Loading...
nl

olä, ik ben mercedes

mercedes
mercedes nov 30 '12
bij deze zal ik me even voorstellen, ik ben mercedes, ik ben heldervoelend en zie visioenen soms (heb dat niet onder controle) , ben moeder van twee kinderen, waarvan de oudtste heldeziend is aura's ziet overleden mensen en de anderen, en mijn jongste is helderhorend. we hebben telepatisch contact . ik heb de afgelopen tien jaar diverse ervaringen gehad op paranormaal gebied, en ben nog steeds in ontwikkeling, van uitredingen, naar andere deminsies. ik ben erachtergekomen niets is wat het lijkt, en nee ik ben geen medium, ik doe niet aan kaartleggen of dat soort dingen, ik krijg vaak symbolen door die ik zelf niet begrijp. ik heb mijn oudste dochter afgesloten voor haar gaves, tijdelijk dan, het werd te zwaar, wij beiden wisten van de bedreigingen omdat we kunnen zien, hoe mensen beinvloed wordt voor de wereld die ze niet kunnen zien, en het koste haar teveel energie. in de toekomst zal ik haar in begeleiden.


sprookjes bestaan wel, het is een kwestie van zien.............


zo nu en dan kom ik langs,

mvg whitelight.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '12
Welkom! Ik ben benieuwd hoe je op Merudi terecht bent gekomen smile.
mercedes
mercedes nov 30 '12
hoe ik hier ben gekomen, ik geloof niet in toeval, maar vanmorgen zette ik de computer aan, en door een spelfout op google kwam ik hier terecht meteen. niet eens op naam maar op de foto van iemand die vroeg voor een foto reading.

foto;s lezen en healings doe ik op een andere forum. ook huizen lezen. ik doe dit alleen wanneer ik goed in me vel zit, immers naast mijn werk heb ik ook twee hele lieve kinderen en een hele lieve man die nuchter is, die vaak verbaasd is en niet kan verklaren wat er allemaal gebeurt. soms lijken we we wel het gezin uit de serie medium, maar doordat we vaak praten over wat we zien horen voelen, hij weet door ons wat er gaat gebeuren en dan belt hij op dat het idd zo is.

soms is het niet leuk omdat we weten wat er gaat gebeuren, als er bv iemand gaat overlijden, maar wij verwerken het dan sneller dan hij, dat is soms moeilijk.


maar gelukkig weet ik niet alles, maar wel veel over wetten/regels van het paranormale.


groetjes................
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 30 '12
Welkom op Merudi, Mercedes

groetjes, Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki