Loading...
nl

vezoek voor een kaart legging

admin
admin okt 24 '12
Geachte mensen

Ik verzoek heel vriendelijk om een kaartlegging.Ben al een tijdje depressief,en vroeg af als t er goed komt met mij...
Bedankt voor uw tijd in deze..

Groet
Jashda
Delen:
admin
admin okt 24 '12
Hoi Simple Lady,

Graag doe ik een kaartlegging voor je voordat een èchte kaartlegger het doet. Zie dit als opwarmertje wink

De kaarten bleef ik schudden, ik wist gewoon niet wanneer ik klaar was, wanneer het genoeg was. Bovendien vielen er steeds kaarten uit. Het werd een rommeltje. Wat er gebeurt tijdens het readen (dus ook tijdens het kaartleggen) heeft alles met de persoon te maken voor wie je leest. In dit geval geeft het mij aan dat je steeds weer probeert orde op zaken te krijgen, het overzicht te krijgen maar dat je leven steeds weer een rommeltje wordt. Niet dat je een sloddervos bent maar er gebeurt teveel, je moet met teveel dingen rekening houden, je raakt het overzicht kwijt. Steeds vallen er weer dingen weg, mensen weg, die bij jouw leven hoorden toen je het geordend had. Je raapt alles weer bij elkaar en gaat door … totdat er weer een kaart (een mens, een ding, iets vertrouwds) uit valt.

Ik heb een healing legging voor je gedaan want ik heb de indruk dat je er baat bij hebt te kijken hoe je ervoor kan zorgen dat je lekkerder in je velletje kan gaan zitten.

Op de vraag hoe je gezondheid vroeger was trok ik de kaart van Rosetta. Ze schrijft dat je de gave hebt om met jonge mensen te werken en dat het ook bij je hoort om iets met kinderen te doen. Kinderen houden voor jou omdat je een warme persoonlijkheid bent. Jij houdt van kinderen omdat ze eerlijk en vrolijk zijn. Kinderen doen je denken aan het kindje dat jij was. Door met kinderen om te gaan leer je ook te kijken naar wat je zelf nodig hebt in dit leven. Kinderen zullen op je pad gebracht worden door Rosette; kinderen die jij mag begeleiden en waarvan jij mag leren. Ik concludeer daaruit dat je werkte of wilde werken met kinderen. Daar werd je vrolijk en blij van. Je hebt wel iets gemist in je jeugd dus dat stukje warmte, wat jij nu graag aan een kind wilt geven, miste je.

Op de vraag over je huidige gezondheid trok ik Akasha. Zij schrijft dat je op dit moment het vermogen hebt om andere mensen te begeleiden en te helpen met het ontwikkelen van hun spirituele gaven. Je hebt al heel veel mensen, bewust of onbewust, geholpen door op het juiste moment de juiste dingen te zeggen. Akasha gaat je helpen deze gave te ontwikkelen zodat je nog meer mensen zult kunnen helpen. Ik concludeer hieruit dat je een helper bent. Je leeft om anderen te helpen, daar bloei je van op. Voor je gevoel leef je niet als je dit niet kan. Dan heeft je leven geen nut volgens jou.

Op mijn vraag hoe de Engelen jouw genezing begeleiden trok ik Desirée. Zij schrijft dat je in je hart weet dat er iets niet in orde was. Zij is er om je te helpen vertrouwen te hebben in de wijsheid van je hart. Het is niet slim om in het diepe te springen al lijkt het romantisch. Het advies om om te wachten. Hierdoor zal je rustig kunnen kijken wat je eigenlijk wilt. Ook krijg je dan meer inzicht. Van fouten kan je leren. Luister goed naar je hart. Ik concludeer hieruit dat je wordt begeleid te leren naar je intuïtie te luisteren. Iets wat je niet meer doet maar wat wel nodig is om niet meer zo afhankelijk van anderen te zijn. Je leert nu naar jezelf te luisteren, wat heb jìj nodig. En niet, wat hebben anderen van me nodig.

Op mijn vraag wat je moet leren trok ik Aartsengel Gabriëlle. Zij adviseert je creatief bezig te gaan. Schilderen, kunst, communicatie. Ze vraagt wel of je dan je angst, je verlangen, je verwarring, je onzekerheid en je dromen duidelijk voor jezelf op papier wilt zetten. Als je vervolgens haar hulp vraagt zal je automatisch geholpen worden. En hulp kan je gebruiken maar krijg je ook. Ik concludeer hieruit dat het verstandig is dat je leert te kijken naar je eigen behoeften en angsten. Dit kan dus door te schrijven, schilderen, creatief zijn!

Op mijn vraag wat je in de huidige situatie moet leren trok ik Shanti. Zij is de Engel die zorgt voor innerlijke rust. Ze schrijft dat je een periode van hebige onrust hebt doorgemaakt en dat je ziel uitgeblust is. Zij zal je de rust geven die je nodig hebt om beter naar je gevoel te kunnen luisteren. Je moet leren rust te creëren in je hectische leventje en erop vertrouwen dat er aan deze turbulente tijd een eind komt. Als je rustig blijft en kijkt wat er nu eigenlijk gebeurt kan je ervan leren en zal je er sterker uitkomen. Dus: rust in je leventje krijgen en leren dat je niets kunt leren en veranderen als je hoofd omloopt van vragen en problemen. Rust om te kijken wat jij wilt.

Op de vraag wat het resultaat is van haar huidige conditie trok ik de kaart van Raye. Ook zij adviseert rust. Als je dit probeert te krijgen in jouw leventje zal je er sterk uitkomen. Leren, je wordt geadviseerd tot rust te komen om van daaruit te kijken wat je echt wilt. Kijken wat je echt wilt is kijken met je hart. Je krijgt contact met je hart, met je intuitie door rust.

Hopelijk kan je er iets mee Lady. (ik noem je geen Simple Lady want dat moet je niet meer willen zijn!)

Groet, Sarah
admin
admin okt 24 '12
Geachte sarah
In de eerste plaats heel hartelijk dank voor de uitleg,als t kon (je adres had:))had ik je een bos bloemen toegestuurd..Ik heb je uitleg uitgeprint zodat ik t dagelijks kan lezen,en t me kracht kan geven en mij op momenten dat ik zwak bent positieve energie uit kan oppakken..Ik kan me bijna helemaal in je uitleg vinden..
Ik zorg al langer dan 20 jaar voor demente ouderen en dat zijn soms ook net kinderen,maar ik heb ook vaak gedacht mij te laten omscholen in een andere beroep,en ja kinderen vind ik zeker leuk,wie niet??Ben dus benieuwd naar hetgeen je hierover geschreven hebt..Wat ik me niet kan vinden is dat ik mensen zal helpen in hun spirutuele gaven..??.Wel klopt het dat ik leef om anderen te helpen..
Ik krijg inderdaad duidelijke dromen en ik kan me ook nog dromen herinneren van 20 tot 30 jaar of langer geeleden die diepe indruk op me hebben gemaakt,en ja soms noteer ik mn dromen ook wel..OOk dromen die uitkomen..Die andere creatieve gaven moet ik nog ontwikkelen,. Gedichten komen soms wel spontaan door...

Ik wil u nogmaals bedanken voor de tijd dat u voor mij genomen heb,,,

Groet
lady
admin
admin okt 25 '12
Hoi Lady, smile

Dank je wel voor je enthousiaste reactie. Wat fijn dat je er iets aan hebt en super dat je dit zegt!

Dat je zou werken met kinderen past bij je. Je vindt het niet alleen leuk maar het is ook goed voor je omdat je dan weer in contact kan komen met (het kind in) jezelf. Hierdoor ga je op een andere manier tegen dingen aankijken en kan je jezelf geven wat je nodig hebt. Nooit heb ik gedacht aan demente oudere mensen. Natuurlijk!

Er werd gezegd dat je het vermogen hebt om op het juiste moment dingen te zeggen die nodig zijn. Hoe je andere mensen gaat helpen met hun spirituele gaven zal niet bedoeld zijn voor dit moment. Daarvoor zal je eerst iets beter in je vel moeten zitten lijkt me. Maar als je al zo goed in kan schatten wat je moet zeggen of doen op het juiste moment, in combinatie met de dromen die je hebt en als je goed nadenkt zullen er nog wel meer dingen zijn (hoe reageren de ouderen op jouw aanraking, voel je hoe mensen zich voelen en wat ze nodig hebben enz. enz.) Dit geeft natuurlijk wel aan dat je zeker de gaves in je hebt. Je zal je je er alleen bewust van moeten worden. Deze moeilijke periode is ook een leerperiode. Zodra je uit deze moeilijke periode bent gekomen zal je voelen hoe sterk je bent en ook de mooie kanten en gaves in jezelf kunnen zien. Die kan je dan weer doorgeven en dingen in andere mensen herkennen en ze helpen zichzelf te ontwikkelen. Maar ja, dat is toekomst. Als ik jou was zou ik eerst goed de rust nemen om bij jezelf naar binnen te kijken. Goed kijken naar je eigen wensen, je eigen behoeften, je pluspunten en de punten waaraan je zou kunnen werken (b.v. grenzen trekken). Eerst zien dat je niet de Simple Lady bent die je zei dat je was toen je hier binnen kwam grinmaar gewoon een mooi mens die zichzelf een beetje kwijt is geraakt en weer moet ontdekken wie ze is, wat ze wil en nodig heeft.

Lieve groet, Sarah
admin
admin okt 25 '12
Hallo Sarah
Nogmaals bedankt dat je weer reageert..Wat je in je eerste reactie schrijft is helemaal waar,mn leven is een rommeltje momenteel..Ik moet eerst zien te herstellen..Wil er niet dieper op ingaan..
Ik heb in die 20 jaar mooie dingens meegemaakt in mn leven mbt tot zorgen voor dementerende ouderen...Ook aparte en vreemde dingens..Ik ben helemaal gelukkig in mn werk..met sommige mensen heb je geen contact meer omdat ze in hun eigen wereld leven,maar ook door aanraking ,en allerlei andere manieren kan je contact maken met deze ouderen.Ik ben momenteel echt de weg kwijtgeraakt...
Dank je wel..ik hoop ook inderdaad uit deze donkere periode komt..ik stuur je nog een privemail als je t niet bezwaarlijk vind..
Fijne avond..
J

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki