Ik voel me vrij om je een reactie te geven Moonflowertje. Grappig is dat dit bij mij ook min of hetzelfde ging. Ook ik kreeg geen antwoord op de vraag wat zij wilde zeggen voordat haar man binnen kwam. Bij mij zei haar moeder ook dat ik de foto van Jacqueline maar moest gaan lezen
Ze zei o.a. "Jij (Jacqueline) moet niet zo'n twijfelaar zijn. Ik heb gezien dat je het zelf best kan en weet. Je hebt mij niet nodig, je hebt niemand nodig en je hoeft ook niet constant een soort stemmetje op je schouder te hebben dat je iets verkeerd doet. Je doet het goed want je doet het op jouw manier en jouw manier is goed. Ik ben echt trots op je kind! Ik ben er heel trots op hoe je dingen aanpakt en je moet alleen wat beter naar jezelf luisteren."
en ook
"Er wordt van je gehouden ... besef dat toch eens! Door elkaar schudden wil ze je. Word wakker en kijk om je heen .... niet verkeerd gedaan toch!?
En toen hoefde ik de foto van Jacqueline niet meer te lezen.
Je hebt volgens mij helemaal gelijk Moonflowertje. Jacqueline lijkt heel erg op haar moeder! Helemaal niets mis met haar! Dus krijg eens zelfvertrouwen!
Dus, Moonflowertje, we kregen min of meer hetzelfde!
Bijzonder dat de moeder jou ook doorstuurde naar de foto van haar dochter! Dat deed ze bij mij dus ook. Lief!
En Jacqueline, ik hoop dat je er iets aan hebt en iets mee gaat doen.
p.s. Jacqueline: ik heb toestemming van jouw moeder om dìt wel te plaatsen! Nodig blijkbaar