Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen?

emoni
emoni sep 26 '12
wie wil mijn foto lezen? smile
Delen:
sonja1968
sonja1968 nov 3 '12
Wie zou mijn dochter haar foto willen lezen? ze wacht al zo lang, bedankt alvast
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 4 '12
Meestal als een foto niet gelezen wordt, kan dat komen omdat de persoon zelf niets bijdraagt aan Merudi. De lezers geven namelijk liever aandacht aan degenen die ook hier aanwezig zijn en berichten plaatsen. Je kan haar bijvoorbeeld vragen zich eerst voor te stellen, en wat meer actiever laten deelnemen.
admin
admin dec 4 '12
Hoi Emoni,

Doodongelukkig kijk je. Heel lief maar heel ongelukkig. Je bent supergespannen ook. Je zit helemaal vast (op deze foto denk ik dat te zien maar in het echt is het misschien niet hoor, ik ben een beginneling).

Probeer je lief te doen maar breekt de spanning je op? Je wordt er kriegel van maar het is nu de tijd niet je boosheid en onvrede te uiten. Dus je laat je in een houding dwingen waar je rustig en stil bent maar die eigenlijk niet bij je past.

IJskoude voeten krijg ik, en mijn advies aan jou is dan ook dat je moet proberen te springen, dansen, ga joggen maar doe iets, zorg dat je je energie kwijt kan en dat je lekker in beweging komt. Deze spanning breekt je op. Je bent niet verantwoordelijk voor het welzijn van anderen maar moet nu echt even aan jezelf denken. Natuurlijk hebben sommige mensen soms even aandacht nodig maar het loopt nu de spuigaten uit, het kan niet jaren doorgaan. Waar ben jij? Je moet echt even aan jezelf denken. Dat betekent niet dat je nu aandacht moet eisen (hoewel dat niet verkeerd zou zijn “hier ben ik en ik heb ook aandacht, liefde en verzorging nodig”) Niet op een negatieve manier doen maar even aandacht voor jezelf. Begin daar maar mee. Even heel goed voor jezelf zorgen.

Wat heb je gezien of gevoeld waar je zo bang voor bent? Sceptisch maar ook bang? En verdrietig. Kindje, je bent zo’n heerlijk pubertje en dat is al een moeilijke tijd voor je. Probeer jezelf even de aandacht te geven die je zo nodig hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat het jou ook gebeurd, je hoeft niet te zorgen voor anderen, je kan gewoon je plaats opeisen van jonge, leuke, lieve, puber. Meisje, please zorg voor jezelf!!! Nu loop je leeg. Soms negatieve energie maar dat moet geen gewoonte worden. Zorg voor jezelf. Zorg dat je krijgt wat je nodig hebt en dat zou je kunnen krijgen door beter naar jezelf te luisteren. Soms wil je geen geklets maar alleen zijn. Doe dat dan ook. Soms wil je die negativiteit even kwijt, ga naar buiten, ga met vrienden of vriendinnen hardlopen of ? Kom uit die negatieve spiraal, je loopt nu vast. Je bent zo gespannen als een boog en dat moet weg!

Dit denk ik te zien op de foto van een hele tijd geleden. Hopelijk is dit hele verhaal achterhaald en zit je weer lekker in je velletje.

Sterkte en lieve groet, Sarah
Sarah_
Sarah_ mei 1 '13
Hoi Emoni,

Omdat je moeder het vroeg heb ik in december de foto van je gelezen. Je had het me ook al in een privébericht gevraagd maar toen heb ik geweigerd omdat ik dacht dat je iemand anders was (die niet gereageerd had op mijn reading). Toen je moeder het vroeg heb ik het gedaan. Heel graag krijg ik een reactie.

Groet, Sarah

(ja, dezelfde Sarah als die ander. Had alleen mijn profiel laten verwijderen omdat ik genoeg had van mensen die niet reageerden op een reading)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '13
Hoi Sarah, dit is emoni en geen Emuca. Dus ik denk dat je hier een paar mensen door de war haalt.
Sarah_
Sarah_ mei 1 '13
Sorry, typefout. De foto van Emoni heb ik gelezen en het verzoek om reactie is natuurlijk aan Emoni smileDe aanhef heb ik inmiddels gewijzigd.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki