Loading...
nl

problemen

BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 22 '07
Al vanaf dat ik kleuter was raakte ik altijd al in de problemen
toen dacht ik al Fuck deze wereld het kan mij niks schelen
Of ik had een meisje aangerand of ik had een jongen geslagen.
Ouders van deze kinderen kwamen daarom erg vaak aan mijn ouders deur KLAGEN.
Nadat de ouders weggegaan zijn Toen pas begon mijn vader met zijn gezeur.Ik werd zo geslagen
Ik kreeg daarna zo een pakslaag ik vergeet het nooit meer van mijn leven
Mijn vader liet mij alle hoeken van mijn huis zien hij liet mij letterlijk zweven.
Soms kreeg ik slaag met zijn riem,stok,knuppel, soms met ijzer en soms met de tuinslang.
Hoevaak en hoe zwaar mijn vader mij weer keer op keer altijd mishandelde ik was nooit echt bang.
Want niet lang nadat ik pakslaag kreeg ging ik weer naar buiten en ging weer mensen lastigvallen.
Ik reageerde alles op mensen af Ik dacht ik heb slaag gekregen van mijn pa dus moet ik ook iemand slaag geven.
en zo bleef het herhalen ,steeds kwamen mensen bij mij aan de deur met hun gezeur en steeds kreeg ik weer pakslaag.

Nu ik ouder ben heb ik die problemen niet meer maar mijn problemen zijn wel erger geworden.
Ik ben nu zo gek geworden dat ik als iemand mij lastig valt ik hem echt wel zou vermoorden.
Dat komt allemaal door mijn problemen die in mijn hoofd spoken.
En natuurlijk door regering politie deurwaarders die ****** joden.
Op deze moment heb ik ook nog geen vaste vrindin.
Ik heb erge zin in een lekkere ding .ik hoef geen bling bling materiaal Ik wil alleen maar een vrindin
Want alleen een lief aardig goeie meisje kan mijn problemen laten vergeten.
Als het zo door blijft gaan wordt het steeds erger en gekker zeker weten.
Ik heb nu een eigen huis dus ik ben vaker voor de buis Ik mis alleen nog maar een kluis.God geef mij het betekenis van mijn teken.
Bijna alles wat ik wil heb ik al Alleen ik mis maar 1ding.Een vrindin want een meisje kan mijn problemen laten vergeten.

kheb geen geld en zoveel rekeningen die mij zitten op te wachten
kheb zoveel problemen zowel financieel als geestelijke klachten.
Problemen laten mij maar niet met rust.Wanneer worden mijn problemen een x uit geblust.
Problemen komen opeens onverwachts van alle kanten vandaan,
God vertel mij Heb ik iemand misdaan of iemand iets ergs aangedaan.
Problemen die ik nu heb brand en vreet aan mijn geest en ziel.
Als ik geen problemen meer heb zou fijn zijn dus lets make a deal.
Moet ik mijn ziel aan u verkopen want de duivel zit maar op mij te loeren en te hopen.
Ik wil nu af van mijn problemen vooral op mijn financieele geestelijke vijandige en gezond problemen.
God help mij snel want nu kan mij deze wereld waarin alle mensen wonen gewoon niks meer schelen.


mod opmerking Kath; ook hier weer bepaald woord door *tjes vervangen. Het is dat ik de tekst niet helemaal wilde ontkrachten want anders had ik joden ook nog weg gehaald, joden = geen scheldwoord! Het zijn mensen als jij en ik :)
Delen:
Acheliah
Acheliah mrt 23 '07
Weet je wat nu zo raar is alles wat je hebt meegemaakt herken ik bij mijn maatje. Mishandeling met stok, knuppel, enz, enz ik probeer hem nu op het rechte pad te zetten en ik weet zeker dat het mij gaat lukken maar dit is wel zijn laatste kans daar ben ik eerlijk in. Ik wil je heel veel sterkte wensen en vragen vooral de moed niet op te geven want ook voor jou is er straks hulp zeker weten je moet het alleen maar willen.

Liefs en sterkte Dieneke
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 24 '07
dank je dieneke
Acheliah
Acheliah mrt 24 '07
Graag gedaan iedereen verdient een tweede kans. Ik hoop dat er ook voor jouw heel veel geluk komt jij bent niet van nederlandse afkomst toch of wel.

Groetjes Dieneke
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 28 '07
ja eff over dat woord jood dat is geen scheldwoord tog zo iemand noem je tog gewoon jood of noem je zo iemand een israeel of israeliet
ik will alleen weten en begrijpen ik heb niks tegen joden hoor ik denk alleen dat een jood gewoon een jood is zoals je een christen hebt arabier
laat me weten
LPChip
LPChip mrt 28 '07
Je kan van elk woord een scheldwoord maken wanneer je het toepast op iemand die dat niet is.

Als ik zeg: "die lantaarnpaal van een gast is echt niet te geloven.", dan maak ik automatisch een scheldwoord van het woord lantaarnpaal.

Bij het woord jood gaat het iets verder omdat dit een algemeen bekend scheldwoord is, dat door velen ge(mis)bruikt wordt. Je weet toch niet of die personen joden zijn?
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 28 '07
ja eff over dat woord jood dat is geen scheldwoord tog zo iemand noem je tog gewoon jood of noem je zo iemand een israeel of israeliet
ik will alleen weten en begrijpen ik heb niks tegen joden hoor ik denk alleen dat een jood gewoon een jood is zoals je een christen hebt arabier
laat me weten
Ayasha
Ayasha mrt 28 '07
Brainscan; gezien de geschiedenis van de joden ligt dat toch nét wat gevoeliger dan bij christenen of arabieren. Joden is inderdaad geen scheldwoord, echter het woord wat er voor stond, dì¡t was wel een scheldwoord en trok Joden er meteen in mee.
Debiorah
Debiorah mrt 29 '07
JOden is geen officieel ras, jodendom is een geloof, helaas door onze treurige geschiedenis is dit woord net zo beladen geworden als het hakenkruis oftwel swastika. Toch geef ik er de voorkeur aan dit woord niet op zo'n manier te gebruiken aangezien zoals mijn naam misschien al verraad ik een joodse oma en moeder heb.
Acheliah
Acheliah mrt 29 '07
Hoe noem jet idd het joodse volk dan. Tuurlijk mag je idd niet schelden maar zo bedoelde hij dat ook niet dat geloof ik niet. Maar zoals bij AJAX mijn favoriete club daar schelden ze ook joden uit ik vindt het nergens op slaan kijk ik ben geen Feyenoord fan maar als hun moeten spelen dan ben ik ook voor hun maar moeten ze tegen AJAX pfffffffffff dan ben ik voor AJAX nee het woord jood of joden mag geen scheld woord worden maar zo zijn er idd vele scheld woorden. Flikken/Wouten zo worden politieagenten genoemd is ook een scheld woord. Klotehommels zeg ik ook wel eens hommels is geen scheld woord maar met Klote ervoor weer wel.

Liefs Dieneke
Ayasha
Ayasha mrt 29 '07
Dinie; maar die hommels hebben niet zo'n geschiedenis als het jodendom (inderdaad Debiorah het is geen ras, mijn excuses ;)) Die mensen hebben genoeg moeten doorstaan om hun geloof te behouden en verdienen wel wat meer respect dan ze vaak krijgen.
Acheliah
Acheliah mrt 30 '07
Dat weet ik wel het was ook maar een voorbeeld snappie

Dien
Debiorah
Debiorah mrt 30 '07
Ik heb er ook geen problemen mee verder wilde alleen even mijn visie hierop geven omdat veel mensen zich er wel gekrenkt door voelen.
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 30 '07
ja ik denk elk volk heeft er problemen mee hele volken worden over 1 kam gescheert.de goede moeten onder het slechte lijden of de goede moet door de slechte lijden
Ik denk dat er per ras maar ongeveer 5 procent goed zijn.
mensen uit israeel ,arabie hebben lang last van
alleen de christenen khatolieken lijden er niet van denk ik
Ik denk dat Indianen als eerste hebben geleden als volk door volkerenmoord
daarna waren het afrikanen slavenhandel daarna volgens mij jesus judas kruisvaarders
daarna pas arabieren
Oog om oog tand om tand
we zijn allemaal famielie van elkaar
adam en eva
dus het maakt niet uit wat je bent we zijn alle familie van elkaar
ik vraag mij alleen 1 ding af
jesus wordt als blanke geschildert met blauwe ogen
maar wie weet of zegt dat jesus blauwe ogen had
Misschien was hij bruin zwart of arabier
hoe dan ook dieren zijn beter dan mensen
een leeuw doodt zijn prooi bijna puur om zijn maag te vullen
als hij geen honger meer heeft laat hij zijn kadaver liggen
terwijl mensen nooit genoeg hebben
ze hebben eigen huis auto vrouw kinderen kapitaal op bank landgoed en nog voeren ze oorlogen
jullie mensen moeten niet vergeten dat alles wordt veroorzaakt door oorlogen

adolf vietnam nedrlandsindie indonesie india hirosima golfoorlog kosovo palestina hier worden letterlijk landen bezet
en waar landen worden bezet en waar hele dorpen worden uitgemoord natuurlijk worden hele volken hier op aangekeken

iereen die geschidenis kent weet dat amerika engelsen nederlanders de grootste bezetters ooit in geschiedenis zijn

natuurlijk krijgen ze dan een slechte naam
vb israeel is in 1947 gesticht volgens mij rond die tijd
terwijl arabieren daar zeker 500 jaren hebben gewoond
dan zegt de vn ja maar de joden woonden hier 1000 jaar geleden
faka samsa

dan kunnen de indianen ook wel hun erfgoed claimen
want de indianen waren de eerste mensen in amerika
ga maar na indianen krijgen niet eens een uitkering
ze waren bijna uitgemoord dat ras
logisch dat de onderdrukkers bezetters slechte naam krijgen
en wie heeft jesus eigenlijk verraden?
Door wie is jesus gekruisigd?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '07
Jezus had blauwe ogen. Hij was de eerste kristalmens op aarde. De kristal mens word ook niet voor niets de Homo-Christos genoemd. Dacht je dat hij toevallig Jezus Christus word genoemd? Dat was niet zijn achternaam, maar staat voor Kristal.
Debiorah
Debiorah mrt 31 '07
Ik zie dat je veel weet van de geschiedenis BRAINSCAN! Ik zie alleen ook dat je de aboriginals bent vergeten, ook dit volk is vakkundig uitgemoord en hun land ingenomen door de blanken.
Indonesie vind ik echter iets anders, hoewel de nederlanders veel schade hebben aangericht hebben zijn niet het land genomen en het originele volk uitgemoord. Hiermee bedoel ik niet de molukkers, want Nederland heeft deze mensen wel alles afgenomen.

Naar mijn mening is Jesus gekruisigd door de MENS, geen volk ras of kleur gewoon de mens. Ik zeg maar zo een mens heeft de macht om te leven in goedheid maar tegelijk is er geen gevaarlijker beest dan de mens.
Acheliah
Acheliah mrt 31 '07
Het is ook de mens dat alles vernietigd.
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 8 '07
klopt debiorah de aboriginals waren zeg maar bosjes mannen Tot op de dag van vandaag leven die mensen nog in hun oude tradities
het is nu 2007 die mensen lopen 100 jaar achter
maar waar ik het wel over wilt hebben over australie is dat aboriginals een beetje verglijkbaar is met india qwa levens wijze en natuurgebied om hun heen
Jullie zeggen het beide
het is niet de schuld van een mens een individu
ras of volk maar door heel de mensheid
puur omdat mensen niet naar profeten hebben geluistert
God heeft meer dan 50 of 100 ik weet niet meet precies profeten naar aarde gestuurt
de mens is eigenwijs hypocriet
mensen zijn als parasieten bacterien virussen

natuurlijk zal de mensheid zelf hun ondergang tekenen
maar eff trug nu in australie

Er zijn kometen of astrioden neergevallen in australie
Enorme katers zijn ingeslagen in een deel gebied van australie
zeker kilometers lang

dus wat ik wil zeggen is Ook al hebben australiers aboriginals verdreven
de amerikanen de indianen puur om land natuurgebied
De bezetters willen land bezetten

God zal natuurrampen bezorgen
net zoals eerder bv in australie
Kometen halen de snelheid van volgens mij
400.000 km per uur
wetenschappers hebben vastgestelt dat ze misschien de beste en duurste navigatie satelieten hebben
nasa ze kunnen kometen al weken maanden vante voren zien aankomen
maar ze kunnen ook 1 niet zien aankomen
En wanneer ze er 1 zien aankomen dan is het al te laat
1 inslag zal allesvernietigend zijn

De mensheid zal zichzelf vernietigen door atoombommen
maar god zal ook inijatief nemen om natuurrampen te veroorzaken

bv aarbevingen overstomingen dat komt door god
en oorlogenen kunnen alleen door de mens worden gepleegt

nu bedoel ik
Geen ene supermacht ook al gaan alle legers samen met elkaar bundelen

Tijdens de 3 wereld oorlog
Het is niet de 3 de wereld oorlog dat alles zal vernietigen
het zal GOD zijn die tijdens de 3 de wereldoorlog
zich zal openbaren
iedereen die op dat moment leeft en oorlog aan het voeren is
iedereen maak niet uit in welk e op welk plek je bent

Uiteindelijk heeft God het laatste woord
Dus god zal de mensheid vernietigen
want als God zich eenmaal gaat openbaren
zal hij persoonlijk de mensheid vernietigen
en alles opnieuw scheppen
iedereen die ooit hebben gellft vanaf adam en eva tot heden zullen opnieuw herboren worden
En op dat moment zal er geen haat en pijn en verdriet meer zijn
want er zal alleen maar het goede zijn

het kwade bestaat dan niet meer
alsof je in de hemel bent
Dus niet de mensheid heeft het laatste woord maar god
Ayasha
Ayasha apr 10 '07
Was dat niet al de bedoeling van zijn eerste poging. Dat is hem ook niet al te goed gelukt toen. 3x is pas scheepsrecht dus het zal best nog wel eens fout gaan ;)

Overigens moet ik, na alles wat ik hoor hier, alleen maar nog negatiever worden naar god toen dan ik al was. Hij schept het hele boeltje, hij laat het hele boeltje uit de hand lopen, en dan alstie het genoeg vind moord ie alles gewoon uit, zowel de mensen die vechten als die wat niet vechten...Mooie vent is het...

No offence naar jou toe BRAINSCAN. Maar dit vind ik absoluut geen eer naar god toe, integendeel, dit getuigd van heel wat onkunde en geen controle hebben over zijn eigen schepping, dat heeft bij nog wel meer geniale mensen de dood betekent ;)
3Dx
3Dx apr 10 '07
Laten we erop vertrouwen dat de Meesters er de juiste Godsperceptie(s) uitkiezen en/of er blijven op na houden... zal het allemaal nog wel goed meevallen :D
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki