Loading...
nl

met selene!

vestaans
vestaans jan 29 '13
ik zag dat iemand foto's bij voorstellen heb gedaan, dus ik dacht laat ik dat ook doen
Enigma
Enigma jan 29 '13
Leuk vestaans smile

En zo verschillend.
vestaans
vestaans jan 29 '13
ja soms is dat wel lekker, steeds hetzelfde gaat vervelen
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 29 '13
Wat verschillend!

Uit nieuwsgierigheid; voel je je dan ook een ander persoon of is het alleen een kwestie van een andere smaak? Omdat je zegt anders gaat t vervelen.
vestaans
vestaans jan 29 '13
ok dit is wel een lastige maar leuke vraag, ja ik voel me verschillend als ik verschillend doe, ik heb op een gegeven moment me haar zwart geverfd en nu wil ik het goudblond verven omdat ik tog iets anders wil.
zo heb ik ook mij haar in verschillende standen en dat voel ik tog wel, hel raar mss maar het is moeilijk uit te leggen.
als ik mijn haar niet heb gedaan voel ik me minder zeker en heb ik minder zelfvertrouwen.
en afentoe (heel vaak) heb ik gewoon zin om gek te doen, zo heb ik al een vuilnis zak jurk gemaakt, we hadden ook op school een feest en ik dacht ik moet de aandacht trekken die avond en ging als travestiet, en dat was heel erg lachen en iedereen was er echt verbaasd over.
heb jij dat nooit?
vestaans
vestaans jan 30 '13
ik zal in de middag wat meer over me vertellen zodat jullie een beeld bij me hebben, dat is wel leuk en handig
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 30 '13
Whaha... Travestieten zijn cool
ik kan er wel mee lachen, hoor
Ze weten altijd de aandacht te krijgen...
en bij-de-hand shocked
ik was een keer mijn kat aan zoeken,
toen kwamen er 2 travestieten aan...
Ik had Minky al gevonden, alleen hij schrok van de travestiet
haha
dit meisje is der poes kwijt, riep de travestiet...
ik kon wel een bijdehandte opmerking maken maar dat deed ik niet
Ze probeerde Minky naar zich toe te lokken, alleen Minky keek met grote ogen en het leek net ofdat hij zeggen wou: zit niet aan me!
bizar toch...
travestieten zijn heel gezellig
eindelijk een man die over zijn gevoel durft te praten...
en over make-up
een man waar je mee kunt winkelen... waar vind je dat nog?

het zijn gewoon mensen... smile
alleen hebben iets meer aandacht nodig...

groetjes Moonflowertje wink
Enigma
Enigma jan 30 '13
Ik vind daar ook niks mis mee smile

En wanneer je "Traves" weghaalt, zijn "tieten" ook cool tongue

"Niet kwetsend bedoeld" zegt mijn zoon laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 30 '13
whahaha, hij is wel goed tongueen bij-de- tieten haha
Enigma
Enigma jan 30 '13
@ Selene/vestaans/paco smile

Ik vind het sterk dat jij je op jonge leeftijd zo bloot durft te geven wink.

Groetjes Enigma
vestaans
vestaans jan 30 '13
hahahhaahah ik vind het wel grappig, kan er wel altijd om lachen.
maar ik kan ook bitchy doen als het moet, maar de meeste mensen mogen mij wel.
oke waar zal ik beginnen, ik was geboren met moeilijke en verslavende ouders, vader zat en zit aan de drugs en moeder zat aan de drugs.
ik was al vroeg aan het denken en zien, en ik heb het hel proces van schieding meegemaakt toen ik 3 jaar was.
vanaf me 4de begon alle ellende me vadr begon me te slaan uit het niets, maar dat was nog maar het begin hij begon meer te drinkn dan ooit en ik had daar ook nog een broertje.
toen ik 6 jaar was wou ik van alles weglopn, maar wist nit waarna toe en me vader was me nog te snel af.
toen ik 7 was begon me eerst ervaring met zielen, er stond opeens een ziel bij het raam en keek naar buiten, ik was doodsbang omdat ik mijn vader zag en die lag in een andere kamer te snurken, ik ben gauw onder mee deken gaan liggen en heb nooit iets gezegd over de ziel.
2 jaar later ging ik staren denken over de mishandelingen die ik opgelopen had en hoe verder, en ik bleef staren, zon 3 uur lang leek net,en opeens komt er iemand uit de kast en wild me proberen te laten stikken, achteraf heb ik gehoord dat ik heel veel geluk had.
toen ik 11 was ben ik de echte keuze gaan kiezen, word het weggaan en alle mishandelingen achter me laten, of word dit mij dood.
ik heb een hele goede keuze gemaakt, maar dat kwam echt veel later bij me aan, en me broertje was gelijk gered.
daarna kwam ik in teveel instellingen en ben me niet meer zoveel gaan bezig houden met zielen, maar ik hoorde ze afentoe lopen in me kamer.
maar in 2009 kwam ik opeens met spiritualitiet, ik kon opeens auras zien, het was heel erg raar maar wel leuk.
daarna ging er een wereld voor me open, maar ik deed er niet zoveel mee.
maar nu op dit moment heb ik zoveel ondekt wat ik kan, auras zien, geesten voelen, maria voelen, emoties voelen, pijn weg nemen ( al heb ik dit nog maar 3 x gedaan) en zo heb ik er nog meer.

wauw hij is lang geworden, morgen ga ik me interesses neerzetten en nu rusten en genieten van de zon
vestaans
vestaans jan 30 '13
dankje, ja dat heeft ook ff geduurd, en sommig mensen hebben me enorm geinspereert.
nadat ik me als mezelf ben gaan gedragen vol ik me vrijer dan ooit
Enigma
Enigma jan 30 '13
Nadat ik me als mezelf ben gaan gedragen vol ik me vrijer dan ooit.

_Mooi !!! Dat zouden meer mensen moeten durven doen smile



Groetjes, Enigma
vestaans
vestaans apr 4 '13
sorry mensen ik ben een tijdje weggeweest, mede omdat me computer helemaal schoongemaakt was en het wachtwoord niet meer wist frown.
tot ik toenet dacht oja ik kan me email adres invullen en dan kan ik er weer op smile
der is veel gebeurd toen ik weg was, ik ben met school gestopt.
omdat ik het niet aankon en dingen moest verwerken.
ik ben nog steeds met een spirituele groei begonnen en ben me meer met engelen en aartsengelen bezig gehouden.
ik werk nu veel met aartsengel michael en hij doet het echt goed, sinds kort heb ik geen negatieve zielen bij me.
ze zijn er wel maar op een afstand smile
ik zie nu ook meer, maar ik doe het lekker rustig aan smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 4 '13
Heey Vestaans, jeetje wat een ontwikkelingen. Fijn dat je weer terug bent! En fijn dat je nu de ruimte hebt om alles te kunnen verwerken en te laten landen. Mag ook wel eens, ff helemaal uitblazen en alles even laten doorwerken energetisch ;-). Dat heeft ook wat tijd nodig.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki