Loading...
nl

Glaasje draaien

Beschermengel
Beschermengel sep 18 '07


OOh dat is fijn! ja goed hoor ..ik heb zelf ook geprobeerd uit te zoeken wat het betekend ..alleen Rotary is een bekend woord..maar Rotar kan ik nergens vinden en heb het opgegeven.
Ik dacht het een naam was?

fijn dat je het wilt proberen!
ik hoor het wel van je als je iets gevonden hebt.oke!

Beschermengel
sefewet
sefewet sep 18 '07
die had ik allang gevonden, maar het is geheid iets anders.
admin
admin sep 18 '07
Het lijkt niet op ouija dus ik snap het verband niet zo tussen de gedachte aan glaasje draaien en de droom.
Beschermengel
Beschermengel sep 18 '07
Hoi,
Felician..ik probeerde glaasje draaien wat me niet lukte..ik denk dat ik de beelden kreeg om te laten zien dat ik dat niet hoefde te doen ( glaasje draaien ) omdat er toch een bepaald gevaar in zit ..tenminste dat gevoel kreeg ik.
Dus uit veiligheid lieten ze het me zo zien dat het zo ook gaat..zonder dat glaasje.
En het was geen droom hoor ..het was een visioen dus ik was gewoon wakker..en kreeg spontaan beelden.

Beschermengel
Beschermengel
Beschermengel sep 18 '07

Hoi Sefewet,

ik heb het gelezen.. (mega groot bedrijf)( Rotar ) ..ik denk dat ik weet wat je bedoelt..er is me al is meer verteld dat wat ik ga doen heel erg groots word. Dus het zou er mee te maken kunnen hebben.
Ik denk dat de man die ik gezien heb ( monnik met rode cape of pij glinsterend ) mijn gids is en die me er mee gaat helpen.
De houding die hij had was afwachtend!!...zo van wanneer begin je nou?

Bedankt in iedergeval!

Ik wist het ineens toen je zei ( mega groot bedrijf ) haha

Beschermengel
admin
admin sep 18 '07
Oh, oké nu snap ik de link, ik heb je verkeerd begrepen.
Enne, noem me maar Karin als je mijn nickname te moeilijk vind, het is maar een naam :)
Beschermengel
Beschermengel sep 18 '07
Hoi Karin,

OOh .. haha ik heb je naam verkeerd geschreven ..sorry was niet de bedoeling hoor!
Dan lees ik te snel en schrijf het verkeerd op.

Het is een mooie naam hoor!

Beschermengel
admin
admin sep 18 '07
Das lief van je, maar dat bedoelde ik niet.
Ik snap dat mijn nickname veel mensen laat struikelen :)
Ik heb aan Nims gevraagd om er maar gewoon Karin van te maken, dan wordt het een stuk makkelijker ;)
Beschermengel
Beschermengel sep 18 '07


Oke ! ja is waar.. is best een moeilijke naam ik zal hem 1 keer goed schrijven .. Feileacan.. ik heb wel 3 x moeten kijken haha.
Voortaan Karin dan oke?

Liefs Beschermengel
sefewet
sefewet sep 19 '07
graag gedaan hahaha, nooit verwacht en je ken mij gewoon jos noemen mijn volledige naam is Joshua Frans van den Ham of sommige vrienden van mij noemen mij ook Sefy
Beschermengel
Beschermengel sep 19 '07


Oke Jos, Joshua is ook een prachtige naam !

Bedankt he!
Acheliah
Acheliah sep 19 '07
Ik zie het zo

Glaasje draaien is levens gevaarlijk elk medium waarschuwd ervoor. Ik denk dat je als je glaasje gaat draaien je dolende zielen oproept. Dat kunnen goede maar zeer zeker slechte zijn. Ik heb er in ieder geval een nare ervaring mee gehad.

Liefs Dieneke
sefewet
sefewet sep 20 '07
of jins dan heb je pas een probleem:P. ik sta meestal wel in vuur en vlam, maar niet op die manier.
Acheliah
Acheliah sep 20 '07
wat is jins Sefewet
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 20 '07
Ik laat alleen mijn glaasje draaien, als ik hem aan mijn mond houdt, om het bier eruit te krijgen ;).
sefewet
sefewet sep 20 '07
jins zijn vuurdemonen, je ken ook het 1 en ander in de koran erover vinden. omdat ik zelf aan magie doet zeg zelfs een moslim jongen die ik goed ken van kleins af aan zogezegd zegt hij altijd dat ik veel jins in mij heb en als ik hem help heb ik dat zogenaamd niet...
maarja het zijn een soort van demonen ras ofzo, behoorlijk wel gevaarlijk dat wel als ze rond blijven hangen zogezegd ligt je al snel aan de kleine brandwonden of het ken nog erger... ze kennen je ook totaal overnemen.

en NIMS geef mij maar wijn :P
RanNutai
RanNutai mrt 9 '08
hmmm Jins he?
Dat komt me heel erg bekend voor, ik heb er geloof ik al eens film over gezien ik weet zo gauw even niet meer hoe die film heet maar het gaat ook over glaasje draaien ze roepen daarbij een demoon op (vuur demoon).

Het hele groepje verkeerd in levensgevaar, want die demoon blijft achter ze aan gaan tot ze allemaal dood zijn, gekenmerkt door brandwonden.

Zoiets was het in ieder geval, nu durf ik niet met alle zekerheid te zeggen dat het wel of niet bestaat, heb er zo m'n twijfels over, maar ik sluit het niet uit natuurlijk.

Maar even terug naar het onderwerp: Ik vindt dat glaasje draaien geen spelletje is.
Mijn moeder zei altijd: speel niet met je leven, het is al kort genoeg.
Het is nooit in me op gekomen om het ook maar te proberen, terwijl klasgenoten vroeger op school wel altijd dat soort dingen gingen doen en probeerde andere er bij in te betrekken, ze hebben mij ook gevraagd mee te doen, ik was toen 8 of 9 jaar oud, ik vroeg waarom dat was, ze zeiden dat je er spoken mee kunt oproepen, waarop ik antwoorde: Sorry, ik geloof niet in spoken, succes verder (geen idee waar ik het over had natuurlijk wist er verder helemaal niks van, en wilde er niks van weten) nu dus ook niet.
Ik laat de dode liever met rust ;)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki