Loading...
nl

bijzondere en aparte belevenissen

saskia
saskia nov 26 '12
Heb 2 ervaringen die ik nogal bijzonder en apart vindt. Ben benieuwd hoe jullie erover denken.

Mijn eerste ervaring was vorige week op mijn werk. Ik werk op een kinderdagverblijf als vliegende keep. Ik stond op een locatie waar veel gebeurt qua geesten die er nog rondwaren op de locatie. Nu was dit niet de ervaring.

De ervaring die ik had was in de slaapkamer waar ik binnenkwam om de kindjes uit bed te halen. Toen ik de deur opendeed was het donker en precies aan de andere kant waarvan ik me bevond stond ik oog in oog met een grote bol licht die veel lichtstralen gaf. Tevens duwde die me in mijn gevoel even omver. Lichamelijk stond ik nog recht, maar geestelijk werd ik omvergeduwd.

Mijn 2de ervaring was vandaag toen ik bij mijn moeder was. Ik zat gezellig te kletsen met haar, toen ze me ineens een beetje raar/wazig zat aan te kijken. Ze zei dat ze even iets bij me moest weghalen. Ze magnetiseerde me. Toen ze klaar was vroeg ik aan haar wat ze nou precies moest weghalen. Bleek het een vorige levensenergie van me te zijn. Het voelt nog steeds een beetje wazig in mijn hoofd.
Het leek ook even toen ik inmiddels thuis was alsof er een ietwat oudere vrouw over mijn schouder meekeek die een vergelijkbaar leven heeft geleefd als ik en wilde kijken hoe ik het nu doe in het huidige leven en niet bij me vandaan wilde gaan. Heb haar verteld dat ik het nu ben en zij het verleden en dat ze verder mocht gaan.

Was wel een speciaal en apart gevoel.

Saskia
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 27 '12
Inderdaad, Saskia...

Dat is erg speciaal
Ik schrijf wat ik haal uit je verhaal hoor
Die grote lichtgevende bol is "iemand" wat alle kinderen beschermt daar in de slaapkamer...
Het feit dat je omver geblazen werd in je geest, is voor mij een teken dat je werd gezien als gevaar ofzoiets
wat voor kleur had de bol die je zag?

(gewoon nieuwsgierigheid, waarschijnlijk wit)

Wat ik ook in je verhaal lees, is dat je moeder ziet, weet, en magnetiseert, mag ik vragen wat ze precies doet?

waarschijnlijk heb jij ook deze gaves en die beginnen in een versnelling te raken... waarschijnlijk heb je je hele leven al dit soort dingen, maar nu word je bewuster, misschien heb je alles op de rails en kunt de rust vinden in jezelf...

Wat ik denk is dat je moeder jou afgesloten toen je jong was om je te beschermen, wat ze gedaan heeft is haar beschermingsveld weggehaald, ik weet niet precies hoe dat zit hoor, maar dat denk ik...
want die vrouw die je beschrijft zou best je moeder kunnen zijn, of haar moeder of oma (jou oma)
die je niet eerder gezien hebt, totdat je moeder iets weghaalde bij jou...
smilevraag het eens aan haar wink

groetjes Moonflowertje smile
saskia
saskia nov 27 '12
De lichtbol was inderdaad wit en met een beetje geel er doorheen. Ik had daar al wel eerder het gevoel gekregen dat ik daar niet welkom was. Heel bizar.

Mijn moeder magnetiseert en weet inderdaad, is heldervoelend. Ze geeft ook therapie aan mensen.

Ik heb de gaves ook en heb contact met overledenen. Het is nu zeker zo dat ik meer de rust in mezelf heb gevonden, waardoor alles sneller gaat. Ik heb dit al heel mijn leven bij me, en heb er ook veel van mogen meemaken. Heb wel een periode in mijn leven gehad dat ik me er van heb afsloten doordat ik de verkeerde mensen om me heen heb gehad, die alleen maar negatief waren eigenlijk. Nu sta ik weer open en komt het des te sneller weer binnen en gaat het in een versnelling wat ik in die jaren heb gemist qua ontwikkeling.

De vrouw was duidelijk iemand die ik zelf ben geweest in een vorig leven of een persoon die nauw betrokken was bij me. Mijn beide oma's heb ik nog gekend en die waren het niet.

En het beschermlaagje zou kunnen aangezien ze wel een beschermend persoon is geweest tegenover mij. sinds ik een goedlopende relatie heb heeft ze dat niet meer. En ook het feit dat ze ziet dat ik me nu goed aan het ontwikkelen ben. Dus misschien een combi van haar beschermingsgevoel en mijn vorige leven bij elkaar.

groetjes Saskia

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki