Loading...
nl

orbs

pippielangkous
pippielangkous jan 17 '13
ik zie al van jongs af aan Orbs ,gewoon met het blote oog.
gewoon als ik me ontspan ,en rustig ga zitten.
soms zie ik er heel veel ,soms maar 1 of 2 .
normaal zie je ze alleen op foto,s
ik heb wel ooit geprobeerd om er contact mee te krijgen ,maar dat lukt me niet.
ik wilde eigenlijk weten waarom ik dit zie ,
lieve groet jolanda
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 17 '13
Hoi!
Ik ken wel mensen die dat ook zien, soms in kleuren, verschillende grootes. Zelf heb ik er geen ervaring mee.

Wat ik me afvraag:
Zit er miss angst bij jou om echt te weten waar ze voor staan? Miss angst om je daarin te ontwikkelen, je ziet ze niets voor niets zou ik denken.

Je hebt zowieso altijd zelf in de hand waar je grenzen liggen, wat je wel of niet fijn vind. Ook kun je altijd een afspraak maken met dat wat je ziet/voelt of het zich aan jou wil tonen/of laten horen op een manier die voor jou okay is. Je krijgt altijd wat je aankan;-)

Meer advies zou ik zo een twee drie niet weten.

Vind je het trouwens iets onprettigs, ben je eraan gewend, wat wil je er zelf mee?

pippielangkous
pippielangkous jan 17 '13
hoi .
nee onprettig vind ik het niet ,ben er ook niet bang voor.
ik weet wel dat ik van mijn moeder er vroeger niet over mocht praten met andere mensen.
ik zie ze niet in kleur ,maar wel in verschillende vormen ,soms zijn ze langwerpig ,soms een bol met een ring erin ,soms doorzichtig ,soms met een zwarte punt erin.
en ik ben eraan gewend ,om als ik rustig zit ,ze te zien .
natuurlijk zou ik er meer van willen weten en begrijpen .
dank je wel voor je reactie
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 20 '13
Okay dus niet onprettig.
Jaa snap ik dat je hoofd het ook wil begrijpen.
Heb je contact met je gidsen? Die kun je ook om meer info vragen. En miss heeft het wat tijd nodig voordat je er klaar voor bent die informatie te ontvangen..
youre welcome!
grtjs!
Dolff
Dolff jan 21 '13
Beste Jolanda,

Ik krijg geregeld orbs op foto's en video. Als ik er flink aan denk is er meer activiteit dan als ik spontaan een foto maak.

Als ik moet ben, of op de bank hang, zie ik vaak wat in mijn ooghoeken weg schieten/flitsen.
Ik zag net een wit soort sterretje flikkeren, toen ik beter keek was hij weg. Als ik eraan denk krijg ik kippevel aanvallen over mijn lijf, nu weer nu ik dit typ.

Herken je dit?

groetjes, Arjan
mnq
mnq feb 4 '13
Hallo Dolff,

Ook ik krijg orbs op mijn foto's. Ik heb er wel 1000 in archief winkErg mooi dat ze ze laten zien, en ben er dan ook zeer dankbaar voor. Ik zag eerder je foto's in de sneeuw, en je vroeg je af of er een topic voor zou kunnen komen. Ik heb die nog niet gespot, jij wel?
Ik zou namelijk ook een aantal foto's willen plaatsen. Ik herken me wel in jou bericht, kippevel is vaak een bevestiging van iets wat waar is, de flikkertjes, bollen, strepen, zijn bij opmerking vaak al weer verdwenen, ze houden van spelen ;-) Ben benieuwd of je inmiddels al weer orbs hebt mogen fotograveren?

Groetjes Monique
Dolff
Dolff mrt 19 '13
Hallo Monique,

Ik heb hier op de site helaas ook nog geen topic gezien. Wellicht dat je er een paar kunt posten, ik ben zeer benieuwd.
Ik voelde afgelopen weekend in huis extreem veel kippenvel/activiteiten, mijn zoontje van 4 maanden volgde alles in de lucht, helaas zag ik zelf niks concreets (denk ik). Ik zag in mijn ook hoeken iets zwarts weg schieten (twee keer). (terwijl ik dit typ staan mijn haren weer overeind)pffffff.

Ik heb nog wat op foto's gesnuffeld en ja hoor zo links en recht zie ik orb's op foto's maan ook een haakse licht streep, heel vreemd.

ik heb nog een filmpje gemaakt met mijn telefoon, en ook daar zie je ze voor de lens voorbij schieten.
ik weet niet hoe ik die zou moeten posten.

Arjan
Demover
Demover apr 8 '13
Orbs kan ik wel over mee praten kan bijna net op de foto zonder kan denk ik ook me ze communiceren op de 1 of andere manier wand als ik ze ets vraag doen ze het ook vind dit heel bijzonder.
Hebben ze ook op film vastgelegd dit is heel erg mooi vooral bij kinderen s het hel speciaal dan lijken ze zelf een beetje speels te reageren.
Ook heb ik mij laten vertellen dat ze genezend kunnen zijn ebben dit bij aantal eisen uit geprobeerd met foto's en dan zitten ze idd op snijwond of pijn plek.

Vind het echt heel bijzonder dat j op sommige foto's zelfs gezichten, dierenhoofden ed ziet.

Mvg monique
vestaans
vestaans apr 8 '13
ik heb ze ook wel eens gezien de laatste tijd, en ze gaan heel erg snel.
en soms vage witte schimmen
Dolff
Dolff apr 8 '13
Ik zie de laatste tijd met het blote ook hele kleine dingetjes wegschieten (wit en zwart). in mijn gezichtsveld, voor me of naast me.
Soms denk ik he er vliegt een vlieg, dan kijk ik wat duidelijker en is het alweer weg..
Kennen jullie dit?

Het is lang niet zo groot als de orbs op de foto's.
De witte bolletjes op foto en film zijn groter.

@vestaans: Wat zijn vage witte schimmen? beschrijf ze eens
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 9 '13
Ik heb ook wel eens een witte schim gezien
het zag eruit als een mistbank (alleen kleiner)
Volgens mij was het iets groter dan Mike zelf (en die is denk ik 1.90 cm lang)

Mike kwam bij ons op visite
ik was aan het koken, toen ik het zag kreeg ik door dat het zijn moeder was die met hem mee kwam
ik moest gelijk huilen, want zijn moeder was toen inderdaad net overleden...

de keer erop heb ik het tegen hem verteld, waarop we samen moesten huilen...

Dit is heel anders dan "orbs"
Persoonlijk geloof ik niet dat het geesten zijn...
want een geest zie je in zijn geheel... of helemaal niet

Ik heb ook wel eens een grote warmgele aura gezien, met een beetje groen en indigo blauw/paars
Langzaam verscheen daar een gedaante in, het was een vriend van me die pas was overleden...
eigenlijk probeerde hij schuin vanachter me te kijken naar me,
Tenminste dat kreeg ik later door, hij wou me niet laten schrikken, maar wilde wel weten wat ik aan het doen was...
dus probeerde dus op zo'n manier te gaan staan, zodat ik hem niet zou zien...
Ik dacht op dat moment heel sterk aan hem, en hoe hij was overleden (op een vage manier)
omdat ik was-tekeningen aan het maken was, met de strijkbout, kon ik niet blijven kijken; ik moest de strijkbout neer zetten!
Toen ik weer keek was hij weg...

ik heb de situatie getekend later, zal ik wel even naar moeten zoeken tongue
dan maak ik er wel een foto van, en plaats ik hem

ik zie ook wel eens orbs met het blote oog...
Bij de moeder van mijn vriend zag ik een grijze orb, in haar rechter-zij... ik heb toen niets gezegd
onderweg naar huis vertelde ik het aan mijn vriend
ik weet dat grijs niet goed is, vandaar dat het tegen hem zei
ik dacht misschien dat het te maken zou hebben met haar lever?
Mijn vriend zei: dan moet je dat aan haar vragen...
Toen we weer op visite waren en we het hadden over mijn gezondheid (chronische hyperventilatie) vroeg ik: hoe staat het eigenlijk met jullie gezondheid?
zijn vader stak meteen zijn duim op, maar zijn moeder vertelde meteen dat ze last had van een zenuw in haar zij...
ik was blij dat ze dat zei, want nu was het kringetje rond!
ik vertelde haar dat ik een grijze orb had gezien, op de plek die ze aanwees...
het enige wat ze zei was: ik wist niet dat jij dat kon zien!
ze vertelde dat ze elk 2 jaar een spuit kreeg tegen de pijn...
deze keer had ze geen oproep gehad, dus was ze ook niet gegaan...
Ik zei: je zal toch de dokter moeten bellen om de spuit te gaan halen, want waarschijnlijk zie ik het niet voor niets...
Nu heeft ze geen pijn meer...
Maar het komt weer terug natuurlijk!

dit is mijn visie trouwens hoor, ik weet niet of Vestaans dat ook bedoeld wink


Groetjes moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 9 '13
sneller dan verwacht wink

vestaans
vestaans apr 9 '13
ok ik heb vaak als ik moe en ontspannen ben dat er alles in me kamer zit en vaak zie ik dan me gids in een soort waas.
je ziet ze en dan zijn ze weer weg.
je moet het een keer zelf meemaken om het te begrijpen.
Dolff
Dolff apr 9 '13
Bijzonder allemaal. Iedereen beleeft het op z'n eigen mannier.
Nu ik dit zit te typen zag ik een spelden knopje wegschieten, krijg gelijk kippenvel en weg is het weer.
Ik denk dat ik nog niet open genoeg sta om het beter te zien..
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 10 '13
winkDolff... ik denk dat je je er niet zoveel mee bezig moet houden...

alles komt zoals het komt, en pas wanneer je er klaar voor bent...

op de aarde is het allereerst belangrijk dat je leeft!
Je zou met het leven bezig moeten zijn,

het is een feit, dat je "ziet"
Maar zie het als bij-zaak, denk er niet zoveel bij na
voor het een obsessie wordt!

(ik heb meer mensen meegemaakt die "spoken" achterna aan het jagen waren, daarom zeg ik dit)
1 van hen is zelfs helemaal doorgedraaid, en moest worden opgenomen... confused

Pas als je het los laat, zul je zien dat je door zal gaan naar de volgende stap...
waarschijnlijk zul je het contact met je gids beter moeten maken...
Want dan, als je wat ziet, krijg je er ook informatie bij...

Ik heb altijd al contact gehad met mijn gids... alleen pas 2 jaar geleden had ik in de gaten dat het mijn gids was tongue
Ik heb aan hem gevraagd of ik informatie kan krijgen bij wat ik zag...
Ik kreeg geen antwoord, maar zodra ik weer wat zag, kreeg ik de gedachten erbij...
Het lijkt of je het zelf denkt, maar dit is niet zo
Het komt binnen via je gedachten (dat is een kanaal)
net als het zien...

het zal wel ff wennen zijn, want wat denk jij, en wat zegt je gids? verwarrend...


groetjes Moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 6 '13
bij mij was dat ook zo, Dolff
(Speldenkopje)

bij mij zijn het geen speldenkopjes meer, soms wel...
Maar ter grootte van een voetbal
Indigo-blauw (echt heel mooi)
die zie ik het vaakst, vandaar dat ik denk dat het mijn gids is...
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 6 '13
Ik moet zeggen Arjan wink

Maar je bent langzaam aan het groeien in het zien...
dit gaat langzaam omdat als je van de een op andere dag alles zou kunnen zien, zou je stapel gek worden shocked

Ik heb wel eens een vrouw horen zeggen, dat ze op een verjaardag was en daar zoveel mensen waren die er eigenlijk niet waren, dat ze naar het toilet gegaan is om te vragen of de "geesten" die
er nu waren, weg zouden willen gaan...
ze zou gerust een gesprek aangaan met een geest omdat ze het verschil niet zag wink
haha, ik vond het grappig tongue
aardig gek toch?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 6 '13



er zitten in werkelijkheid 2 katten
die felste oranje orbs zijn de ogen van Minky
die iets minder felle zijn van een vreemde kat
ik hoorde Minky kei-hard tekeer gaan...
volgens mij hadden ze een vergadering ofzo, haha
Beschermengel
Beschermengel mei 8 '13


Haha leuk, ja het is wel druk in het steegje of pad ...misschien andere overgegane katjes ? smile
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki