Ik ben er weer, I.. guess..
Ondertussen 19 jaar, gestopt met studeren en "bekende youtuber" (met een fanbase van ongeveer 26.000 jongeren tussen de 12 en 17 jaar durf ik dat wel te zeggen.)
Ook afgestudeerd voor ICT, en met meer oriëntatie naar muziek toe.
Gestopt met medicatie, na vele soorten uitgeschreven gekregen medicatie geprobeerd te hebben.
Naar mijn weten sta ik ook niet meer met beide benen op de grond en kan ik zeggen dat ik mijzelf niet meer herken als ik kijk na de laatste keer dat ik aanwezig was op merudi. (Wat overigens een korte duur was)
Daarbij ben ik heel sceptisch geworden over mijn eigen gave en begin mijn grip er op weg te glijden. Gezien ik de vaagheid niet kan onderscheiden van fantasie en realiteit.
Dat ter zijde is mijn slaap ritme heel erg afwisselend, vandaar dat ik dit om 3 uur snachts post.
Ik ben hier weer om misschien weer eens bevestiging te kunnen krijgen o.i.d.
Daarbij ben ik mijn voetstappen aan het terug zoeken. Oude dingen ophalen, kijken wat ik in de jaren gedaan en bereikt heb.
Zo ben ik oude verhalen van mijzelf gaan lezen. En grinnik ik af en toe van mijn onkunde op fora's.
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik hier kom doen.. Maar ach, het doet vast geen kwaad!