Loading...
nl

wie zou mijn foto willen lezen..

mala2012
mala2012 sep 21 '12
goedemorgen (het kan nog net)

wie zou mijn foto willen lezen??
hoop dat de foto goed is, omdat mijn zoontje er ook bij staat.
mocht dat neit het geval zijn, dan hoor ik het graag van jullie..

alvast bedankt..

Liefs Mala...


hoop dat de foto er mee op komt, ik ben hier niet zo handig in.. haha..
Delen:
mala2012
mala2012 sep 21 '12
het is in 1x gelukt.. smile
mala2012
mala2012 okt 14 '12
ik zal er 2 andere foto's bij zetten miss zijn die beter..







liefs mala
admin
admin okt 14 '12
Wat een prachtig kindje heb je! Goed ook dat je je foto weer wat naar boven haalt. Het lijkt me dat het nog niet gelezen is omdat het heel moeilijk (voor ons/mij) om een foto te lezen als er 2 personen op staan. (en zo'n prachtig kindje leidt natuurlijk helemaal af smile) Die laatste foto is ook wat moeilijker omdat de hand van iemand anders erop staat. Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat je die geplaatst hebt omdat daar je ogen weer goed op te zien zijn.

Zodra ik tijd heb zal ik proberen of ik jouw foto kan lezen!
Je wilt het echt lijkt me!

Lieve groet, Sarah
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 15 '12
Sorry, maar het plaatsen van kinderen is niet toegestaan. Ik moet daarom ook helaas de eerste foto verwijderen. Er zijn nog twee foto's over, dus gelezen wordt je wel smile
mala2012
mala2012 okt 15 '12
Sarah, ik kan ook even.kijken na een foto waar ik recht op sta, zodat beiden ogen beter zichtbaar zijn..
Ik.wil het idd graag, ook om toekomst beeld, en verleden..
Dank je wel voor je complimentje over me.zoontje.. smile


Nims, sorry ik dacht dat ik een.foto van mijn kleine ventje der wel op mocht.zette ..
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 15 '12
Geen probleem. De regels van het fotolezen hebben we hier staan:
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/14432/page/#Post14432
admin
admin okt 15 '12
”schiet mij maar lek” is het eerste dat in me opkomt. Ik ging het gelijk opzoeken en kwam hierop: een Engels gezegde: “you could have knocked me down with a feather” wat je zegt als iemand heel erg geshockeerd of verrast is. Ben jij ergens zeer geshockeerd of verrast over (geweest)? Iets waar je echt helemaal niets van begrijpt?

Je kijkt me doordringend aan, je wilt het graag weten allemaal maar je weet het zelf eigenlijk veel beter. Niet dat je een betweter bent, die niets aanneemt en dan toch haar eigen gang gaat. Je wilt het echt weten, want je denkt het niet te weten. Surprise: je weet het wel, je weet het heel goed! Je staat heel erg open voor adviezen. Je lokt de adviezen ook uit “kom dan, kom dan met je advies” hoor ik je haast zeggen. Maar kindje, kijk eens goed naar binnen, je hoeft helemaal geen advies want je weet wat goed en slecht voor je is. Je weet dat het zo niet langer kan.

Je weet dat je nu moet stoppen omdat het anders erger wordt en mis gaat. Je weet ook hoe lang het ongeveer goed kan blijven gaan voordat de bom barst. Je voelt het en je weet het nog beter. Hoe aardig je ook adviezen krijgt en hoe aardig je ook op adviezen reageert je gaat alleen twijfelen. Want je krijgt van meneer A als advies A en van mevrouw Z als advies Z en ze hebben eigenlijk allebei gelijk, vind je. Er zit waarheid in en wijsheid. Maar kijk eens naar je eigen wijsheid. Voordat je begon te twijfelen wist je het al. JIJ weet wat jouw weg is en welke keuze je zou moeten maken. Waarom heb je zo weinig zelfvertrouwen? Hoe is dat gekomen?

Klein houden krijg ik. Je werd klein gehouden. (niet dat ze je niet lief vonden!!!) Snap ik, is ook makkelijker een kleine wijsneus klein te houden. Niet goed voor de kleine wijsneus (die jij was en eigenlijk ook nog bent!!!) maar wel makkelijker dan alles te moeten verklaren aan de kleine wijsneus (jou dus smile). Ook makkelijker dan je te verdiepen in dingen waar de kleine Mara mee bezig was, want dan moest je wel heel de andere kant op terwijl daar geen tijd voor was …. Ze hadden het druk en vonden het onzin dat je alles wilde weten. Dus was het onzin. Punt. Uit. Nee, geen gemaar.

Nu reageer je echt aardig als mensen je iets zeggen Je lokt ook adviezen uit van mensen. Jammer joh, je weet het zelf echt wel, niet twijfelen! Je bent niet meer de kleine Mara maar knuffel haar eens goed en zeg dat we verder moeten gaan. Wees haar moeder, neem haar op schoot, zeg dat het hartstikke jammer is dat het allemaal zo gelopen is maar dat het nu eenmaal zo is. Dat het nu 15 oktober 2012 is niet meer 1987 of een ander jaartal. Lekker belangrijk wanneer het was. Het is NU 15 oktober 2012 en NU leef je en NU ben je een lieve moeder die heel veel twijfelt maar wat nergens voor nodig is.
Ja, schiet mij maar lek! winkIk snap er ook niets van

Hopelijk heb je hier iets aan. Geen advies dus over je leven. Wel het voorstel: vertrouw op jezelf en je eigen inzicht en kunnen. Leef in het nu en leer van het verleden maar leef er niet in.

(holibolie .... wat zeg ik allemaal ...... hopelijk klopt het!)
mala2012
mala2012 okt 15 '12
schiet mijmaar lek, is wel een uitspraak die ik vroeg had...
en denk ook wel een beetje hoe ik leefde..
het engelse gezegd ken ik niet...
we waren behoorlijk geshockeerd, toen we er vorig jaar achter kwamen dat ik zwanger was, het was 100 % gepland, maar we konden elkaar nog niet zo lang en gemiddeld ben je 6 tot 12 mnd bezig, wij waren meteen zwanger..
en wat ik nu niet begrijp is, waarom duurd het zwanger worden zo lang..

mijn ogen, ja dat is iets,waar mensen altijd iets over zeggen.. (waar ik ook wel heel trots op ben, is 1 van de weinige dingen die ik wel mooi vind aan mezelf) ik weet veel dingen wel, maar wil ze niet weten, of wil de bevestiging dat ik het ook goed heb..

Maar wat kan niet langer? Wat moet stoppen voor het mis gaat?

dat de bom op zijn tijd barst, dat is zeker waar, ik ben een explosief persoon, en me sterrenbeeld speeld daar goed in mee..
geen idee waarom ik geen tot weinig zelfvertrouwen heb, is altijd zo geweest, alleen tijdens mijn optredens die ik heb gedaan, had ik dat niet.

ik ben geen gemakkelijke geweest, een behoorlijke relschopper.. tegen de draad in. mensen shockeren met uiterlijk.
ben nooit echt klein gehouden door mijn ouders.
het wijsneus, ooow wat klinkt dat bekent, idd nu nog,, hihi...

ik reageer op zekere hoogte aardig, maar als mij iets niet aan staat, hebje aan mij de verkeerde. want dan krijg je de wind van voor achter links en rechts..
je hebt het over mara, maar wie is mara..
en over dat ik te veel in het verleden zit. maar dit begrijp ik niet goed.

dank je wel, ik probeer zeker een hele lieve moeder te zijn, en voor mijn gevoel doe ik het goed met mijn binkie, en twijfelen doe ik zeker wel, omdat ik het goed wil doen, anders wil doen...

in veel punten zie ik mezelf echt wel... en moet ik ook lachen, wijsneus.. zo grappig... blush

dankje wel voor het lezen van mijn foto..

liefs mala xx
admin
admin okt 16 '12
Dank je voor je reactie.

Mara = Mala smileverkeerd geschreven blijkbaar

Gefeliciteerd dat het zwanger worden zo snel ging. Het is een prachtig mannetje!

Klopt dus niets van wat ik schreef ... crazyJe bent gelukkig niet klein gehouden en mensen geven dus geen ongevraagd advies omdat ze denken dat je het niet alleen kan. Je leeft niet meer in het verleden en je hoofd loopt dus niet over omdat je zelf heel goed weet welke kant je op moet.... Tja .... ik ben alleen maar blij dat ik het verkeerd hoorde! Gelukkig gaat het goed met je ... !

Grappig dat je `schiet mij maar lek ` zelf ook gebruikte vroeger.

Ik hoop dat er nog een paar readingen komen! Knuffel aan de kleine man!

Lieve groet, Sarah

admin
admin okt 17 '12
Hoi Mala,

Als aanvulling op de reading heb ik een levensdoellegging gedaan met de Engelenkaarten. Het is de 1e keer dat ik dit doe voor andere mensen. Heel graag zou ik dus een reactie krijgen. Vooraf mijn excuses als het niet herkenbaar is voor jou. (je bent mijn proefpersoon smile)

Ik heb 5 vragen gesteld en 5 kaarten getrokken. De eerste 4 kaarten leken antwoord op de vragen. De 5 kaart kan ìk niets mee, maar ik heb ze voor jou gelegd.

Ik heb de volgende vragen gesteld:

1. Wat heeft ze in het verleden geleerd
Als 1e kaart trok ik Omega. Hieruit maak ik op dat je in het verleden tegen wat dingen aan bent gelopen waardoor je twijfelt aan het bestaan van Engelen en gidsen maar dat je daar nooit aan moet twijfelen omdat ze het beste met je voor hebben en dat je alleen maar sterker wordt door alle dingen op je pad komen en die je oplost. Het komt helemaal goed en je droomwens gaat uitkomen! Blijf naar je gevoel luisteren.

2. Wat moet ze op dit moment leren?
Als 2e kaart trok ik Raye. Hieruit maak ik op dat je vaker je rust moet zoeken. Dat heb je echt nodig. Dat kan door meditatie, door de natuur of iets anders zijn waar jij rust in vindt. Als je de rust kan vinden (door inspanning en/of ontspanning) dan krijg je de energie die je nodig hebt om verder te kunnen en het aan te kunnen. Raye zal je helpen om jou, ondanks je drukke leven, te leren om toch tijd te nemen energie te krijgen. Let de komende tijd goed op folders die je krijgt of mensen die je hoort praten over b.v. Yoga. Ze blijft erbij dat door inspanning echt ontpanning komt. Zij zal je helpen!

3. Welke stappen kan ze nu ondernemen?
Als 3 kaart trok ik Aartsengel Uriël. Hieruit maak ik op dat je moet leren rust te creëren in je leven waardoor je emoties tot rust komen. Hierdoor wordt je in staat gesteld om jezelf open te stellen voor meer liefde en je boosheid los te laten.

4. Hoe kan ze andere mensen het beste van dienst zijn?
Als 4 kaart trok ik Aartsengel Michaël. Hij heeft het ook over de kracht die hij je zal geven om je leven zo te veranderen dat je je levensopdracht kan vervullen: andere mensen helpen. Hij zegt dat je je vaak eenzaam hebt gevoeld en anders dan andere mensen en wil uitleggen omdat dit komt omdat je een Lichtwerker bent en dat je nooit alleen bent geweest. Hij helpt je met de veranderingen die je ineens wilt aanbrengen in je leven en zal zorgen dat je je daar veilig en prettig bij voelt. Je zal mensen helpen!

5. Haar levensdoel?
Als 5e kaart trok ik Chantal. Zij schrijft dat er een nieuwe hartstocht of nieuwe liefde komt (kan voor je huidige partner zijn!). Zij zal voor romantiek zorgen. Ze adviseert naar een huidige relatie meer open en eerlijk te zijn over je gevoelens en liefde zodat dit terug kan stromen. Ook zal ze je stimuleren naar b.v. een sportschool te gaan om nieuwe vriend(en) te ontmoeten. Zij begeleidt je in het vinden van meer romantiek en liefde.
Levensdoel: meer liefde en romantiek in je leven brengen zodat de liefde kan stromen?

Ik hoor graag van je of dit ook antwoord op jouw vragen was. Desnoods per pm wink

Groet, Sarah

Serenity
Serenity okt 19 '12
Heel mooi duidelijk stuk Sarah, dank je wel voor het leggen van deze kaarten.
mala2012
mala2012 okt 22 '12
Hoi Sarah,

Eerst even mijn excuus dat ik wat laat reageer. Heb het erg druk gehad. blush

Wat leuk en bijzonder dat je het bij mij voor het eerst probeert..
Dank je wel. Ik heb even privé gereageerd.

Liefs mala..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki