Loading...
nl

Bijzondere dromen

obs
obs okt 30 '12
Nu vraag ik me af welke boodschap ik doorgekregen heb (ik hoop dat dit een geschikte plaats is)

Mijn droom is ietwat vervaagd. Ik droomde over een aap. Zijn getal was zes. Het levensgetal is zes, zei hij. Hij kon alleen leven in vochtigheid, daar waar schimmels en alle andere leven kon worden gekweekt. In een plotselinge verandering in mijn droom veranderde de aap in mijn broer. Hij vroeg of ik hem kon bezoeken. Het was ver weg. Ik weet niet waar maar ik moest reizen met het vliegtuig. Zijn levensomstandigheden wekte zorgen bij me omdat zijn omgeving heel vochtig was en ik misselijk werd van de niet-zuivere lucht die ik inademde. Maar het getal 'zes' was zo belangrijk. Ik kreeg figuren (soms simpele vormen) te zien wat 'zes' was. Als ik drank uitschonk moest ik zien dat alles ritmisch eindigde in zes druppels en ik kreeg contact met het kosmos. Men zei (mijn dromen worden verteld) dat als ik op zes paste ik mijn contact met het kosmos kon maken. Ik probeerde dat - alles werd zes. Ik voelde een hele grote kracht.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki