Loading...
nl

Mijn leven is een droom

BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 4 '07
Mijn leven is een droom
Alles lijkt zo ongewoon

Ik heb het gevoel dat ik slaapwandel
Zowel als ik slaap en als ik wakker ben
Ik herken me eigen niet meer.
Het doet zo ernstig veel zeer.

Omdat ik een leven leid die ik niet hoor te leiden
Ik lijk bezeten want demonen zitten mij te verleiden
Steeds vraag ik me af waarom ik op deze wereld leef.Mijn ogen hebben te veel zondes gezien.
ik kan het niet meer aan want er wordt maar niks eraan gedaan.
Ik wil mijn realiteit ontvluchten.dat kan alleen maar als ik in mijn onbewuste wereld leef.

Ik leef onwetend dus God ik vraag me af
Als ik onbewust zondes pleegt, weegt dat dan even zwaar wanneer ik bewust dezelfde zondes pleegt.
God volgens mij bent u iemand die zo iemand vergeeft.

Hoe kan ik iemand zijn die ik nooit heb willen zijn.Ben ik vervloekt of is dit alles een test.
Mijn echte ware ik kom alleen tot leven in mijn tekst.Ik kan mijn gevoelens niet uiten met mijn mond maar alleen met schrijfteksten.
met worddocument of met pen en papier.
Mijn leven is een droom dus ik heb geen plezier.
Ik vraag me af ben ik liever mens of dier.

Mijn tijd gaat lamgzaam en snel teglijkertijd.
ik wil af van mijn huidige leven ik wil het nu kwijt.
Mijn leven is een droom want zelfs als ik slaap droom ik niet.Ik droom alleen maar als ik wakker ben.Dag dromen.Het is raar maar waar.Precies tegenover gestelt..
Ik wil het liefst dromen maar vooral dromen herrinneren.Ik wil dromen dat ik krijg kinderen.
Ik wil flashbacks krijgen.want ik lijd aan geheugenverlies.Ik ben niet op mijn leven verlieft
God u heeft mij mijn leven gegeven.ik heb er niet erom gevraagd.God laat mij dromen en laat mij visioenen zien.

Ik heb u al vaak gevraagd om visioenen en flashbacks.Het is nu maanden geleden ik heb nog steeds niks herrinnert.verhindert u mij express om te dromen.Hoe is dat zover gekomen.
Ik leef in onwetentheid en onbesef
Daarom lijkt mijn leven als een droom.
Alles lijkt zo ver weg en ongewoon.

God ik smeek u laat mij weer dromen en vooral dromen herrinneren.Want anders kunt u verhinderen dat ik geen kinderen meer kan krijgen.
Want mijn enigste reden in mijn leven is om voort te planten.Ik wil mijn eigen bloedverwanten.
Mijn leven is een droom dus laat mij ook echt dromen.Ik smeek het u god.Zonder dromen blijf ik slaapwandelen. Ik wil u snel zien GOD
Het leifst vanavond al als ik slaap en heel ,heel ,heel ,heel misschien vanavond ook droom.
RUST IN VREDE
Delen:
Anne
Anne apr 4 '07
Ik hoop dat je vannacht kan dromen... :)
Jeannette
Jeannette apr 5 '07
brainscan,

Het klinkt zo somber?
Je bent toch hopelijk niet suïcidaal?
Ik hoop dat je snel je dromen terug vind!

Jeannette
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '07
Hoi Brainsan,

Het is geen tijd om te dromen, maar juist om wakker te worden en jezelf te zien. Kijk naar wie je daadwerkelijk bent, en wat je daadwerkelijk kunt. Het is niet makkelijk, maar begin met kleine stapjes. Als je hier toch bent, waarom zou je er dan niet het beste van maken, in plaats van het slechtste? Geef niemand de schuld van je eigen daden, want dat heeft die ander niet verdiend.
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 8 '07
hee nims je hebt wel glyk ik wou net slapen maar lukte niet .opeens werd ik wakker
ik dacht slaap ik nu of ben ik echt wakker
plotseling zag ik iets fel licht flitsen in mijn ogen alsof tijd stil staatMijn ogen stonden open maar ik zag niets terwijl het ochtend was het was niet donker ongeveer als matrix plotseling hoorde ik een vogel buiten fluiten alsof god mij wilt duidelijk maken dat die vogel een teken is
al vele jaren denk ik dat vogels in contackt zijn met god vb vogel fluite en fluite zeg maar het fluit 4 x ik denk dan houd tie op als het na de 4 x stop want 4 had ik in mijn hoofd geraden dat het zou stoppen.maar die vogel stopte niet na 4 x maar na 4 x 4 plus op het einde hoorde ik nog eens een andere vogel 2 x fluiten heel snel alsof God communiceert via vogels ik heb nog nooit erover geinformeert maar als je zoiets eerder hebt gehoort of weet laat me weten dang.ok over iets anders nu

dit is het enigste waarin ik mij nog wil verdiepen in deze leven
E=mc2 tijd en ruimte

want toen ik niet meer verder kon slapen dacht ik hee eff noteren wat bij mij opkomt voordat ik het vergat.
toen ik weer uit bed ging om naar mijn pc te gaan besefte ik opeens hee ik moet wakker worden en mijn ware realiteit onder ogen zien.life goes on
maar juist als ik wakker ben voel ik pijn en verdriet daar ga een volgend werkstuk maken
over het moe zijn van verdriet
eff ter zake nims je legt wel ik het kort krachtige woorden uit en je legt het precies zo uit wat ik bedoel en wat ik begrijp
respect
maar je zegt ik kan niemand de schuld geven van mijn daden daar heb ik mijn twijfels nog over

nims deze bericht is wat chaotisch gemaakt beetje kris kras ik hoop dat je het ongeveer begrepen hebt ik ben niet echt helder nu zwak ook

vrede nims
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 8 '07
jeanette hoi ja is somber ik kan ook heel vrolijk zijn hoor ik ben de grootste grappenmaker ook maar dat is vooral om mijn pijn en verdriet niet te voelen.ik ben een plezier mens geen echt aggressieve mens ook niet echt haatdragend maar
ik heb alles mezelf ermaar mee

ik ben niet suicidel nooit van mijn leven
iemand die zelfmoord pleegd komt in de hel
ik wil graag naar hemel
alleen ik vraag me heel soms af of er wel een hemel of god bestaat

god bestaat wel denk ik weet bijna zeker
het grootste geloof in god zijn beschermengels
ik had tig keren dood kunnen zijn
dus in beschermengelen geloof ik wel
maar god diep van binnen voel ik hem niet
alleen heel soms als ik echt verdrietig ben en soms huil
maar vanacht wou ik bijna huilen maar mijn trots hield mijn tranen tegen
weet je ik wil niemand pijn doen ik wil alleen maar huilen.ik huil niet veel hoor
max 1 x per half jaar tot 1 jaar
ik schaam me eigenlijk niet hoor om als jonge te huilen
ben een mens en heb ook gevoelens
dat gevoel wat ik heb aan pijn en verdriet als ik moet huilen daar verlang ik zo erg naar niks liever wil ik voelen eigenlijk dan huilen
alleen huilen wilt niet lukken
maar uurtje geleden wel bijna ik voelde het echt
mijn tranen zitten ergens verborgen Alleen als ik huil begrijp ik waarom ik verdrietig ben slim van mij heh dat heb ik geconstateert
logica eigenlijk maar nu pas besef ikhet waarover ik het heb

want ik wil geen mensen vermoorden helemaal mezelf niet
ik krop eigenlijk gewoon alles op verdring alles
toevallig heb ik vandaag en 2 weken geleden een dvd gezien wat ontzettent veel op mijn probleem lijkt ik weet nog niet zeker ik moet er nog erin verdiepen
maar ik wil jullie vragen of jullie mij een beetje kunnen ermee kunnen verglyken

ik zal het woord eff nu zeggen

jekyll en hyde syndroom
als jullie mij hierin kunnen verglyken laat me weten ik weet nog niet wat dit syndroom inhoudt precies zal morgen opzoeken op het net
ik hoor het wel
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 8 '07
nou kga maaar weer eens proberen te slapen
ik leid aan slapeloze nachten
ik hoop dat ik zal dromen vandaag want kheb weer niet gedroomd mijn laatste droom weet ik niet eens meer zeker 1 jaar geleden of 2 jaar
groetjes allemaal

wereldvrede
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 8 '07
toevallig heb ik vanacht wel gedroomt
raar maar waar
mijn verklaring is het volgende

geheugen gaan eigenlijk nooit verloren want ik heb falshback gekregen ook vanacht van eerdere dromen van mij lang lang geleden
ik herrinnerde vanacht zeer helder
Ook zijn volgens mij dromen bijna nooit echt waar.
Wel herrindere ik paar flashback van zeker 10 jaar geleden geen van de 10 falshbacks heb ik al meegmaakt.Denk ook niet dat ik dat ooit zal meemaken,of misschien nog wel

Het was me opgevallen dat ik pas mijn droom kan herrinneren is als ik zeg maar wakker begint te worden maar to gewoon doorslaapt
ik ben bewust wakker dan herrinner ik op dat moment wat ik droom.
het reden dat ik nooit herrinner is volgens mij het volgende

Steeds als ik wakker wordt altijd is zeg maar ik word bewust wakker dan sta ik glyk op uit bed.
Dus ik neem de tijd niet om rustig nog door te blijven liggen
Afgelopen nacht is het eerst sinds jaren dat als ik wakker wordt gewoon door probeer te slapen
Opeens herrinner ik wel mijn droom en besef dat ik droom
ik ben wakker ik besef dat maar ik besef ook op dat moment dat ik droom.
heerlijk gevoel dat dromen.Door dat dromen besef ik het nut van slapen.

Altijd slaap ik niet omdat ik moe ben maar omdat ik vindt dat ik moet slapen omdat slapen normaal is
Ik heb bijna nooit van ik ben moe ik ga maar eens slapen Nee ik denk ik ga slapen want het moet
Ik heb ook geen rust denk ik Denk aan 10 dingen tegelijkertijd
Ik besefde op het moment dat ik droomde van Ik moet gewoon rustig 1 ding tegelijkertijd aan iets denken
en gewoon rustig ik moet de tijd ervoor nemen om rustig aan 1 ding te denken
Eerst nadenken voordat ik iets zeg

Dromen is heel ontspannent Mijn geest en ziel lijken heel ontspannen te zijn als ik droom
Dat was mijn probleem
ik denk constand aan problemen.
logish dat ik niet kan dromen

kortgezegd als ik negatief denkt zal ik niet kunnen dromen
pas als ik positief denkt en aan niets denkt
gewoon ontspan dan moet het me zeker vaker te lukken om te dromen

Dromen ik weet niet hoe dromen zijn van mensen
Al mijn dromen tot nu toe zijn 1 al avontuur
Soort dolhof Wizard of ozz
Altijd moet ik vluchten in mijn droom
Altijd achtervolgingen
vreemd is wel dat wat ik vanacht heb gedroomd mensen erin komen die ik ken die in mijn buurt wonen
mensen die ik bv niet mee omga die ik niet eens mag
ik droomde niet over vrouw en kinderen
maar over mensen die ik liever niet in mijn droom wil zien
Waarom droom ik over die mensen eigenlijk
Tja daar weet ik geen antwoord op.

Ook de belangrijkste reden dat ik niet vaak droom is dat is getraumatiseert ben en vaak ben geschrokken Maar vooral omdat ik te haastig ben
Om dromen te herrinneren moet je zeker als je wakker wordt en je beseft dat je op dat moment droom gewoon rustig doorslapen en rustig proberen alle dingen die je hebt gedroomt nogmaals te reconstrueren
Zeg maar probeer na te gaan wat je allemaal heb gedroomt soms vergeet je dingen dus als je dingen vergeten bent en glyk wakker wordt zal je denk ik nooit meer herrinneren
Maar als je vergeten bent maar tog slaap je door je gaat zeker weer herrinneren dus als je droomt en je wilt wakker worden slaap gewoon rustig nog een beetje door
probeer je droom door te nemen van probeer zoveel mogelijk dingen weer te achterhalen wat je nou eigenlijk allemaal heb gedroomt

ik had zeg maar gedroomt over bepaalde dingen ik was ze effetjes vergeten
maar door goed na te denken herrinnerde ik me wel details

dat is een fijn gevoel weer proberen te achterhalen wat je hebt gedroomd.
zelfs nu ik wakker ben weet ik nog wel wat ik heb gedroomd
Nu probeer ik een link verband schakel te vinden
bv door mensen die in mijn droom voorkomen
Ik ga hen opserveren
Misschien was die droom een bedoeling of een waarschuwing

niets is fijner dan dromen
Ik wou zo graag dromen
Ik denk dat ik heb kunnen dromen door nims opmerking van je moet wakker worden je positief blijven

Nims bedankt alvast

peace
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 9 '07
Graag gedaan ;). Ik wilde nog even reageren op het feit dat je droomde over mensen in je directe omgeving die je niet zou mogen. Waarom sta je niet open voor mensen waarvan je niet alle kanten hebt gezien? Misschien zijn het juist wel hele lieve en vriendelijke mensen, maar benaderen ze jou op een andere manier omdat jij ze al met een voor-oordeel benaderd?

Als ik heel aggressief en schreeuwend op jou af zou komen, zou je toch ook al meteen verdedigend en agressief op mij afkomen?

Ik denk dat het tijd wordt voor jou, dat je je bewust wordt van hoe je overkomt op andere mensen. Je zult dan al snel merken, dat als je goed naar jezelf kijkt, je zal begrijpen hoe andere mensen op jou reageren. Kijk eens goed naar je zelf op het moment dat je iemand wilt aanspreken / benaderen. Wat gaat er op dat moment door je heen, en hoe zou je het liefst willen overkomen? Ga daarvoor! Je zult zien dat het ineens een stuk makkelijker voor je wordt allemaal ;).
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 10 '07
klopt als eem bus nims
LPChip
LPChip apr 11 '07
Als ik contact zoek of mensen contact zoeken met mij, leg ik alle vooroordelen altijd aan de kant, en kijk hoe het contact zelf verloopt. Pas als de ander iets doet om mij te laten zien dat het niet handig is om contact te hebben met die persoon (bijvoorbeeld geweld of schelden) dan pas zal ik ervoor kiezen om het contact te verbreken. Daardoor heb ik al heel veel goede contacten gekregen. Mensen gaan je daardoor ook waarderen, en je voelt je weer een mens :)
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 12 '07
het probleem met mij is dat ik veel vijanden hebt
Ik ben een vredig mens alleen beoordelen mensen mij meestal als buitenlander,gek of dwaas
Acheliah
Acheliah apr 12 '07
Ik ken dat gevoel maar als te goed helaas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki