Overigens een interessante vraag voor je: Waarom denk jij dat je met jouw gaven bij jouw ouders terecht bent gekomen? Wellicht heeft dit een reden?
Moest ff nadenken, (ben namelijk niet zo snel) maar heb het na 2 x door te hebben gelezen de clue gevonden
Das inderdaad een interessante vraag.
Maar ik denk dat je daar als beginnende daar nog niet te veel over moet na denken.
Doe alles rustig aan en doe alles stap voor stap op jou`n tempo. Blijf met beide benen op de grond staan en realiseer je dat je een speciale gave hebt,waar je trots op mag zijn!
Als je al wat gewend bent om verschijningen te zien, kun je misschien proberen te communiceren.
Je kan dit via je gedachten doen of gewoon je stembanden gebruiken.
Wanneer je je niet op je gemak voelt vraag dan vriendelijk of ze je met rust willen laten en dat ze misschien een andere x weer mogen komen wanneer je je wel goed voelt.
Meestal hebben ze nog een berichtje voor een nabestaande of hebben het licht niet kunnen vinden. En met jou`n gave kun je ze daar mee helpen.
Je hoeft het niet aan je ouders te vertellen.
(bv):
Mensen die niet in God geloven zullen waarschijnlijk ook nooit de bijbel/NT gaan lezen.
Misschien dat je in je omgeving een vertrouwens persoon kunt vinden waar je er mee over kunt praten. Je kunt natuurlijk ook je ervaring hier op deze site zetten. Een soort dagboek, hoe jij stap voor stap je gave hebt leren te ontdekken.
Ik denk dat veel mensen baad hebben met jou`n ervaring. En ik weet zelfs wel zeker dat zelfs mensen zonder deze gave het ook wel interessant zullen vinden! (zoals ik)
In ieder geval wil ik je laten weten dat je niet bang hoeft te zijn.
Laat dat gevoel van je afgleiden.
Neem het zoals het is....het is jou`n gave!
Heel veel suc6 en laat weten hoe het gaat!
Groetjes,
Ria