Loading...
nl

gestopt met roken

spirita
spirita nov 14 '12
Hoi

ik ben nu 2 weken gestopt met roken, wilde het al een poos, en voelde me vies als ik rookte en mijn kinderen vonden het ook niks, die hadden er last van.

en ik moet zeggen, het gaat eigenlijk wel goed , heb wel moeilijke momenten, maar gelukkig gaan die ook over.

tja en meer heb ik niet te melden haha

groetjesss
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 14 '12
wat goed van je!

nu volhouden smile


groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 14 '12
Heel goed! Misschien een goede vraag: "Waarom rookte je?"

Meestal als je daar bewust van bent, kun je ook makkelijker stoppen. Want dan weet je waarom je het deed.
Spud
Spud nov 15 '12
Hé wat super goed van je!
Ik weet niet of jij het ook zo ervaart, maar als je niet rookt, ruik je eigenlijk al vrij rap wat men altijd bedoelde met stinken als je rookte. Alles ruikt ernaar.

Mag ik vragen hoe jij het aangepakt hebt?

Heb jij ook een voorbereidingstijd nodig gehad, of was je het op een dag zo beu dat je die peuken meteen aan de kant kon leggen?
En wat zeg je tegen jezelf of wat doe je als je een moeilijk moment hebt?
Loop jij ook zo tegen de gewoonte van de handeling aan?

Nou, ik ben heel benieuwd hoe jij het aanpakt, want ik ben zelf ook bezig met me voor te bereiden om te stoppen.

Succes!

whistle
spirita
spirita dec 19 '12
zoo nog steeds gestopt, en wat heb ik het soms toch nog moeilijk zeg.........

ik rookte voor de ontspanning, en nu ben Ik dat dus kwijt, dus ik loop nu de hele dag met kauwgom in mijn mond, en dan weer een dropje, ik eet de hele dag lijkt het wel.

maar ik zeg ook tegen mezelf van, ach het is maar tijdelijk, tenminste dat hoop ik maar he smile

als ik een moeilijk moment heb dan ga ik denken aan de mooie en goede dingen, dan spuit ik parfum op en dan denk ik van, zo dit ruikt lekkerder als die sigarette geur, of ik denk aan mijn kinderen, die hebben er een hekel aan.


spud ben je al gestopt ? ik ben een tijdje hier niet geweest.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki