Loading...
nl

wie o wie, wil mijn foto lezen..

mala2012
mala2012 nov 25 '12
wie zou mijn foto willen lezen..

ik heb een tijdje geleden ook een foto geplaats..
Maar aan gezien ik met een en ander zit, lichamelijk gezien.
zou ik graag willen weten wat jullie zien..
dit is de meest recente foto, waar ik helemaal en alleen op sta..


Alvast bedank voor het lezen van mijn bericht..

Liefs Mala..
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '12
Ik krijg een gevoel van onveiligheid, en je niet veilig voelen in het leven. Dat is een thema op het eerste chakra en gaat terug naar de basis. Alsof je eigenlijk liever niet volledig in het leven, aanwezig wilt zijn. Ik mis daarbij wat contact met je lichaam, alsof het meer is: Ik heb een lichaam, dan ik ben een lichaam.

Heb jij het gevoel dat je een gevecht tegen je lichaam aan het vechten bent, en dat hij vooral niet wil doen wat jij wilt dat het doet?
mala2012
mala2012 nov 25 '12
dank je wel JulienMoorrees,

ik vecht idd met mijn lichaam..
al jaren eigenlijk. Het doet niet wat ik wil, en doe snel te veel.
op het moment, komen er nog een hoop andere dingen bij..
ziekenhuis onderzoeken, We willen graag weer zwanger worden, en ook dat wil niet echt vlotten, omdat me lichaam niet mee werkt frown

dus jha ik vecht behoorlijk met me lijf..
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 27 '12
Ik zou je aanraden om in dit geval lichaamsgerichte therapie te doen, of bijvoorbeeld Yoga om het contact met je lichaam te herstellen. Want als je vecht tegen je lichaam, vecht je lichaam terug.
mala2012
mala2012 nov 30 '12
@julienMoorrees, wat bedoel je met lichaamsgerichte therapie?

ik heb op het moment wel fyshio, dit heeft tot op heden niet veel baad gehad.. Maar moet ik in die richting denken?

Yoga, vind ik erg lastig, heb niet de concentratie daar voor, en lig helemaal in een deuk.. omdat iedereen zo stil is.
heb dat tijdens de zwangerschap gedaan, en moet eerlijk zeggen, ondanks dat ik het heel ongemakkelijk vond, heb ik er tijdens de bevalling heel veel aan gehad..
mercedes
mercedes nov 30 '12
hoi , wat ik nu doorkrijg als ik je foto aanraak, is een windvlaag, ik heb last van mijn linkerarm wat doortrekt naar mijn rug, de binnenkant van mijn hand doet erg zeer. je bent wit licht. je ademhaling in vergelijking met mezelf is sneller. ik krijg door : je krijgt een kind, een meisje met donker haar en bruine ogen.

je bent uit balans, ik moet zeggen: geloof in jezelf, dan gaat alles veel snellerr, hormonaal onbalans, vandaar alle klachten en onzekerheid. (komt goed hoor daar ben ik zeker van)

het lachen tijdens joga kunnen ook de zenuwen zijn, omdat iedereen serieus is en jij niet, ik herken dat, had ik in het begin ook. ik moest stoppen met yoga , niet vanwege het lachen, ik was na de yoga niet meer geaard, terwijl je juist geaard moet zijn, helaas gaat die vlieger niet voor iedereen op, ik raakte ervan in trance.

succes verder.......

white light
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '12
Origineel bericht van: mala2012
@julienMoorrees, wat bedoel je met lichaamsgerichte therapie?

ik heb op het moment wel fyshio, dit heeft tot op heden niet veel baad gehad.. Maar moet ik in die richting denken?

Yoga, vind ik erg lastig, heb niet de concentratie daar voor, en lig helemaal in een deuk.. omdat iedereen zo stil is.
heb dat tijdens de zwangerschap gedaan, en moet eerlijk zeggen, ondanks dat ik het heel ongemakkelijk vond, heb ik er tijdens de bevalling heel veel aan gehad..

Zie hier een uitleg over lichaamsgerichte therapie:

http://www.merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl...%20Therapie.htm

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki