schiet mijmaar lek, is wel een uitspraak die ik vroeg had...
en denk ook wel een beetje hoe ik leefde..
het engelse gezegd ken ik niet...
we waren behoorlijk geshockeerd, toen we er vorig jaar achter kwamen dat ik zwanger was, het was 100 % gepland, maar we konden elkaar nog niet zo lang en gemiddeld ben je 6 tot 12 mnd bezig, wij waren meteen zwanger..
en wat ik nu niet begrijp is, waarom duurd het zwanger worden zo lang..
mijn ogen, ja dat is iets,waar mensen altijd iets over zeggen.. (waar ik ook wel heel trots op ben, is 1 van de weinige dingen die ik wel mooi vind aan mezelf) ik weet veel dingen wel, maar wil ze niet weten, of wil de bevestiging dat ik het ook goed heb..
Maar wat kan niet langer? Wat moet stoppen voor het mis gaat?
dat de bom op zijn tijd barst, dat is zeker waar, ik ben een explosief persoon, en me sterrenbeeld speeld daar goed in mee..
geen idee waarom ik geen tot weinig zelfvertrouwen heb, is altijd zo geweest, alleen tijdens mijn optredens die ik heb gedaan, had ik dat niet.
ik ben geen gemakkelijke geweest, een behoorlijke relschopper.. tegen de draad in. mensen shockeren met uiterlijk.
ben nooit echt klein gehouden door mijn ouders.
het wijsneus, ooow wat klinkt dat bekent, idd nu nog,, hihi...
ik reageer op zekere hoogte aardig, maar als mij iets niet aan staat, hebje aan mij de verkeerde. want dan krijg je de wind van voor achter links en rechts..
je hebt het over mara, maar wie is mara..
en over dat ik te veel in het verleden zit. maar dit begrijp ik niet goed.
dank je wel, ik probeer zeker een hele lieve moeder te zijn, en voor mijn gevoel doe ik het goed met mijn binkie, en twijfelen doe ik zeker wel, omdat ik het goed wil doen, anders wil doen...
in veel punten zie ik mezelf echt wel... en moet ik ook lachen, wijsneus.. zo grappig...
dankje wel voor het lezen van mijn foto..
liefs mala xx