Loading...
nl

Fotolezing

niels
niels jan 15 '13
Voor iedereen die er in is geïnteresseerd of wilt oefenen, hier is mijn foto. Ben ontzettend benieuwd wat er allemaal te zien valt op deze foto smile.

Heel veel liefs
Niels
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 17 '13
Hoi Niels,

Ik weet niet of ik ernaast zit, maar ik zie bij jou dat er nogal veel energie om jouw hoofd als het ware stormt. Heb jij moeite met de input/impulsen van het leven buiten jou? Om die impulsen een plekje te geven?

Ik zie bij jou ook een behoefte/of miss doe je dit al, om als het ware een oud pantser los te laten en jezelf naar buiten te brengen. Ik zie dit als een beeld, dat je als het ware op het toneel staat en jezelf daarin volledig kunt uiten. Zou ik meer symbolisch zien eigenlijk, maar miss doe je dit al als hobby:P

Volgens mij zet jij ‘voorzicht en gestaag’ stapjes. Denk jij teveel na over hoe je dingen moet aanpakken in plaats van dat je ze doet (tot actie overgaan en onderzoeken hoe dat voelt)?

Er is volgens mij ook iets met een vriendin/of in ieder geval een meisje? Krijg niet meer info hierover. Voelt wat gesloten bij jou..Weet ook niet of het recent is of van eerdere tijd/periode.. Miss weet jij waar dat over gaat?

Tot slot zie ik het beeld dat je als het ware stuitert tussen boven en beneden (leg maar even uit als spirituele wereld boven/aarde hier beneden), ik zie je omhoog gaan, en weer naar beneden gaan, en weer omhoog en weer naar beneden. Lijkt wel alsof je niet goed kunt kiezen waar je aanwezig wilt zijn. Lijkt alsof je je hier beneden niet goed kunt neerzetten/niet goed kan aarden. Herken je dat? Daarvoor heb ik trouwens nog wel een tip: ik gebruik sinds een tijdje 'Bachbloesem Sprays, vooral het merk Orchid Airspray (deze link: http://www.bloesem-remedies.com/winkel/product_info.php/cPath/27_116_188/products_id/1186). De Orchid Airspray 'Bescherming' helpt mij om mijn eigen ruimte beter neer te zetten en energie van andere mensen niet over te nemen. Ook de Spray 'Reiniging Formule' vind ik erg prettig, omdat het als het ware je aura even schoonspoelt als ik toch vol ben gelopen. Miss een tip voor jou om uit te proberen? ALs je besluit te doen, laat de bachbloesem dan heel bewust inwerken op je aura. Je spuit het boven je hoofd en laat het dan indalen.

Volgens mij ben jij wel een rustig persoon. Jij beleeft volgens mij veel in jezelf, je voelt het al, maar heb het gevoel dus dat je daarmee nog niet helemaal naar buiten durft te komen. Ga vooral doen! En ontdek hoe het is als je wel voor jezelf opkomt en laat zien wie jij bent. Dat stoot miss mensen af, maar dat trekt ook mensen van dezelfde trilling naar je toe:D

Ben benieuwd wat je herkent,
Grtjs,
L’arbe de vie
niels
niels jan 18 '13
Hoi L'arbe de vie ,

Enorm bedankt voor de tijd en de moeite die je in mijn foto hebt gestopt, ik ben je daar heel dankbaar voor smile.
Het eerste waar je over spreekt zit je al vrij meteen juist. Mijn hoofd zit letterlijk niet stil, de hele tijd door komen er nieuwe gedachte en ideeen binnen. Het enigste wat mij rust geeft is ofwel, toneel spelen, muziek luisteren maar beter het zelf maken of schrijven. Ik denk dat dit was wat je bedoelde maar als ik fout zit mag je het gerust vertellen smile.
Wat het tweede betreft mag je het gerust letterlijk opvatten smileVan alle creatieve dingen waar ik me mee bezig houd is toneel nog altijd mijn grootste favoriet en ik ben daar dan ook vaak mee bezig naast mijn studie's natuurlijk smile.
Het derde waar je over spreekt gaat vooral over vroeger, vroeger dacht ik meer dan ik deed en nu begint het stilaan om te keren smile.
Wat het meisje betreft , ben ik zelf aan het twijfelen, er is namelijk een meisje waar ik de laatste tijd veel contact mee heb misschien dat je het daar over hebt, maar het zou misschien ook kunnen gaan over mijn zus Valerie,één van mijn gidsen.
Trouwens bedankt voor de tip van de bachbloesems, het is zeker iets wat ik met veel plezier wil uitproberen . Ik ben inderdaad rustig behalve tijdens toneelrepetities dan durf ik wel eens een flapuit te zijn smile

Nogmaals enorm bedankt

Heel veel liefs
Niels

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki