Al vanaf dat ik kleuter was raakte ik altijd al in de problemen
toen dacht ik al Fuck deze wereld het kan mij niks schelen
Of ik had een meisje aangerand of ik had een jongen geslagen.
Ouders van deze kinderen kwamen daarom erg vaak aan mijn ouders deur KLAGEN.
Nadat de ouders weggegaan zijn Toen pas begon mijn vader met zijn gezeur.Ik werd zo geslagen
Ik kreeg daarna zo een pakslaag ik vergeet het nooit meer van mijn leven
Mijn vader liet mij alle hoeken van mijn huis zien hij liet mij letterlijk zweven.
Soms kreeg ik slaag met zijn riem,stok,knuppel, soms met ijzer en soms met de tuinslang.
Hoevaak en hoe zwaar mijn vader mij weer keer op keer altijd mishandelde ik was nooit echt bang.
Want niet lang nadat ik pakslaag kreeg ging ik weer naar buiten en ging weer mensen lastigvallen.
Ik reageerde alles op mensen af Ik dacht ik heb slaag gekregen van mijn pa dus moet ik ook iemand slaag geven.
en zo bleef het herhalen ,steeds kwamen mensen bij mij aan de deur met hun gezeur en steeds kreeg ik weer pakslaag.
Nu ik ouder ben heb ik die problemen niet meer maar mijn problemen zijn wel erger geworden.
Ik ben nu zo gek geworden dat ik als iemand mij lastig valt ik hem echt wel zou vermoorden.
Dat komt allemaal door mijn problemen die in mijn hoofd spoken.
En natuurlijk door regering politie deurwaarders die ****** joden.
Op deze moment heb ik ook nog geen vaste vrindin.
Ik heb erge zin in een lekkere ding .ik hoef geen bling bling materiaal Ik wil alleen maar een vrindin
Want alleen een lief aardig goeie meisje kan mijn problemen laten vergeten.
Als het zo door blijft gaan wordt het steeds erger en gekker zeker weten.
Ik heb nu een eigen huis dus ik ben vaker voor de buis Ik mis alleen nog maar een kluis.God geef mij het betekenis van mijn teken.
Bijna alles wat ik wil heb ik al Alleen ik mis maar 1ding.Een vrindin want een meisje kan mijn problemen laten vergeten.
kheb geen geld en zoveel rekeningen die mij zitten op te wachten
kheb zoveel problemen zowel financieel als geestelijke klachten.
Problemen laten mij maar niet met rust.Wanneer worden mijn problemen een x uit geblust.
Problemen komen opeens onverwachts van alle kanten vandaan,
God vertel mij Heb ik iemand misdaan of iemand iets ergs aangedaan.
Problemen die ik nu heb brand en vreet aan mijn geest en ziel.
Als ik geen problemen meer heb zou fijn zijn dus lets make a deal.
Moet ik mijn ziel aan u verkopen want de duivel zit maar op mij te loeren en te hopen.
Ik wil nu af van mijn problemen vooral op mijn financieele geestelijke vijandige en gezond problemen.
God help mij snel want nu kan mij deze wereld waarin alle mensen wonen gewoon niks meer schelen.
mod opmerking Kath; ook hier weer bepaald woord door *tjes vervangen. Het is dat ik de tekst niet helemaal wilde ontkrachten want anders had ik joden ook nog weg gehaald, joden = geen scheldwoord! Het zijn mensen als jij en ik