Loading...
nl

I am back

amor
amor dec 1 '12
Ik was hier ooit heel actief en echt goed bezig te ontwikkelen. Nu ben ik echt verdwaald in het leven en heb wederom al mijn gevoeligheid weggedrukt. Slechte zaak daarom ben ik terug. Zou iemand misschien om mij even wakker te schudden mijn foto willen lezen? Liefs
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 2 '12
hoi Amor...

Vind het moeilijk om je foto te lezen omdat ik teveel
met je ben begaan (om het zo maar zeggen)
Ik wil dat het goed met je gaat...

Wel zie ik op de foto kleine orbjes,
en ook de hand van degene die de aansteker vast heeft
is wazig
maar of jij dat uitstraalt, of het is een vlek op de camera,
durf ik niet te zeggen...
ook zie ik een zwart rondje (ovaaltje) boven je
maar wat dat is weet ik niet
het stoort in ieder geval wel...
(mijn fantasie neemt de overhand)

heb je wel eens je aura laten reinigen?
Want dat krijg ik door...
Ik weet niet precies wat het inhoud, maar het zou voor mij ook helemaal niet verkeerd zijn, (krijg ik ook door)

Misschien weet iemand anders wel wat het allemaal inhoud?

groetjes Moonflowertje smile
amor
amor dec 2 '12
kijk er waren er heel veel smile. Ik hoop dat iemand anders nog iets over mijn foto kan vertellen.
admin
admin dec 3 '12
Misschien kan iemand anders het maar ik kan er niets bijzonders uithalen. Ik zie de blijdschap van een kind dat iets leuks doet. Heel lief en kinderlijk onschuldig in een gezicht dat al het een en ander heeft meegemaakt maar nu iets ontspannends doet. (ik weet dat jij het bent; herken je foto maar toch ... kinderlijk plezier en onschuld en ontspanning zie ik hier)

De hand is inderdaad wazig. Misschien weet iemand die verstand van foto's maken heeft of dit kan komen doordat die persoon de hand beweegt?

Het zwarte ovaaltje boven haar hoofd zie ik niet. Wel de orbjes. Zo leuk! Ik merk dat het vaak heel druk wordt (met orbjes) als het gezellig is, of een feestje of als er veel kinderen zijn (sportwedstrijd). Niets bijzonders, blijkbaar houden ze van gezelligheid denk ik dan altijd maar.
De eerste foto die ik zag bij de judowedstrijd van mijn kind schrok ik heel erg. "Blijkbaar zijn ze er omdat er bijna iemand een ongeluk krijgt". Inmiddels weet ik gelukkig beter. je ziet ze heel veel bij feestjes, Sinterklaasintocht (kinderen), en sport dus. Overal waar lol is en ontspanning komen ze blijkbaar. Leuk toch? Ik neem gelijk aan dat jullie het erg leuk hadden. Ziet er ook mooi uit!

Maar ach ... dat is wat ìk denk. Misschien komt er nog een andere reactie en een andere mening ...

Groet, Sarah
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 3 '12
wouw, mooi hoor!


hier nog even het "ovaaltje" uitgelicht....

L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 3 '12
Hoi Amor,

Ik las je berichtje en het eerste wat in mij opvalt in jouw berichtje is jouw oordeel dat je op jezelf hebt. Ik bedoel daarmee jouw uitspraak ‘ mijn gevoeligheid weggedrukt, Slechte zaak’. Ik heb het gevoel dat je jezelf op dat punt niet hoeft te veroordelen/oordelen. Als je kunt Accepteren dat het op dit moment zo voor jou voelt, ontstaat er ruimte voor jou om de verdieping in te gaan. Anders kom je in een strijd met jezelf en dat kost alleen maar energie en lost niets op. Herken je dat?

Ik heb het gevoel dat je met dit bericht een belangrijke stap hebt maakt in jouw proces; namelijk door te zien en uit te spreken dat jij op dit moment niet volledig in contact staat met jezelf en op het juiste pad staat. Voor mijn gevoel is het een belangrijke uitnodiging voor jou om het contact met jouw gevoel en jouw hart aan te gaan (jouw verlangens). En als je daar niet bij komt, zou ik je aanraden om te onderzoeken wat er op die plekken nog ligt om uit te werken, die stukken die jouw weerhouden om te voelen en om te handelen naar jouw verlangens/doel in het leven.

De sleutelwoorden die bij mij naar boven komen voor jou, zijn: ‘ Turning in’, zodat je een ‘nieuwe visie kan ontwikkelen’ en je weer in contact komt met jouw innerlijk vuur/passie. Laat de dingen los/maak de dingen los in jouzelf die jouw weerhouden om jouw vuur/passie te leven. Durf het avontuur van ontdekking aan te gaan vanuit plezier en nieuwsgierigheid! Het hoeft allemaal niet zo zwaar en wat nog zwaar is mag lichter worden;-).

Groetjes,
L’arbe de Vie
amor
amor dec 3 '12
dankje voor de reacties, ik dacht zelf dat die orb's er waren, omdat de wensbalon werd opgelaten voor een vriendinnetje van mij die net is overleden.

Dankje voor de tip l'arbe de vie smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 3 '12
Ahh, gecondoleerd Amor. Vind het een heel mooi gebaar dat je voor haar een wensbalon/een lichtje hebt opgelaten:-D

Youre welcome:-D
admin
admin dec 3 '12
blushOeps, mijn oprechte excuses! blushDit heeft niets met een feestje of gezelligheid te maken. Gecondoleerd! Apart dat de orbjes er zijn. Ik zie ze ook op je jas en rond jou. Ze voelen echt goed en vonden het vast ook heel mooi! Wat een mooi gebaar!

Lieve groet, Sarah
amor
amor dec 3 '12
daar hoef je je toch niet voor te excuseren, ik voelde me niet gekwetst hoor. Bovendien had ik ook veel plezier met oplaten smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki