Sereniteit en eenvoud het mooiste wat deze kaart je kan brengen
Je hoeft niet alles te weten, om gelukkig te kunnen zijn...
( ik zeg: soms is het beter om het niet te weten wink)
Ik zie een nieuwe kring van mensen die in je leven zullen komen...
Je zal rustig aan moeten doen, en vertrouwen op je intuitie....


Dit is wat ik uit de kaarten haal, (mijn visie)
De werkelijkheid kan alleen jij eruit halen wink
ik heb mijn best gedaan in ieder geval wink

Ik heb ook 2 engelen kaarten voor je gedraaid
ik wou een persoonskaart trekken, maar er vielen er 2 uit
1) Hart- Liefde maakt je vrij, niet het denken.
2)Stilte-Een mens die zich niet minstens 1 uur per dag toeeigent is geen mens.

[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p94/Moonflower_album/Tarot/EngelenorakelAngelique.jpg[/IMG]

[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p94/Moonflower_album/Tarot/engelenorakelangelique-1.jpg[/IMG]

Volgens mij zeggen de kaarten dat je het ontzettend druk hebt met alles en iedereen om je heen
Het is menselijk om minstens 1 uur per dag bezig te zijn met dingen die je leuk vind om te doen
gun jezelf jezelf wink

groetjes Moonflowertje smile

ik weet niet waarom ik nou de kaarten niet zie, maar neem aan dat het aan mijn java-installatie komt, en zodra ik mijn computer opnieuw heb opgestart is het goed wink(of niet)
MizzAngel
MizzAngel jan 31 '13
Beste L'arbe de vie,

Jeetje wat een hoop informatie :$, moest het echt een paar keer goed lezen en even tot me door laten dringen...

Ik heb inderdaad enorm veel meegemaakt, maar ik weet niet op welke manier je precies bedoelt.
Dat beeld van een Zonnenpriesteres en een vrouwelijke Sjamaan wat moet ik mij daar bij voorstellen ik heb het geprobeerd op te zoeken op google maar wordt daar niet veel wijzer confused

Ik heb inderdaad tattoo's een dolfijn en een vlinder maar geen slang...
Ik masseer mijn man wel eens maar of hij daar beter van wordt dat weet ik niet hahah.

Groetjes
Angelique

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki