Heb 2 ervaringen die ik nogal bijzonder en apart vindt. Ben benieuwd hoe jullie erover denken.
Mijn eerste ervaring was vorige week op mijn werk. Ik werk op een kinderdagverblijf als vliegende keep. Ik stond op een locatie waar veel gebeurt qua geesten die er nog rondwaren op de locatie. Nu was dit niet de ervaring.
De ervaring die ik had was in de slaapkamer waar ik binnenkwam om de kindjes uit bed te halen. Toen ik de deur opendeed was het donker en precies aan de andere kant waarvan ik me bevond stond ik oog in oog met een grote bol licht die veel lichtstralen gaf. Tevens duwde die me in mijn gevoel even omver. Lichamelijk stond ik nog recht, maar geestelijk werd ik omvergeduwd.
Mijn 2de ervaring was vandaag toen ik bij mijn moeder was. Ik zat gezellig te kletsen met haar, toen ze me ineens een beetje raar/wazig zat aan te kijken. Ze zei dat ze even iets bij me moest weghalen. Ze magnetiseerde me. Toen ze klaar was vroeg ik aan haar wat ze nou precies moest weghalen. Bleek het een vorige levensenergie van me te zijn. Het voelt nog steeds een beetje wazig in mijn hoofd.
Het leek ook even toen ik inmiddels thuis was alsof er een ietwat oudere vrouw over mijn schouder meekeek die een vergelijkbaar leven heeft geleefd als ik en wilde kijken hoe ik het nu doe in het huidige leven en niet bij me vandaan wilde gaan. Heb haar verteld dat ik het nu ben en zij het verleden en dat ze verder mocht gaan.
Was wel een speciaal en apart gevoel.
Saskia