Loading...
nl

kan iemand mn foto lezen...Bedankt!

admin
admin nov 11 '12
Goede middag allen

is er iemand die mn foto kan lezen==alvast bedankt....

Groet
simple lady
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '12
Hoi Simple_lady,

Als je wilt dat je foto gelezen wordt, helpt het vaak om wat meer deel te nemen aan het forum door bijvoorbeeld reacties te plaatsen, of jezelf voor te stellen of onderwerpen te beginnen.

De fotolezers hebben dan de indruk, dat je ook iets komt brengen en niet alleen komt "halen". Je zal dan sneller gelezen worden.

Groetjes Julien.
admin
admin nov 18 '12
Hoi Lady,

Jouw foto had ik al gelezen. Het verbaasde me daarom dat ik jouw foto weer zag staan. Ik schreef je een privébericht (na de vele privéberichten over mijn vorige reading) Jij legde me uit waarom je weer een foto plaatste. Ik begrijp het nu maar heb je gezegd dat ik wel het laatste gedeelte van mijn privébericht aan jou op de site zet. Omdat ik denk dat meerdere mensen er iets aan zouden kunnen hebben.

Misschien heb ik het fout hoor (ik ben niet alwetend en velen zijn veeeeeeel verder dan ik, maar zij corrigeren dit bericht dan wel)

Dit is hoe ik het zie en wat ik jou schreef:


............................ Weet je, als ik het goed begrepen heb allemaal dan zit het leven niet zo moeilijk in elkaar. Toen we boven waren hebben we besloten op aarde terug te keren om dingen te leren. Met alle emoties van dien. Boven heb je ook afspraken gemaakt met mensen die jij zou helpen en die jou zouden helpen daarin.
Misschien heb jij te leren om zekerder van jezelf te worden.

Als je als baby geboren werd in een gezin waar je op handen gedragen werd, het leren je heel makkelijk af zou gaan en de leraren je helemaal top zouden vinden, je nergens moeite voor hoefde te doen en de universiteit op je sloffen zou halen met alle klasgenoten die jou geweldig vonden, feestje na feestje waar je uit kon kiezen. De man van je dromen, die jou helemaal aanbidt en vrienden die jou de hemel in prijzen dan zou je niet twijfelen aan jezelf.
Dan zou je barsten van de zelfvertrouwen en hoefde je dat niet te leren. Weer terug komen op aarde zou jou niet de les geven die je wilde leren, zelfvertrouwen krijgen.

Nu ben je dus hier om je les te leren.

Een paar weken geleden schreef je nog dat het wel goed ging ......................... Dat vergeet je snel als het even minder gaat. Mijn advies is alles op te schrijven. Je ups en downs, wat je geleerd hebt. In mindere tijden kan je dat nalezen en zie je wat je al geleerd hebt.

Als je ..................... heb je nog je lesje niet geleerd. Dan moet je het allemaal opnieuw doen, want je moet het leren. Ik zou dus maar even doorzetten en kijken hoe je het kan leren. De lessen komen vanzelf, de personen op je pad ook. Kijk wat dezelfde lessen zijn en hoe je er anders mee om kan gaan. Dan leer je en dan kom je verder en is het allemaal niet voor niets.

Succes!

Groet, Sarah
admin
admin nov 18 '12
Trouwens, ik lees het over en wil dit corrigeren. Het iq en de universitaire studie heeft er niets mee te maken. Het gaat erom dat je moeilijker over zelfvertrouwen zou kunnen leren als je in een omgeving geboren zou zijn waar iedereen je geweldig zou vinden en het zelfvertrouwen je met de paplepel ingegoten zou zijn. Jij zou dan niet weten waarom mensen jou niet aardig zouden vinden.

(Dan zou je weer andere lessen te leren krijgen)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki