Loading...
nl

Droom Lage zwaartekracht

Daecca
Daecca okt 9 '12
Allereerst wil ik zeggen dat het denkelijk een aantal dromen in een zijn die voor mij als kloppend geheel passen.

Allereerst zit ik op een terras met mensen die ik al in geen jaren meer gezien heb. In het zonnetje aan het genieten van een drankje. Vervolgens kijk ik op een klok en zie ik dat het half 5 is. En bedenk ik me dat ik naar een begrafenis moet van een tante (Die heeft een aantal weken geleden te horen gekregen dat het niet lang meer zou duren) Vervolgens ga ik naar binnen in het cafe en loop ik de trap op.

Hier zit mijn vriendin met een bolle babybuik (Ze is niet daadwerkelijk zwanger) en pak ik mijn spullen die ik nodig heb. (Een rugzak en tas die ik altijd bij heb als ik ga reizen) wanneer ik gedag heb gezegd en onderweg ga zakt de zwaartekracht, als ik de deur uit loop is het terras en het cafe weg.

Eenmaal buiten ga ik met "Parkour" over de weg (Even opzoeken als je niet weet wat dat is) Halverwege kom ik erachter dat ik mijn tas ben vergeten en ren ik terug (Met hele grote stappen omdat de zwaartekracht laag is) Ik ren langs het terras en naar boven. Zie dat mijn tas bovenaan de trap ligt.

Mijn vriendin zegt dat ik de deur dicht moet houden omdat de kleine anders verkouden word. (Haar buik is op dit moment ook weg) als ik weer op de klok kijk zie ik dat het half zes is.

Wanneer ik weer onderweg ga. Rennend en springend kom ik net de straat uit en dat is wanneer ik wakker word.

Wie kan deze voor me uitleggen?
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki