Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen

angelo
angelo nov 13 '12
ik zou mijn foto willen laten lezen
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '12
Hoi Angelo,

Als je wilt dat je foto gelezen wordt, helpt het vaak om wat meer deel te nemen aan het forum door bijvoorbeeld reacties te plaatsen, of jezelf voor te stellen of onderwerpen te beginnen.

De fotolezers hebben dan de indruk, dat je ook iets komt brengen en niet alleen komt "halen". Je zal dan sneller gelezen worden.

Groetjes Julien.
Cirr
Cirr dec 5 '12
Hoi Angelo,

Je bent een meegaand iemand die soms gemakkelijk iets kan laten zitten. Vriendelijk, maar wel meegaand met de stroom.

Ben je op zoek naar een daadkracht in jezelf om zaken door te zetten zoals je ze werkelijk wilt. Probeer dit, en zoek de sterkte niet alleen in een groep!

Heb zelf het idee dat je op het moment ergens mee zit waar je het misschien moeilijk vindt om mee om te gaan. Ben je bang om jezelf te laten zien als je praat over emoties, of om hulp?

Je bent iemand met een goed hart, en waar je op terug kunt vallen! Schaam je niet om uit te spreken wat er op je hart ligt!

Hoor graag wat er klopt.

Groetjes,
Cirr
Cirr
Cirr dec 7 '12
Hoi Angelo,

Ik had beloofd om nog een keer naar je toto te kijken. Ik ben benieuwd wat je zoekt, waar je bevestiging in wilt.

Je bent op zoek in jezelf, en wil iets naar boven halen. Af en toe heb je het te pakken en dan zakt het weer weg, en ga je verder in het normale dagelijkse leven. Je hebt het best naar je zin daar niet van, maar je mist iets. Heeft het te maken met het buitenland? Alsof je het gevoel hebt dat je niet kunt aarden en soms dat je hier niet past. Dit is het ook niet helemaal. Het lijkt alsof je ergens anders heen wilt dan waar je nu bent, is dit een stuk in je leven, een soort van opnieuw willen beginnen? Een mooier stuk willen wat nog niet is, luisteren naar je hart. Kan dat ook met werk te maken hebben?

Je hebt naar mijn idee moeite om te uiten, heb geen last van mijn keel, maar er ligt wat druk op mijn keel. Vriendelijke man, heel vriendelijk, zachtaardig. maar het lijkt een beetje alsof je deze kwaliteiten die je sowieso in je hebt alleen maar gebruikt en laat zien wat er van je verwacht wordt. Er zit meer in je, en dat moet eruit komen. Durf je dit niet, of weet je niet wat de juiste manier is? Het slikken kan ook met verwerken te maken hebben (verdriet).

Is er iets in het nabije verleden geweest met je moeder? Het lijkt alsof er nu een afstand is, maar dat is alleen in nabijheid, en niet in je hart.

Laat eruit wat er bij je in zit, en dan pas kun je op de juiste manier je hart volgen.

Groetjes,
Cirr
admin
admin dec 7 '12
Verdriet, toneelspel, leegte ....

Ik stuur mijn reading privé ... Het spijt me zo als ik het verkeerd heb! Maar hopelijk herken je er iets van en kan je er iets mee.

Zoveel leegte in je .....

Lieve groet, Sarah
admin
admin dec 11 '12
Onderstaand bericht stuurde ik privé maar mocht ik van Angelo plaatsen.
admin
admin dec 11 '12
Hoi Angelo,

Dit bericht stuurde ik privé omdat er zoveel dingen in staan en de beelden bleven komen. Op deze manier foto's lezen is allemaal erg nieuw voor me en ik weet dus niet of het klopt. Weet alsjeblieft dat ik dit met de allerbeste bedoelingen doe en probeer zo zuiver mogelijk te zijn. Als er toch iets staat waar je echt niets mee kan wil je dat dan alsjeblieft zeggen. Ik ken je niet en zou niets zeggen om je te kwetsen! In liefde en licht geschreven:

* * * * * * * *

Vroeger de gevierde, mooie, lieve jongen en nu …. Waar is die persoon gebleven? Lijkt zo lang geleden. Kijk eens goed naar binnen, hij zit er namelijk nog wel maar je bent hem even kwijt geraakt. Zoek niet in een ver land, zoek niet bij andere mensen maar vind het terug in jezelf. DAT is de reden waarom het allemaal zo gelopen is, de (noodzakelijke) zoektocht naar jezelf.

Probeer van jezelf te houden, ondanks dat je nu niet voelt dat er van je gehouden wordt, tenminste, niet zoals je dat vroeger voelde. De basis is gelegd, je hebt het gevoeld. Nu mis je het. Logisch, maar het is tijd om door te groeien mijn kind. Tijd om het mooie in jezelf te zien en te koesteren dan kan je overal wonen waar je wilt. Je lacht maar je bent echt niet blij. Geforceerd en schaapachtig. Je wilt zo graag de indruk wekken dat het goed gaat maar het gaat helemaal niet goed met je. Verre van dat. Je wijt het aan de omgeving en het feit dat er nu weinig mensen om je heen zijn die je dezelfde liefde gaven als je vroeger kreeg. Die liefde is opgeslagen, die krijgt niemand meer weg. Je weet dat je geliefd bent, je WEET dat je een mooi mens bent, je WEET dat je niet alleen bent. Vijftien mensen op een verjaardag, twintig, twee, het maakt niet zo uit. Je bent het gewend, dat snap ik. Je wilt het terug, dat snap ik ook. Misschien moet je dan moeite doen het terug te krijgen. In je nieuwe omgeving kan je ook mensen om je heen krijgen. Niet de mensen van vroeger. Die zitten in je hart en ver hier vandaan. Die voel je. Probeer niet ten onder te gaan aan zelfmedelijden, omdat ze nu niet bij je zijn. Heimwee …. Heel vervelend, echt, ik begrijp je zo goed. Maar ze zijn niet weg. Denk goed na … waarom ben je hier, op deze plaats en wat hoopte je te bereiken.

Je hebt je basis, je WEET dat je geliefd bent en dat je tot liefde in staat bent. Voel die liefde, en vul de leegte met nieuwe mensen in je leven. Het een sluit het ander niet uit. Verzwelgen in zelfmedelijden is niet alleen niet leuk maar ook niet goed want het houdt het aangaan van nieuwe vriendschappen tegen. Natuurlijk, je krijgt dan de helpers om je heen, maar daar word jij alleen maar depressiever van en dat is niet nodig. Zo ver is het allemaal niet. Kijk eens om je heen, waarom is het niet leuk om dadelijk aan de “oudere” geliefde personen jouw nieuwe geliefde personen en leven te laten zien.

Natuurlijk, een steenrijk iemand worden met heel veel succes zou heel leuk zijn … voor de buitenwereld … maar heb JIJ daar iets aan, word JIJ daar gelukkig van of is het alleen voor anderen om te laten zien dat het goed is, dat je goed bent. Ze weten al dat je goed bent en ze hopen dat het goed gaat. Je hoeft de schijn niet op te houden want ze weten dat het niet goed gaat. Ze hoeven zich ook geen zorgen te maken want je komt er wel … als je probeert hier ook een leven op te bouwen. Nieuw leven, nieuwe vrienden, nieuwe kansen. Je hebt toen lef getoond, laat nu zien dat je ballen hebt en het aandurft en aankan. Niet de schijn ophouden maar goed om je heen kijken wat je echt wilt. Wil je terug, dan ga je terug, met opgeheven hoofd. Wil je blijven, dan blijf je met opgeheven hoofd. Het maakt de mensen waarvan je houdt en die van jou houden niets uit. Doe het voor jezelf! Kijk wat je nodig hebt om gelukkig te zijn.

Gaat het blauwe jasje uit (zat zo lekker warm) (symbolisch bedoeld) dan gaat het groene jasje aan (zit in het begin niet lekker maar het is een kwestie van wennen en uiteindelijk zie je dat je het ook kan dragen op een spijkerbroek en dat er gympen bij staan in plaats van de schoenen die je altijd aandeed) Anders is niet altijd verkeerd, het is wennen maar je kan het ook. Je basis is goed … en nu verder …. (ze bedoelen hiermee: maakt niet uit waar je bent en met wie je bent, zie dat anders niet altijd verkeerd is; misschien zelfs wel heel leuk als je goed kijkt)

Ik zie een rode lange bloem bij je en een bos gele bloemen. Ben je bijna jarig dat ik deze zo krijg of is er een andere bedoeling. Rood, kleur van liefde, geel, kleur van hoop. Je krijgt ze van een klein meisje met bruin haar, jurkje “altijd en eeuwig de jouwe” giechelt ze en doet een paar passen naar achter. Die gele weet ik niet van wie je ze krijgt maar ik zie ineens gele, witte bloemen en heuvels met bloemen (geel en wit). Ik zie dat meisje daar lopen, huppelend, blij, bloemen plukkend en om zich heen gooiend. Ik voel mijn keel, je hebt je niet uitgesproken en moet er meer over spreken. Het doet nog steeds pijn, het zit je nog steeds dwars. (ik weet niet wat, hoeft ook niet natuurlijk) “dat hij er niet was maar het hoeft niet". Meisje komt naar voren en geeft een aai over je gezicht. Ben jij een keer een klein meisje verloren en zit je er nog steeds mee dat je er niet was toen ze overleed???? (zoveel excuses als ik dit verkeerd interpreteer!!) Als het zo is dan gaat het nu heel erg goed met haar, ze huppelt dus vrolijk door de bloemenvelden (was ze zo gek van bloemetjes? ) Je kleine nichtje? Spreek je uit, praat erover. Het was niet jouw fout dat je er niet was. Het gaat goed met haar.

Ze vraagt of ik meekom, ik zie een huis, oudere gezette dame (jaar of 55) Haar naar achter. Ze is tafel aan het dekken in de keuken. Ze is zo druk bezig dat ze ons niet ziet. Mijn onderlip en kaak wordt stijf, trillen, huilen. Is het een bekende van jou en doet dit jou zo'n verdriet? Vrijstaand huisje op die bloemenheuvel. Meisje zegt blij te zijn en dat het goed gaat. Er wordt goed voor haar gezorgd. Ze zwaait vrolijk naar me als ze weg loopt. Niet verdrietig zijn, zeg maar dat hij niet verdrietig moet zijn …

Ik zie een Engel, het wordt hier erg licht." Neem het leven niet zo zwaar en probeer te genieten van de Kerst…" wordt er gezegd. Ik voel mijn maag en mijn keel. Maag is angst en keel is dat je je moet uitspreken. Waar ben je bang voor … je redt het, echt waar! Er komen ook hier mooie mensen op je pad en je wordt geholpen door boven. Er wordt van je gehouden. Zie dat niet als gemis en verdriet maar als gift, die warmte mag je voelen maar hoef je niet te missen, die is er nou eenmaal. Veel mensen zouden willen dat ze zo geliefd zijn …. Niet missen maar vanuit daar verder, bouwen. Dat wilde je en dat kan je!

Over en uit.

* * * * * * * * *

Dit was wat ik kreeg. Hopelijk kan je er iets mee en herken je er iets van.

Lieve groet, Sarah



admin
admin jan 19 '13
Hoi Angelo,

Je vroeg me (privé) nog een keer naar je foto te kijken en het je privé te sturen. Dat heb ik gedaan. Het is best wel een lap tekst geworden en ik respecteer het feit dat je het niet op de site wilt laten zetten.Toch wil ik hier het allerlaatste stukje plaatsen omdat ik denk dat meer mensen hier iets aan zouden kunnen hebben. Ik vertrouw erop dat het goed is.

* * * * * * *

Hou het heft in eigen hand en vraag niet om advies (aan b.v. mij)
Luister naar je lichaam, je weet het zelf, echt. Vertrouw op je intuïtie.
Vertrouw op jezelf.
Wat goed voelt dat is goed! (bij een zuiver persoon en dat ben je!)

* * * * * * *

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki