Loading...
nl

Nieuwe energieën

saskia
saskia nov 13 '12
De tijd dat er nieuwe energieën in ons binnenkomen is nu wel heel heftig voor mij. Nu alle data er aan komen dat er weer speciale energieën komen voel ik me aardig belabberd. Heel veel oude energie loslaten om de nieuwe energie binnen te laten voel ik enorm, vooral als de oude energie wegebt voel ik me trillerig en dan ineens komt de nieuwe energie binnen als een frisse wind.
De afgelopen tijd ben ik emotioneel heel veel aan het opruimen geweest en nu is het lichaam aan de beurt. Heb last van een flinke verkoudheid en mijn darmen zijn ook flink bezig. Soms val ik nog in een oud patroon en denk het dan weer op die manier te kunnen oplossen, terwijl alles in mij zegt dat het zo niet meer hoeft.
Daar luister ik dan ook wel naar en probeer naar nieuwe handvatten te zoeken en gelukkig heb ik mensen om me heen die me daar bij willen helpen en steunen. Alleen ben ik benieuwd of er nog meer mensen zijn die het zo heftig soms ervaren? Ik ken namelijk niet zoveel mensen die er voor open staan en soms is het wel fijn om het met andere mensen te kunnen delen.
Het is wel fijn dat dit allemaal gebeurt en dat het positieve energieën zijn, het voelt alleen soms een beetje minder fijn.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 13 '12
Nieuwe energieën, dat is een feit!
Ik geloof dat iedereen het wel kan voelen...
Het is moeilijk, maar probeer het gewoon los te laten!
Het klopt dat je heel emotioneel wordt soms...
Dit is de "muur" waardoor je heen moet...
alle opgekropte gevoelens die als het ware een soort schild om je heen liggen, daar moet je doorheen zien te breken...
En het maakt niet uit als je emotioneel wordt, laat het maar komen
uiteindelijk zal je je vrij voelen...
en sterker dan ooit te voren wink

groetjes Moonflowertje
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 14 '12
Ja heel herkenbaar. Ik heb er ook behoorlijk last van. Soms lijkt het wel alsof ik ineens koorts heb, maar dat het toch niet doorzet. En ik heb behoefte aan veel slaap en ga ik vroeg naar bed. Al met al, energetisch spannende tijden.
saskia
saskia nov 16 '12
Gelukkig maar dat ik dus niet de enige ben met rare verschijnselen. Mijn knieen doen pijn, mijn darmen zijn van slag en wat Julien beschrijft met koorts verschijnselen komt mij ook zeer bekend voor. Ben benieuwd hoe lang we hier nog mee gaan rondlopen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki