hallo,
ik ben net nieuw op dit forum.
ik ben nu net 17 jaar en heb hierin al zeer veel meegemaakt...
ik wist al dat het paranormale bestond wanneer ik zeer klein was, dit omdat mijn moeder er haar constant mee bezig hield: ze kon aanwezigheid van geesten voelen en ze zag schimmen.
Ook ik voel deze dingen ik kan enkele voorbeelden geven:
het begon wanneer ik 4 a 5 jaar was (ik vergeet het nooit). ik lag te slapen en opeens werd ik wakker en ik zag allemaal schimmen om me heen, ik sprong recht en begon te brullen ( ik was nooit zo bang geweest). mijn moeder geloofde mij en kreeg bang, mijn vader wou er dan weer niets van weten...
nog een voorbeel: telkens als ik de trap op loop voel ik gewoon dat er iemand achter mij aan loopt, mijn moeder voelde net hetzelfde.
en nu komt het engste: het is nog niet zo lang geleden. ik lag te slapen en ik voelde plots een getik op mijn schouder .
ik dacht dat ik het gedroomd had dus ging ik weer verder slapen, ik was nog klaarwakker en plots voelde ik opnieuw dat getik en voelde mijn deken zakken tot aan mijn buik .
ik verschrok me rot en plots viel me een schim op van een oude vrouw met krullen, ze droeg een slaapkleed.
met mijn vader was hier niet over te praten dus ik besloot om er met mijn moeder over te praten, ze vertelde mij dat er in dit huis mijn overgrootmoeder overleden was in slaapkleed en ze had krullen.
volgens mijn moeder was het echt een tang van een vrouw.
nu nog steeds ook op dit moment voel ik de koude rillingen (dat ze wel degelijk aanwezig is en mij bespied).
ik heb de laatste tijd zeer veel info gezocht maar raak er gwn niet uit.
daarom ben ik ook heel blij dat we binnekort gaan verhuizen.
ps: dit huis is al 2 maal gezegend geweest vertelde mijn moeder
ook heb ik visioenen als er gevaar dreigt voor me, zo heb ik al veel kunnen vermeiden...
groetjes