Loading...
nl

Glaasje draaien

LPChip
LPChip jan 3 '07
Jullie praten erover alsof het niets is, daarom is een WAARSCHUWING op z'n plaats.

Glaasje draaien is GEVAARLIJK. Doe het niet tenzij je zeker weet wat je doet, en dat je weet hoe je jezelf kan beschermen. Als je het gewoon voor de grap doet, is het in een extreem geval mogelijk dat een slechte entiteit jouw lichaam overneemt en slechte dingen via jouw gaat doen waar jij later de schuld van krijgt. Denk bijvoorbeeld aan moord!

Nou noem ik hier expres een heel extreem voorbeeld, maar wees wel gewaarschuwd.
jo
jo jan 4 '07
Dat voorbeeld dat jij geeft is een mooie film van gemaakt: Fallen heet die en daar is ook een slechte geest die allerlei moorden pleegt en andere daar de schuld van krijgen het verschil is alleen dat deze door aanraking in een ander lichaam komt een hele mooie film is dat...

ik heb nooit glaasje gedraait en zal dit ook nooit gaan doen want het is echt gevaarlijk!
Mimi*
Mimi* jan 4 '07
Heb het wel gedaan. Maar zoals Wendy zei was het een rage bij haar op school. Je hoorde er zoveel over! Bij een paar vrienden van mij was het helemaal fout gegaan. Er was iets met Satan en er waren niks anders als slechte entiteiten. Gelukkig zijn ze er nog goed vanaf gekomen!

Zo blijkt maar weer hoe gevaarlijk het eigenlijk is. Gevaarlijker dan dat je je eingelijk voor kan stellen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
NIET DOEN DUS
Acheliah
Acheliah jan 6 '07
Zeker weten

liefs Dieneke
hestia
hestia jan 6 '07
ik heb mijn kinderen al vroeg geleerd dat ze zulke dingen/spelletjes want dat is het voor kinderen,gewoon never nooit niet moeten doen!!!!!!
hoop dat je er van geleerd heb maar denk het wel en vindt het goed van je dat je je verhaal hier neer zet voor de gene die toch stiekum denken van yheeeeeeej dat wil ik ook eens doen,
ben blij dat je er vanaf bent en wens je alle posietive toe,
liefs hestia
LPChip
LPChip jan 6 '07
Heb je ze verteld dat ze het niet mogen doen, of heb je ze ook uitgelegd waarom het niet mag?

Als je namelijk kinderen verteld: dat mag niet, zullen ze het gauwer doen, dan dat je ze ook verteld wat er kan gebeuren als ze het wel doen. Dan begrijpen ze zelf de ernst en zullen ze het wel laten.
Mirreke
Mirreke jan 8 '07
Dit was idd een rage toen ik een jaar of 15 was. Ik heb het ook een paar keer gedaan waarvan het maar 1x is gelukt.
Het werd zo eng dat ik er snel mee gestopt ben. LEVENSGEVAARLIJK.
Ik heb het nooit meer gedaan en zal het ook nooit meer doen.

Je roept volgens mij altijd de dolende entiteiten op.

Ik heb gelukkig geen liftende entiteiten gehad nadien. Ik heb "geluk" gehad.
Debiorah
Debiorah jan 8 '07
Ik ben het er zeker mee eens dat glaasje draaien geen leuk spelletje is. En vaak gevaarlijk gebleken. Ik vraag me dan af hoe het komt dat dit zo gevaarlijk is. Komt het door de onwetendheid van de mensen die het doen? Is het een krachtig medium? Maakt het de mens een medium? Geeft het de entiteiten kracht?
Want ik dacht het ouija-bord ook wordt gebruikt als een raadgever, zoals een pendel. In dit geval maak je geen contacten met entiteiten maar richt je je op je intuitie. Hoe denken jullie daarover?
Wendy's
Wendy's jan 8 '07
Met twee potloden kan het ook! als je de achterkantjes tegen elkaar aan doet, en 1 persoon zijn vinger tegen de punt zet, en de andere persoon ook met het andere potlood. Dan blijkt het ook te werken.
bijvoorbeeld:
ja = omhoog
nee = omlaag.

Je voelt dan echt dat er een kracht tegen de potloden aanduwd. als je dit doet zonder entiteit dan vallen ze.
jo
jo jan 9 '07
ik denk dat de 'geesten' die je dan oproept ontzetend sterk zijn en bij onwetende mensen snel contact kunnen krijgen doordat ze een idee hebben waar ze mee bezig zijn. en daar ook weer energie uit halen uit de angst die mensen daardoor krijgen.
Debiorah
Debiorah jan 9 '07
ja dat is goed mogelijk. Maar ik vraag me dan toch af hoe het zit met die manier om je intuitie te raadplegen.
jo
jo jan 10 '07
dat weet ik eigenlijk ook niet...
word nu wel nieuwsgierig..
Mirreke
Mirreke jan 10 '07
Je intuitie raadplegen kunnen je misschien het beste doen in een vorm van meditatie.

Of via Tarot? Verder zou ik het niet weten. Met glaasje draaien of zoiets kom je zeker niet bij je intuitie.
LPChip
LPChip jan 10 '07
Volgens mij hoef je niet veel te doen om je intuitie te raadplegen. Volgens mij gaat dat wel vanzelf.

Het is juist de kunst om er naar te kunnen luisteren, want in deze maatschappij wordt men geleerd dat regels beter zijn dan intuitie waardoor de intuitie vaak links wordt gelegd.
Acheliah
Acheliah jan 10 '07
Hallo iedereen

Mijn vriendin en ik zaten gisteren op de bank toen in eens de zolder trap naar beneden kwam voor de helft we schrokken ons dood en moesten gelijk aan geesten denken. Mijn dochter echt een superheld is wezen kijken. PFFFFF doodeng. We hadden het toen over de geesten die mijn dochter zag en over glaasje draaien en die muts had ook glaasje gedraaid nu vraag ik me wel degelijk af was het idd een geest

Dikke Kus Dieneke
Acheliah
Acheliah jan 12 '07
hoi iedereen

Ik heb een vraag de laatste tijd springen er bij lampen spontaan kapot en dat was in mijn vorige huis ookal hoe zou dat komen want dit vindt ik niet grappig meer. in twee maanden tijd zijn er wel 6 tot 8 lampen gesprongen. Heeft dit een betekenis en zoja wat ??

Groetjes Dieneke
Tamara26
Tamara26 jan 12 '07
Dat probleem heb ik ook.......
Acheliah
Acheliah jan 12 '07
Hallo Tamara26

Erg is dat he en het ergste is dat niemand iets kan vinden

Kus Dieneke
LPChip
LPChip jan 12 '07
De weersomstandigheden zijn op dit moment bizar. Te warme tijd voor dit moment in het jaar waardoor extreme weersomstandigheden ontstaan.

Ik zat bijvoorbeeld gister in mijn kamer, en mijn ramen gewoon dicht enzo. Had wel het gordijn open, en ineens (was rond 16:00 toen de storm op z'n ergst was (windkracht 11)) voelde ik iets nats op mijn hoofd. Er was dus op rare wijze water binnen geregend/gewaaid. Het was 1 drup maar, maar het zat op m'n hoofd en op m'n bureau. Ik schrok iig wel.

Als dat kan gebeuren, kan het dan ook niet zo zijn dat er water bij je lampen gekomen is? of dat er een bepaalde druk opgebouwd is? of misschien dat alle lampen op hetzelfde moment geplaatst zijn en gewoon opgebrand zijn?

Het kan ook zijn dat er een entiteit in je huis is die dit doet. Er zijn gewoon veel oorzaken. Je beste kans is om eerst zo veel mogelijke materiele problemen uit te sluiten.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420