Loading...
nl

ik ga weg

admin
admin okt 9 '12
Zo, blijkbaar kan hier en ander zonder mij op de hoogte te brengen.
Er werd in de chatbox een aantal voor mij persoonlijke onterechte opmerkingen gemaakt.
toen ik daarop antwoordde kwam daarop geen reactie. Ik kan ook niet meer via pb een bericht versturen om mijn account te verwijderen. Dan maar op het forum.
Mijn account mag dus verwijderd worden. Ik heb een hekel aan vooroordelen en veroordelen!
Delen:
Daecca
Daecca okt 9 '12
Annasy... Nee! Alsjeblieft niet.

Ik weet niet wat er gezegd is en ik weet niet wat de vooroordelen of veroordeling dan is geweest. Maar dat boeit me om heel eerlijk te zijn niet.

Waarom zou je opgeven vanwege een paar mensen?

Ik bedoel, persoonlijk lees ik veel op dit forum en reageer ik betrekkelijk weinig. Maar ik observeer het leven dan ook graag. Omdat het me intrigeert. Nu zie ik dit. Dat je weg gaat. Vanwege een aantal onterechte opmerkingen.

Dus mijn vraag. -en vergeven hoeft niet, vergeten al helemaal niet- Kun je niet heel simpel aangeven aan de personen dat je daar niet van gediend bent? En vervolgens doorgaan waar je mee bezig bent?

Ik bedoel, in het leven buiten het digitale kom je ook vast mensen tegen die in je "comfort-zone" van mensen zitten en die niet hetzelfde als jou denken en je daarom veroordelen.

Dan laat je toch ook niet je hele groep vallen vanwege die een of twee personen?

Dus, wil je niet gewoon blijven? En de rest van ons die wel geïnteresseerd zijn blijven verbazen met de wijsheid die je deelt?

Met handreiking sluiten wij af,

Harrie, Daecca en Kirra
Daecca
Daecca okt 9 '12
Zojuist even de box doorgelezen wat er allemaal nog stond. En het stond er nog.

Als het om tijdsgebrek gaat zou ik zeggen, behoud je account. Gewoon voor het geval dat. Je weet nooit wanneer je de tijd weer hebt of wanneer je iets kunt leren van hier.

Dus, niet verwijderen, gewoon even weg. Dat is wat ik regelmatig doe. Even weg en eigen zaken op orde brengen.

Wat moet, dat moet. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '12
Op verzoek heb ik het account verwijderd, en zal dit topic sluiten.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki