Loading...
nl

geesten en visioenen

patricia
patricia aug 14 '06
Ik zie een paar maanden geesten en ik weet niet wat ik er nou mee moet. Ik kan het ook niet aan iemand vertellen want mijn ouders geloven er niet in. Kan iemand mij misschien helpen? ik weet niet of ik ze nou moet helpen of niet ook krijg ik steeds meer visioenen. Zou er een verband kunnen zijn met de geesten en de visioenen?
Delen:
LPChip
LPChip aug 14 '06
Dat je nu geesten en visioenen krijgt betekend dat je er klaar voor bent om dit te kunnen. Zie het niet als iets negatiefs, maar probeer er positief mee om te gaan. Ikzelf kan geen geesten zie, en heb ook geen visioenen. Misschien dat er anderen zijn die je kunnen helpen.

Overigens een interessante vraag voor je: Waarom denk jij dat je met jouw gaven bij jouw ouders terecht bent gekomen? Wellicht heeft dit een reden?
Riaction
Riaction aug 16 '06
 Quote:
Overigens een interessante vraag voor je: Waarom denk jij dat je met jouw gaven bij jouw ouders terecht bent gekomen? Wellicht heeft dit een reden?
Moest ff nadenken, (ben namelijk niet zo snel) maar heb het na 2 x door te hebben gelezen de clue gevonden [blink]

Das inderdaad een interessante vraag.

Maar ik denk dat je daar als beginnende daar nog niet te veel over moet na denken.

Doe alles rustig aan en doe alles stap voor stap op jou`n tempo. Blijf met beide benen op de grond staan en realiseer je dat je een speciale gave hebt,waar je trots op mag zijn! [bounce]

Als je al wat gewend bent om verschijningen te zien, kun je misschien proberen te communiceren.
Je kan dit via je gedachten doen of gewoon je stembanden gebruiken.

Wanneer je je niet op je gemak voelt vraag dan vriendelijk of ze je met rust willen laten en dat ze misschien een andere x weer mogen komen wanneer je je wel goed voelt.

Meestal hebben ze nog een berichtje voor een nabestaande of hebben het licht niet kunnen vinden. En met jou`n gave kun je ze daar mee helpen.

Je hoeft het niet aan je ouders te vertellen.
(bv):
Mensen die niet in God geloven zullen waarschijnlijk ook nooit de bijbel/NT gaan lezen.

Misschien dat je in je omgeving een vertrouwens persoon kunt vinden waar je er mee over kunt praten. Je kunt natuurlijk ook je ervaring hier op deze site zetten. Een soort dagboek, hoe jij stap voor stap je gave hebt leren te ontdekken.

Ik denk dat veel mensen baad hebben met jou`n ervaring. En ik weet zelfs wel zeker dat zelfs mensen zonder deze gave het ook wel interessant zullen vinden! (zoals ik) :D

In ieder geval wil ik je laten weten dat je niet bang hoeft te zijn.
Laat dat gevoel van je afgleiden.
Neem het zoals het is....het is jou`n gave!

Heel veel suc6 en laat weten hoe het gaat!

Groetjes,

Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 16 '06
Welkom patricia en bedankt voor het delen van je verhaal. Wat Ria zegt klopt helemaal. Voel je nergens tot verplicht, en doe het stapje voor stapje. Niemand weet precies waar het heengaat met je gaves. Belangrijkste is dat je weet dat je er niet bang voor hoeft te zijn! Heb je er last van? Vraag of ze weggaan. Je bent nooit tot iets verplicht! Succes en sterkte. Ik hoop dat je hier wat meer rust kunt vinden.
patricia
patricia sep 6 '06
bedankt voor jullie hulp ik zal mijn ervaringen met geesten zeker op de site zetten.
jacqueline
jacqueline sep 9 '06
Ik heb het elke avond koud alleen avond sinds mijn vader 10maanden geleden is overleden
LPChip
LPChip sep 10 '06
Hoi Jaqueline,

Welkom op het levensforum.

Wanneer een entiteit in je buurt is voedt deze zich met de energie die in jouw buurt is. Omdat deze energie weggetrokken wordt, daalt de temperatuur aanzienlijk, en krijg je het koud.

Mogelijk is jouw vader elke avond bij jouw in de buurt om te kijken hoe het met je gaat. Het kan zijn dat hij er is omdat jij aan hem denkt. Of omdat hij om een andere reden niet naar de gene zijde heeft kunnen gaan. Beschouw dit niet als iets slechts, maar weet wel dat hij waarschijnlijk nog over moet gaan. Misschien kun je hem daarbij helpen op een of andere manier.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki