Loading...
nl

problemen

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 11 '07
En wie zijn de meesters in jouw ogen?
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 12 '07
kath je laat me lachen
Laat je niet beivloeden van duisterse zaken
Je hebt je recht om te zeggen wat je wil
Ook al beledig je God

3 x scheepsrecht

Over God valt niet te lachen en te spotten
De reden dat je misschien niet in god gelooft is volgens mij om het volgende

wetenschappers hebben een theorie

evolutie de mens is toevallig ontstaan uit materie of uit mensen apen dus zeg maar apen
ze zeggen mensen zijn ontstaan uit apen.

Dan heb je nog de Big bang waardoor het heelal is ontstaan

wordt wakker mensen denken jullie nou echt dat god niet bestaat.we moeten vrezen voor onze levens

god is almachtig en alleswetende
met 1 ademszucht is deze hele wereld vernietigd

God heeft satan naar deze aarde verbannen
Dus satan maakt gebruik van hebzuchtige wereldleiders die snakken naar globaal wereld macht.mensen worden verblind door luxe

Als je niet in god geloofd of in hem zal geloven wens ik je veel sterkte.
Ik gun iedereen geluk
maar wie niet in god gelooft zal niet veel geluk meer kennen

vrede op aarde God vergeef de mensen die niet in u geloven want ze zijn slechts verblindt door luxe of zijn onwetent

god alle macht is aan u
Ayasha
Ayasha apr 12 '07
Vreemd dat ik nog best een mooi leven heb hoewel ik hem dagelijks vervloek := Onwetend? En bedankt BrainScan ;)

Als God vind dat ik niet met hem mag spotten, of hem niet mag beledigen, stel ik voor dat hij komt aanbellen en me dat recht in mijn gezicht komt zeggen. ;)Zolang ie dat niet doet, kan die ook ni verwachten dat ik me aanpas, immers een mens kan zich niet aan regels houden die hem nooit verteld zijn. Om zo almachtig te zijn vind ik hem niet veel lef hebben eerlijk gezegd.

Beinvloed worden door duistere zaken? God is God en Satan tegelijkertijd. Maar geen gelovige die dat ziet...Zonder slecht geen goed, zonder goed geen slecht, waarom dringt dat bij niemand door?
God was god niet als Satan niet bestond! En satan zou satan niet zijn zonder god. Hij heeft helemaal niemand te verbannen! Hij zou Satan dankbaar moeten zijn (en satan hem) dat ze deze status door elkaar hebben kunnen verwerven!

Fijn dat jij mijn serieus bedoelde bericht een grapje vond... *zucht eens*
3Dx
3Dx apr 13 '07
NIMS:
De meesters of meer volledig: de lichtmeesters en de lichtwezens, ik heb niet de volledige lijst maar 't zijn er ongeveer 43.

Meester Saint Germain, Meester (El) Morya, Meester Jesus = Jezus Christus (Sanada), Meester Lady Moira = Maagd Maria = Ma Ray, Meester Lady Kwan(Kuan) Yin, Meester Melchizedek, Aartsengel Michaël, Aartsengel Gabriël, Meester Metatron, Meester Lanto, Meester Konfuzius, Meester Djwal Khul, Meester Kuthumi, Meester Paolo Veronese, Meester Lady Rowena, Meester Serapis Bey, , Meester Hilarion, Meester Lady Nada, Meester Wottana, Meester Budha, Meester Kuthumi, Meester Thoth, Meester Melchizedek,...

De opgestegen Meesters waren ooit menselijke wezens, die ons zijn voorgegaan.
Ze hebben op de aarde geleefd en na een reeks van incarnaties, die op een spiritueel hoog niveau waren en van waar ze uiteindelijk opstijgen konden. Ze zijn nu lichtwezens en zijn in staat om hun bewustzijn naar ons uit te stralen en zich van de materiele wereld te bevrijden. Ze zijn in staat zich zelf en de wereld te veranderen door inspiratie aan ons en wonderen te bewerkstelligen.

Ze zijn de bron van de meeste geloofsovertuigingen/godspercepties.

De Meesters hoeven niet meer op de aarde te incarneren, om verdere ontwikkeling te bereiken. Ze hebben een ontwikkeling bereikt, waar geen beperkingen en waar geen vorm en tijd is, geen geluid en geen kleuren. Dit niveau is de dimensie van totaal bewustzijn, en wordt het Shamballa van het opgestegen niveau genoemd.

Deze "Meesters" zijn niet onze Meesters, maar Meesters van het pad. Ze hebben hun licht en hun energie verenigt en existeren in het collectieve bewustzijn. De Meesters hebben karakter en persoonlijkheid afgelegd, ze zijn nu bewustzijn en wit licht, omgeven van de uitstraling van facetten van een briljant. Deze facetten van de briljant, representeren ieder een klein deel van een ooit geleefd leven. Door deze vensters ontvangen de Meesters ervaring en weten en zenden hun collectief bewustzijn naar de aarde, zodat het door trance en/of channel mediums ontvangen kan worden en de mensen op hun pad van ontwikkeling geïnformeerd kunnen worden.

De opgestegen meesters en de engelen soms wel, het "goddelijke broederschap", de "karmische raad",... genoemd.

De lichtmeesters en lichtwezens worden vaak weergegeven binnen een hirarchisch concept maar ik heb niet direct de noodzaak een hirarchische lijn te gaan opstellen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '07
Ah, dat is wat Gabriel de Engelen noemt. Alle incarnaties gehad en verder als engel.
http://merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=nl/gabriel/9_niet%20meer%20materieel.htm
Begrijp ik het goed dat jij deze de meesters noemt?
3Dx
3Dx apr 13 '07
Ja en neen, het zijn niet de zomaar engelen, daarom refereren we bijvoorbeeld naar Aartsengel Gabriel als aartsengel en niet engel. "Top of the crops" om het ietwat oneerbiedig te zeggen. Ze zijn richtinggevend, inspirerend, leidend,... maar staan desondanks niet zomaar aan 't roer.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '07
Ik volg het. Het zijn de "hogere" engelen dus.
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 28 '07
ik geloof ook in gabriel.Hij openbaarde zich ook eens aan een profeet die niet kon lezen.Dankzij gabriel kon die profeet lezen.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki