Loading...
nl

Even voorstellen.

Jennifer
Jennifer jan 10 '13
Hallo allemaal.

Ik wil mij ook even voorstellen. Ik ben Jennifer en ik ben zeer geïnteresseerd in spiritualiteit omdat ik zelf, sinds mijn moeder is overleden vaak voel en zie dat zij bij mij is vooral in mijn dromen en ik soms haar stem hoor die mij advies geeft, en ik moet eerlijk zeggen dat, voordat mijn moeder was overleden, dacht ik dat er niets meer was als men gestorven was, maar sindsdien ben ik ervan overtuigd dat er heel veel meer is tussen hemel en aarde, want ik herken haar stem drommels goed. Dit was even mijn verhaal tot zover.

Hartelijke groeten,

Jennifer
Delen:
Enigma
Enigma jan 10 '13
Hey Jennifer wink.

Leuk dat je er bent smile.
admin
admin jan 10 '13
Welkom Jennifer! Wat fijn te lezen dat je nog regelmatig contact hebt met je overleden moeder! Natuurlijk herken je haar stem. Mooi hè dat ze nog regelmatig laat weten dat ze er is en aan je denkt!

Veel leesplezier.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 11 '13
Wat mooi!

welkom op merudi, Jennifer wink

groetjes Moonflowertje smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '13
Welkom Jennifer. Wat mooi dat je nog in contact met je moeder staat. Ik weet niet hoe recent ze is overleden?
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 11 '13
Hoi Jennifer,
Voel je welkom! Leuk je op merudi te leren kennen. Gecondoleerd met het je moeder. Wat bijzonder dat er nog contact is tussen jou en haar. Wat ik me wel afvraag, is ze wel helemaal overgegaan of is ze hier blijven hangen? Wat houdt haar hier? Had het gevoel dat ik dat even moest zeggen..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki