Loading...
nl

Glaasje draaien

Charlie
Charlie mrt 12 '07
IkBen, je gelooft niet in geesten, zeg je zelf. Maar waarom heb je het dan wel over de geest die onstaat door de bevruchting??
Wees eens duidelijk en als je een punt maakt, spreek het later dan niet tegen.
Mensen raken daardoor in de war.
Je zegt iets en vervolgens zeg je weer wat anders.
Ik denk dat dit ook is wat NiMS bedoelt!!!

in Licht en Liefde,

Charlie
IkBen
IkBen mrt 12 '07
 Quote:
Origineel van Charlie:
IkBen, je gelooft niet in geesten, zeg je zelf. Maar waarom heb je het dan wel over de geest die onstaat door de bevruchting??
Wees eens duidelijk en als je een punt maakt, spreek het later dan niet tegen.
Mensen raken daardoor in de war.
Je zegt iets en vervolgens zeg je weer wat anders.
Ik denk dat dit ook is wat NiMS bedoelt!!!

Ik heb een en andermaal duidelijk gemaakt dat er geen geesten zijn die zonder lichaam ergens ronddwarrelen om (on)aangename grappen en grollen uit te halen met mensen. Ik heb ook gezegd dat dat niet wordt toegestaan.

De geesten dié er zijn huizen in een lichaam nadat ze bij de geboorte zijn ontstaan, tot ze bij overlijden de genoemde tussen-dimensie inglijden. Dan zijn ze weg uit deze wereld en niet meer te bereiken voor mensen.

Ik zie daar op geen enkele manier enige tegenspraak met andere uitspraken van mijzelf.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 12 '07
 Quote:
Origineel van sylli:
Julien, er zit een groot verschil in overdragen via genen en overdragen via een forum. Waarom wil je dat niet zien?
Ho, dat zie ik wel degelijk. Dat is ook niet wat ik vroeg. Zodra IkBen begint over zijn kennis heb ik een paar keer gelezen dat hij zegt dat het niet overdraagbaar is. Dat was de reden waarom ik deze opmerking plaatste:
"Ik vind het veel te makkelijk om te zeggen dat het allemaal niet overdraagbaar is. Alles is overdraagbaar, en anders vraag je het maar aan je vriend / alter ego, God. Die moet daar zeker toe in staat zijn."
Als God het niet kan overdragen, dan ben ik toch een klein beetje teleurgesteld in zijn gaven.
????
???? mrt 13 '07
Maar wie zegt dat God dat niet doet? Het is maar net of jij dat ook hoort of ziet. Want als je zelf niet in contact staat met God dan zul je het alleen maar zien en horen door je eigen filters heen en die zijn niet helder.
Ben jezelf al 1 van binnen? Die eenheid is nl de voorwaarde om God echt te kunnen ervaren en echt te weten.

Wel belangrijk is wat je onder "God" verstaat.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 14 '07
Aangezien IkBen de indruk wekt voor mij dat hij god zelf is, kan ik in dit geval zeggen dat God het niet doet. Daar komt ook mijn opmerking vandaan.
IkBen
IkBen mrt 14 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:

"Ik vind het veel te makkelijk om te zeggen dat het allemaal niet overdraagbaar is. Alles is overdraagbaar, en anders vraag je het maar aan je vriend / alter ego, God. Die moet daar zeker toe in staat zijn."
Als God het niet kan overdragen, dan ben ik toch een klein beetje teleurgesteld in zijn gaven.

Waarmee jij stelt bekend te zijn met wat hij moet en niet moet kunnen. Ga je op de thee bij hem?

Hoe dan ook, jouw teleurstelling is hem niet aan te rekenen, die vloeit voort uit verwachtingen die jij voor jezelf hebt gecreeërd.
JulienMoorrees
Het klopt dat ik bekend bent met wat hij wel en niet kan. Iets dat hij niet kan is zich als 1 individu manifesteren. Dat is waar de oorspronkelijke discussie ook om begon. Ik ben het ritje een stukje met je meegegaan, maar het begint nu steeds absurder te worden en ga niet meer verder hierin.

Ik ben niet teleurgesteld in de bron, maar enkel alleen in jouw voorstelling die je hier schetst. Ikzelf heb een andere mening over God.
IkBen
IkBen mrt 14 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Het klopt dat ik bekend bent met wat hij wel en niet kan. Iets dat hij niet kan is zich als 1 individu manifesteren.

Je vergist je.
Als iemand almachtig is dan kan hij alles, dus ook dat.

Ik ben niet teleurgesteld in de bron, maar enkel alleen in jouw voorstelling die je hier schetst. Ikzelf heb een andere mening over God.

Dat kan, maar feit is dat hij zich manifesteert zoals hij verkiest en niet zoals jij dat aanvaardbaar vindt of niet.
Hij is de bron.
Hij is alles.
LPChip
LPChip mrt 14 '07
Leg mij eens uit, dat als God alles is, hoe het dan kan zijn dat er zoveel verschillende goden zijn?

En dan praat ik niet over God, Allah, etc... Maar over de griekse goden: hera, odin, thor, zeus etc...
Mimi*
Mimi* mrt 14 '07
Goed punt LPChip!
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van IkBen:

Je vergist je.
Als iemand almachtig is dan kan hij alles, dus ook dat.
Nee jij vergist je. God is alles, maar niet almachtig.
IkBen
IkBen mrt 14 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Nee jij vergist je. God is alles, maar niet almachtig.

Wat je wil, dan vergis ik mij.
IkBen
IkBen mrt 14 '07
 Quote:
Origineel van LPChip:
Leg mij eens uit, dat als God alles is, hoe het dan kan zijn dat er zoveel verschillende goden zijn?

En dan praat ik niet over God, Allah, etc... Maar over de griekse goden: hera, odin, thor, zeus etc...

De naam zegt het al 'Griekse Mythologie'. (Noorse Mythologie kan ook, maar met andere goden).

Een mythe dus, in ieder geval een (deels)verzonnen verhaal.
Angela E
Angela E sep 14 '07
Ik heb eens gehoord als je het glas omdraait dat de geest blijft hangen, gelukkig het ik het zelf niet gedaan, maar een vriendin ban mij wel en die hoort nu altijd een nagel van iemand onder haar matras schuren, maar als ze kijkt is daar niets.
Wat ik zeker weet is dat ik er nooit aan begin.
Wie weet wat maak je wakker. :S
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 15 '07
Volgens mij is het zo dat als je zelf sterk genoeg bent, en ook energetisch goed "dicht" zit, je kan gaan glaasje draaien wat je wilt. Er zal niets meer blijven hangen omdat je simpelweg "sterk" genoeg bent om te zuiveren en er geen last van zult hebben. Ik denk dat vooral de energetische zwakke mensen last gaan krijgen van een aura-lifter. Tenslotte is daar een makkelijkere "prooi" te vinden die er ook voor open staat. Als er een groepje bezig is, is het simpel een kwestie van kiezen voor de negatieve entiteit.
admin
admin sep 15 '07
Ik ben van mening dat mensen die glaasje draaien heel erg onverantwoord bezig zijn. Het stomste wat je kunt doen. Dat jezelf sterk genoeg kan zijn om eventuele entiteiten tegen te houden is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. But who the bleep am i..
sefewet
sefewet sep 15 '07
pak een bijbel geloof erin en zie het resultaat...
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 15 '07
Ik heb geen bijbel nodig om erin te geloven hoor :). Ik weet gewoon dat negatieve entiteiten bij mij geen enkele kans maken.
Beschermengel
Beschermengel sep 16 '07

Ik heb het ook is een keer geprobeerd..wat niet lukte.
Diezelfde avond kreeg ik een filmpje te zien ( in kleur )..van een monnik in een prachtig rode ( met glinsteringen ) cape om..hij lachte lief naar me ..hij zat in een lotus houding met zijn rug naar me toe..en draaide rustig zijn hoofd naar mij toe.
Net of hij mij wilde vertellen ...ik wacht op je ..wanneer begin je nu? Daarna zag ik de letters ROTARY die waren rood met wit en er zat wat zwart om de letters heen ( soort schaduw ) het kan ook ROTAR zijn geweest het ging te vlug eigenlijk ..want toen ik besefte dat de letters er stonden was het al weer weg.

Ik heb geen glaasje meer gedraaid ..omdat ik dacht dat ik het zo wel te zien of horen zou krijgen.
Wat inderdaad is gebeurt..en het gaat nog steeds maar door..dus of het wijs is glaasje draaien ..ik weet het niet ...
sefewet
sefewet sep 18 '07
ik heb zelf ook al een lange tijd dat niet meer nodig, maar niet iedereen ken dat 1 2 3. athans met de bijbel pakken erbij.

en ik ga proberen uit te zoeken wat het betekend die letters als je dat wilt.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420