Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen? :)

Daniëlle94
Daniëlle94 dec 19 '12
Hey allemaal,
Ik vroeg me af of iemand mijn foto zou willen lezen?
Misschien heeft iemand nog een tip of iets dergelijks waar ik nog aan zou kunnen werken in de toekomst?
Ik zal bij een lezing ook zeggen wat klopt enzo! smile
Ik ben erg benieuwd!
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 22 '12
Hoi Danielle94,

Het eerste wat mij trekt in jouw foto is jouw zonnevlecht: derde chakra. Het voelt alsof dat chakra erg actief en in beweging is: Ben jij aan het ontdekken wat het betekent voor jou om vanuit jouw eigen kracht in het leven te staan? Derde chakra staat voor jouw eigen macht/krachtcentrum, de kracht van jouw persoonlijkheid, wilskracht etc. Volgens mij zijn er ook mensen in jouw omgeving die enigszins sceptisch zijn en die de wereld meer bekijken vanuit ‘dat wat je kan zien’/zovan ‘gebruik je hersens nou een keer’. Voelt voor mij negatief ten opzichte van jou. Alsof je daarmee voor ‘ongewenste onrust’ zorgt. Het beeld wat ik daar ook bij zie, is dat je als het ware geconditioneerd bent geraakt en je lang hebt aangepast. Volgens mij is dat nu wel een keertje klaar.

Heb jij verder iets met dansen:D? Jezelf uiten in dans? Het beeld wat ik zag was een ballerina.

Verder voel ik dat jij in sommige dingen wat voorzichtig bent. Heb het gevoel dat je wat meer in het vertrouwen mag stappen, zodat dat dat wat je wenst/droomt ook in de materie kan komen.

Love everything you do! Soms heb ik het gevoel dat je je hart vergeet. Onderzoek je oude overtuigingen die je weerhouden te doen wat je het liefste zou willen, en voel of die overtuiginen wel waar zijn. Laat los wat je niet meer nodig hebt.

grtjs,

L'arbe de vie
Daniëlle94
Daniëlle94 dec 23 '12
Hoi Danielle94,
Hoi L'arbe de vie, ten eerste erg bedankt voor het tijd nemen om mijn foto te lezen! Ik zal vertellen waar ik me in herken!

Het eerste wat mij trekt in jouw foto is jouw zonnevlecht: derde chakra. Het voelt alsof dat chakra erg actief en in beweging is: Ben jij aan het ontdekken wat het betekent voor jou om vanuit jouw eigen kracht in het leven te staan? Derde chakra staat voor jouw eigen macht/krachtcentrum, de kracht van jouw persoonlijkheid, wilskracht etc.
Ik ben de laatste tijd inderdaad wel erg bezig met mezelf zo veel mogelijk te ontwikkelen, zoveel mogelijk uit mezelf halen, dus ik kan me erg vinden in wat je hier zegt!

Volgens mij zijn er ook mensen in jouw omgeving die enigszins sceptisch zijn en die de wereld meer bekijken vanuit ‘dat wat je kan zien’/zovan ‘gebruik je hersens nou een keer’. Voelt voor mij negatief ten opzichte van jou. Alsof je daarmee voor ‘ongewenste onrust’ zorgt.
Ik vind het moeilijk om hier iets over te zeggen, omdat ik denk ik niet helemaal goed begrijp wat je bedoelt..

Het beeld wat ik daar ook bij zie, is dat je als het ware geconditioneerd bent geraakt en je lang hebt aangepast. Volgens mij is dat nu wel een keertje klaar.
Ook hier kan ik me zeker in vinden, ik heb me denk ik altijd aangepast, en nu iets minder vaak dingen tegen m'n zin in doe maar toch nog steeds rekening weet te houden met anderen.

Heb jij verder iets met dansen:D? Jezelf uiten in dans? Het beeld wat ik zag was een ballerina.
Uhm niet persee nee sorry, ik vind dansen met uitgaan wel leuk maar verder niet echt tenminste ik doe er niks mee ofzo haha.

Verder voel ik dat jij in sommige dingen wat voorzichtig bent. Heb het gevoel dat je wat meer in het vertrouwen mag stappen, zodat dat dat wat je wenst/droomt ook in de materie kan komen.
Klopt ik ben vrij voorzichtig en bij bepaalde dingen kan het me nog wel eens ontbreken aan zelfvertrouwen, thanks voor t zeggen ik zal t meenemen smile

Love everything you do! Soms heb ik het gevoel dat je je hart vergeet. Onderzoek je oude overtuigingen die je weerhouden te doen wat je het liefste zou willen, en voel of die overtuigingen wel waar zijn. Laat los wat je niet meer nodig hebt.
Heel erg bedankt! Ik zal dit zeker meenemen de komende tijd! En nogmaals bedankt voor de hele lezing!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki