Loading...
nl

ik ben benieuwd..

Krullthor
Krullthor nov 28 '12
hoi wonderful people,

ik ben net nieuw op dit forum & heb mijn foto nog nooit laten lezen. Ik heb zelf als onderdeel van een cursus ook aan fotolezen gedaan, dus ik weet hoe het werkt & ik verwacht helemaal niets. alles wat hier uitkomt is goed, of het een beschrijving van mijn persoon is of een zielenles die ik nog te leren heb.

onderstaande foto ben ik op een van de gelukkigste momenten van mijn leven, afgelopen zomer. mocht je iets anders dan geluk zien/voelen/horen; wees gerust, dat dat kan heel goed kloppen smilemijn leven staat op alle fronten op zijn kop en daarom wil ik mijzelf graag beter leren kennen.


bvd,
irfan

@Julien; deze niet posten in dWC svp wink
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '12
Hoi irfan. Het is beter om een zo recent mogelijke foto te nemen. Tenslotte gaat het erom hoe je nu bent en nu in het leven staat. Is het mogelijk dat je een nieuwe foto plaatst?
Krullthor
Krullthor nov 29 '12
ik dacht ik gebruik juist deze omdat ie veel te maken heeft met mijn situatie nu, maar ik heb even een nieuwe foto gemaakt.

ik loop d'r een stuk minder fris bij, maar hé tongue
http://i778.photobucket.com/albums/yy65/stripfiguur/20121129_012030.jpg
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 29 '12
Krullthor!!!

Ik zie op de eerste foto het kleine jongetje in jou
pret-lichtjes, een lach, de onschuld, ontdekken en de volgende foto
is het licht uit...
Ik denk dat het met een meisje te maken heeft
zij liet je het licht zien, maar elk lichtpuntje, heeft ook een donkere kant... (schaduw-zijde)

Jammer... dat de levenslessen zo zwaar zijn soms...
Maar zolang je inziet (en dankbaar bent) dat jullie een eindje met elkaar mee mochten lopen op de weg van het leven...ben je alweer de goede kant op aan het gaan...

omdat ik maar een kleine hint kreeg hou ik het hierbij
...

groetjes Moonflowertje
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '12
Krullthor
Krullthor nov 29 '12
Dank je Moonflower smile
kort maar krachtig, en mooi omschreven ook


zij heeft me inderdaad een pad gewezen, maar het licht is uit en mijn ogen zullen even moeten wennen aan het duister voor het pad weer zichtbaar wordt

x
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 6 '12
Krullthor,

ik lees nooit de eerdere berichten, dus wellicht lees je dingen dubbel. Dit is wat bij mij omhoog komt:

Ik voel pijn bij jou. Alsof je in een verwerking-rouwproces zit. Klopt dat? Een periode van loslaten en jezelf hervinden.

Ik heb het gevoel alsof je op dit moment gedwongen bent om echt met Jezelf te zijn en te dealen. Ik heb het gevoel dat ik daarbij mag zeggen dat je er niet vanuit moet gaan dat iemand anders jou ‘redt’. Neem zelf de Verantwoordelijkheid voor de verwerking/uitwerken van thema’s die spelen bij jou.

Ook voel/herken ik bij jou donkere stukken/delen in jou, waar nog licht op mag schijnen. Ik zie dat voor me in een beeld: alsof je in het donker op zoek bent naar licht, maar niet goed weet hoe je dat licht kunt vinden en hoe dat voelt. Mijn tip is, ga op onderzoek uit in jouw schaduwkanten en donkere stukken. Wat wil je nog niet van jezelf zien?

Ik zie ook een beeld van een ‘waslijst’ aan (keuze)mogelijkheden. De tip is, ga voor de focus en kies er 1.

Ook heb ik het gevoel dat je wat beter voor jezelf/je lichaam mag zorgen. Is ook gekoppeld aan Eigenwaarde (Hart).

Als laatste mag ik tegen jou zeggen dat je ook om Hulp mag vragen. Miss door middel van therapie of coaching? Bij sommige dingen heb ik het gevoel dat je even een steuntje in de rug kan gebruiken om door thema’s heen te kunnen bewegen.

Dit is even wat er bij mij opkomt.
Grtjs,
L’arbe de vie
Krullthor
Krullthor dec 11 '12
hoi L'arbe de vie,

geweldig, bedankt voor de reading smileik herken er heel veel in terug. het is grappig dat de verschillen tussen jouw reading en de eerdere reacties die ik heb gekregen volledig aansluiten op de veranderingen die er in de tussentijd hebben plaatsgevonden.

ik ben inmiddels druk bezig met mijzelf te herontdekken, en dit bestaat onder andere uit het ontmoeten van (veel) nieuwe mensen, lijstjes maken van dingen die ik nog moet doen, maar ook therapie & meditatie. ik ben nu ook bezig met gezonder eten en veel sporten, dus ook deze reading was weer spot-on

dank je smile
irfan
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 13 '12
Hoi Irfan,

Wat grappig! Graag gedaan. En thanks voor jouw reactie/feedback.

grtjs,
l''arbe de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki