Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen?

Piet
Piet okt 28 '12
Hallo mede forummers,

Wie zou mijn foto willen lezen?

groetjes Piet

Delen:
Beschermengel
Beschermengel okt 29 '12

Ik lees (nog) geen foto's ...maar je deed me heel sterk denken aan Super Man! smile

Zomaar even tusssendoor hoor...ik laat het echte lezen over aan de anderen.
admin
admin okt 29 '12
Hoi Piet,

Wat leuk, superman! Kan ik me helemaal in vinden. De keurige jongeman waarvan niemand verwacht dat hij wereldschokkende dingen doet, de held, de redder die iedereen verstelt doet staan …. als ze het zouden weten …. Ik denk toch dat je er niet ver naast zit Beschermengel.

Zullen ze superman gemaakt hebben met jou in hun achterhoofd? Ben jij iemand die soms iets zegt waardoor mensen met hun oren zitten te klapperen? En ook "Zeg het maar tegen oom Piet, hij weet het wel. Vraag het maar aan Piet, hij helpt wel". En dat doe je dan ook! De eeuwige hulp en redder. Vind je ook niet erg maar juist heel leuk om te doen. De wijsheid en rust straalt van je af.

Toch voel ik mijn keel kriebelen … zeg je ook wel eens wat je dwars zit … tegen iemand … is er iemand voor jou of ben jij alleen de sterke schouder? Je kan het wel alleen maar soms word je er moedeloos van. Soms weet je het ook niet zo goed en wil je even rust. Gewoon, lekker alleen zijn. Ik zie je tegen een boom aan zitten met een boek. Even geen mensen om je heen maar alleen jezelf. En een boek.

Mijn keel gaat echt flink pijn doen, spreek je uit, zeg dat het af en toe teveel wordt. Je bent namelijk geen superman maar gewoon een mens. Een lief mens maar je blijft een mens en geen robot. Een mens heeft ook gevoel en moet ook af en toe opladen. Flink opladen wordt hier gezegd. Stekker eruit en energie erin. Werk jij met computers of tv’s? Waarom zeggen ze stekker eruit? Opladen doe je buiten, in de natuur.

Je linkeroog (rechts op foto) straalt rust en wijsheid uit. Je rechteroog (links op foto) een soort afwachtendheid. “ja, wat wil je nu weer van me?” (maar dan aardig hoor, dat denk je alleen, soms) Dat gedeelte heeft er een beetje genoeg van; even genoeg “gezeur/ellende’ van een ander aan je hoofd gehad. Ik zie ook een soort hulpkreet in dat oog, jij wilt geholpen worden. Weer die keel …. Je zou je moeten uitspreken, zeggen waar je grens ligt en je er ook aan houden! Ik krijg ook een dubbel gevoel bij je. Speel je vaak toneel heb je een bepaalde schijn op te houden? Ik vraag dit omdat ik steeds je gezicht zie veranderen. Soms in een wat minder aardig iemand (maar je bent mens!!!!! Niemand is altijd aardig!!!!)
Ik ga ook moeilijker ademen. Heb jij astma of een ander longprobleem?

Superman is niet altijd superman. Superman is niet altijd aardig en wil niet altijd helpen. Superman is ook niet altijd sterk. Je bent keurig gekapt en gekleed. Spring eens uit de band wilde ik zeggen maar het begint gelijk overal te kriebelen bij me, serieus! Ik word ook erg onrustig nu. Voel jij je alleen maar goed als je er tiptop uitziet, is dat een soort must voor jou? Eén haartje niet goed en je blijft net zo lang duwen en trekken tot het goed zit?

Laat maar, ik sla door. Hopelijk kan je er iets mee en sla ik de plank niet finaal mis. Ik geef het stokje door aan een ander!

Groet, Sarah
Beschermengel
Beschermengel okt 30 '12

Mooi Sarah! smile
admin
admin okt 30 '12
smileDank je Beschermengel ... het zou helemaal mooi zijn als het zou kloppen, toch wink

Beschermengel
Beschermengel okt 30 '12

Ja dat is zeker!...het zo fijn zijn Piet als je Sarah antwoord gaf op haar mooie lezing. Het is altijd fijn om een reactie te krijgen smile
Piet
Piet okt 30 '12
Hoi Sarah,

Wat een prachtige lezing zeg...

Je slaat de spijker wel op zijn kop hoor. Ik ben inderdaad iemand die graag helpt zonder er zelf iets voor terug te willen en vind het inderdaad leuk om te doen. Het geeft mij een soort van voldoening.
Ik ben inderdaad ook een binnenvetter, zal me niet gauw uitspreken.

Ik werk inderdaad met computers zowel administratief als applicatiebeheer.

Volgens mij hoef ik niet de schijn op te houden, ze weten wie ik ben en doe me dan ook niet anders voor.

Ik heb inderdaad astmatische bronchitus, dus dit klopt ook weer!

Ben benieuwd of anderen hier nog iets aan toe kunnen voegen.

Groetjes Piet
admin
admin okt 31 '12
Hoi Piet,

Dank je wel voor je snelle feed-back.

Gisteren heb ik direct na het fotolezen kaarten voor je gelegd. Om mezelf de afgang van een verkeerde leggingte besparen (ik deed een liefdeslegging, vraag me niet waarom maar ik had het gevoel dat dit moest) stuur ik je het privé. Trouwens, een kaartenlegging heb jij niet om gevraagd èn past niet in dit topic.

Hopelijk heb je toch iets aan deze reading gehad en volgen er nog een paar readings!
Je grenzen bewaken en nee durven zeggen. Af en toe (en op dit moment zeker), opladen.

Groet, Sarah
Piet
Piet nov 1 '12
ik zal het zeker proberen Sarah om mijn grenzen aan te geven.

En nogmaals bedankt.

groetjes Piet
Piet
Piet nov 2 '12
Zijn er nog anderen de mijn foto willen lezen?
groetjes Piet
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '12
Hoi Piet,

Als je wilt dat je foto gelezen wordt, helpt het vaak om wat meer deel te nemen aan het forum door bijvoorbeeld reacties te plaatsen, of jezelf voor te stellen of onderwerpen te beginnen.

De fotolezers hebben dan de indruk, dat je ook iets komt brengen en niet alleen komt "halen". Je zal dan sneller gelezen worden.

Groetjes Julien.
admin
admin nov 17 '12
Hoi Julien,

Hier neem ik de "schuld" voor de fotoleesvraag geheel op me.
Piet heeft al veel gepost hier. Ik adviseerde hem direct aan mensen een reading te vragen omdat dit al eerder hier op het forum gedaan was. Toen kwamen er ook andere mensen die de foto lazen.

Ik denk dat dit de reden van de vraag van Piet was. Ik ken Piet verder niet maar hij lijkt me te bescheiden en had het volgens mij nooit zonder aansporing gedaan. Mijn excuses Piet en Julien voor de verwarring.

Willen Moonflowertje of Mars zijn foto nog lezen als zij tijd hebben en iets doorkrijgen smile

Groetjes, Sarah
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 18 '12
Ok geen probleem! Ik heb piet al een tijdje niet meer gezien, dus vandaar mijn reactie.
Ajada
Ajada nov 20 '12
Hallo Piet,

Ik kwam toevallig even langs op dit forum en zag je staan dacht ach ik doe ook nog een duit in het zakje.

Een kijken of ik het nog niet verleerd ben.
Ik voel een enorme vermoeidheid en kan bijna mijn ogen niet open houden.
Het lijkt wel alsof je iets onder de leden hebt.
Heb je last van bloedarmoede of ben je niet lekker de laatste tijd.
Ik denk dat je heel goed op je voeding mag letten en op je leefgewoonten.
Neem voldoende rust en zeg overal nee tegen als men je iets vraagt.
Neem maar een shirt met grote letters waar van voren en vanachter NEE op staat geschreven en trek dit aan.
Met drie uitroeptekens erachter.
Als dit niet helpt dan maar met grover geschut aankomen want o o wat heb je veel gedaan voor anderen en wat heb je hier een hekel aan gekregen dat men je alleen maar nodig hebt als er iets gedaan moet worden.
Je stelt je veel te dienstbaar op dus.
Tijd voor een verandering, maar ook tijd om eens kritisch naar je eigen houding te kijken hierin.
Ik voel dat je vaak jezelf niet accepteert zoals je bent je bent nooit goed genoeg voor jezelf...logisch dat anderen dit oppikken en zo misbruik maken van je gevoel van gewaardeerd worden door anderen.
Je voelt het al denk ik om geliefd te zijn en om dit te voelen ervaren ga je teveel dingen voor anderen doen.
Of sluit je je af voor anderen en besef je dat dit je teveel kracht kost om gewoon geaccepteerd te worden en trekt je dan vaak terug in een veilig cocon.
Op dit moment lijkt het wel alsof je in een bepaald spanningsveld zit met iemand die jij erg leuk vind, maar ja hoe kan je hem/haar dit duidelijk maken, je vind het dood vermoeiend om jezelf een houding hierin te bepalen en bent er bang voor dat je weer in je oude valkuil zult stappen om gewaardeerd te worden.
Niet doen doe helemaal niets laat de ander naar jou toe komen.
Wanneer dit niet gebeurd dan is het beter zo en heb je in ieder geval je eigen patroon doorbroken.
Ik adviseer je om eens langs de dokter te gaan en eens te laten kijken naar de bloeddruk en je vitamine gehalte en zuurstof gehalte in je bloed.
Poehhhhhhh er is iets wat je totaal lam legt....kan ook teveel straling zijn in je buurt pc...tel of andere dingen magnetron.
Dit is mijn indruk bij de foto ik weet niet of je er iets mee kunt.

liefs Ajâda
Piet
Piet nov 20 '12
Origineel bericht van: Ajada
Hallo Piet,

Ik kwam toevallig even langs op dit forum en zag je staan dacht ach ik doe ook nog een duit in het zakje.

Een kijken of ik het nog niet verleerd ben.
Ik voel een enorme vermoeidheid en kan bijna mijn ogen niet open houden.
Het lijkt wel alsof je iets onder de leden hebt.
Heb je last van bloedarmoede of ben je niet lekker de laatste tijd.
Ik denk dat je heel goed op je voeding mag letten en op je leefgewoonten.
Neem voldoende rust en zeg overal nee tegen als men je iets vraagt.
Neem maar een shirt met grote letters waar van voren en vanachter NEE op staat geschreven en trek dit aan.
Met drie uitroeptekens erachter.
Als dit niet helpt dan maar met grover geschut aankomen want o o wat heb je veel gedaan voor anderen en wat heb je hier een hekel aan gekregen dat men je alleen maar nodig hebt als er iets gedaan moet worden.
Je stelt je veel te dienstbaar op dus.
Tijd voor een verandering, maar ook tijd om eens kritisch naar je eigen houding te kijken hierin.
Ik voel dat je vaak jezelf niet accepteert zoals je bent je bent nooit goed genoeg voor jezelf...logisch dat anderen dit oppikken en zo misbruik maken van je gevoel van gewaardeerd worden door anderen.
Je voelt het al denk ik om geliefd te zijn en om dit te voelen ervaren ga je teveel dingen voor anderen doen.
Of sluit je je af voor anderen en besef je dat dit je teveel kracht kost om gewoon geaccepteerd te worden en trekt je dan vaak terug in een veilig cocon.
Op dit moment lijkt het wel alsof je in een bepaald spanningsveld zit met iemand die jij erg leuk vind, maar ja hoe kan je hem/haar dit duidelijk maken, je vind het dood vermoeiend om jezelf een houding hierin te bepalen en bent er bang voor dat je weer in je oude valkuil zult stappen om gewaardeerd te worden.
Niet doen doe helemaal niets laat de ander naar jou toe komen.
Wanneer dit niet gebeurd dan is het beter zo en heb je in ieder geval je eigen patroon doorbroken.
Ik adviseer je om eens langs de dokter te gaan en eens te laten kijken naar de bloeddruk en je vitamine gehalte en zuurstof gehalte in je bloed.
Poehhhhhhh er is iets wat je totaal lam legt....kan ook teveel straling zijn in je buurt pc...tel of andere dingen magnetron.
Dit is mijn indruk bij de foto ik weet niet of je er iets mee kunt.

liefs Ajâda



Hallo Ajâda,

Bedankt voor het lezen van mijn foto. Ik kan me wel vinden in je lezing hoor, ik doe inderdaad veel voor anderen en cijfer mezelf hier aardig bij weg. Die vermoeidheid kan wel kloppen hoor, 3 jaar terug heb ik last gekregen van mijn schouder en sinds die tijd slaap ik 3-4 uur per nacht waarna de dag weer begint en ik naar mijn werk moet. Het normale slaap ritme heb ik nooit meer terug gekregen.

Het nee zeggen gaat al beter dan vroeger maar kan beter.

Nogmaals bedankt.

groetjes Piet
Piet
Piet nov 20 '12
Sorry Sarah en Julien,

Het was niet mijn bedoeling de indruk te wekken om de regels te overtreden hoor, geenszins.

Van Moonflowertje en mars heb ik reeds een reactie ontvangen.

Nogmaals sorry voor de verwarring.

Groetjes piet

Origineel bericht van: Sarah_
Hoi Julien,

Hier neem ik de "schuld" voor de fotoleesvraag geheel op me.
Piet heeft al veel gepost hier. Ik adviseerde hem direct aan mensen een reading te vragen omdat dit al eerder hier op het forum gedaan was. Toen kwamen er ook andere mensen die de foto lazen.

Ik denk dat dit de reden van de vraag van Piet was. Ik ken Piet verder niet maar hij lijkt me te bescheiden en had het volgens mij nooit zonder aansporing gedaan. Mijn excuses Piet en Julien voor de verwarring.

Willen Moonflowertje of Mars zijn foto nog lezen als zij tijd hebben en iets doorkrijgen smile

Groetjes, Sarah
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '12
Geen probleem. We zien namelijk niet altijd wat er achter de schermen gebeurd smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki