Mijn leven is een droom
Alles lijkt zo ongewoon
Ik heb het gevoel dat ik slaapwandel
Zowel als ik slaap en als ik wakker ben
Ik herken me eigen niet meer.
Het doet zo ernstig veel zeer.
Omdat ik een leven leid die ik niet hoor te leiden
Ik lijk bezeten want demonen zitten mij te verleiden
Steeds vraag ik me af waarom ik op deze wereld leef.Mijn ogen hebben te veel zondes gezien.
ik kan het niet meer aan want er wordt maar niks eraan gedaan.
Ik wil mijn realiteit ontvluchten.dat kan alleen maar als ik in mijn onbewuste wereld leef.
Ik leef onwetend dus God ik vraag me af
Als ik onbewust zondes pleegt, weegt dat dan even zwaar wanneer ik bewust dezelfde zondes pleegt.
God volgens mij bent u iemand die zo iemand vergeeft.
Hoe kan ik iemand zijn die ik nooit heb willen zijn.Ben ik vervloekt of is dit alles een test.
Mijn echte ware ik kom alleen tot leven in mijn tekst.Ik kan mijn gevoelens niet uiten met mijn mond maar alleen met schrijfteksten.
met worddocument of met pen en papier.
Mijn leven is een droom dus ik heb geen plezier.
Ik vraag me af ben ik liever mens of dier.
Mijn tijd gaat lamgzaam en snel teglijkertijd.
ik wil af van mijn huidige leven ik wil het nu kwijt.
Mijn leven is een droom want zelfs als ik slaap droom ik niet.Ik droom alleen maar als ik wakker ben.Dag dromen.Het is raar maar waar.Precies tegenover gestelt..
Ik wil het liefst dromen maar vooral dromen herrinneren.Ik wil dromen dat ik krijg kinderen.
Ik wil flashbacks krijgen.want ik lijd aan geheugenverlies.Ik ben niet op mijn leven verlieft
God u heeft mij mijn leven gegeven.ik heb er niet erom gevraagd.God laat mij dromen en laat mij visioenen zien.
Ik heb u al vaak gevraagd om visioenen en flashbacks.Het is nu maanden geleden ik heb nog steeds niks herrinnert.verhindert u mij express om te dromen.Hoe is dat zover gekomen.
Ik leef in onwetentheid en onbesef
Daarom lijkt mijn leven als een droom.
Alles lijkt zo ver weg en ongewoon.
God ik smeek u laat mij weer dromen en vooral dromen herrinneren.Want anders kunt u verhinderen dat ik geen kinderen meer kan krijgen.
Want mijn enigste reden in mijn leven is om voort te planten.Ik wil mijn eigen bloedverwanten.
Mijn leven is een droom dus laat mij ook echt dromen.Ik smeek het u god.Zonder dromen blijf ik slaapwandelen. Ik wil u snel zien GOD
Het leifst vanavond al als ik slaap en heel ,heel ,heel ,heel misschien vanavond ook droom.
RUST IN VREDE