Loading...
nl

wie zou mij foto willen lezen ?

latinogirl
latinogirl sep 9 '12
hallo allemaal

ik zou graag mijn foto laten lezen en zien wat er verteld word over mij vanaf mijn foto ben daar wel heel benieuwd naar bedankt iedereen

groetjes jacqueline
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 11 '12
hey Jacqueline...

ik zat net naar de foto van je moeder te kijken en probeerde een antwoord voor je te krijgen... Maar het antwoord kreeg ik niet...
Dus klikte de foto weg...
Toen dacht ik: de foto erboven...
Ik kreeg door: Dat is Jacqueline! Ik opende de foto en ja hoor laugh
ik heb gevraagd wat ze wilde vertellen, maar ik kreeg geen antwoord
Je lijkt op je moeder!

Groetjes moonflowertje
admin
admin sep 13 '12
Ik voel me vrij om je een reactie te geven Moonflowertje. Grappig is dat dit bij mij ook min of hetzelfde ging. Ook ik kreeg geen antwoord op de vraag wat zij wilde zeggen voordat haar man binnen kwam. Bij mij zei haar moeder ook dat ik de foto van Jacqueline maar moest gaan lezen smile

Ze zei o.a. "Jij (Jacqueline) moet niet zo'n twijfelaar zijn. Ik heb gezien dat je het zelf best kan en weet. Je hebt mij niet nodig, je hebt niemand nodig en je hoeft ook niet constant een soort stemmetje op je schouder te hebben dat je iets verkeerd doet. Je doet het goed want je doet het op jouw manier en jouw manier is goed. Ik ben echt trots op je kind! Ik ben er heel trots op hoe je dingen aanpakt en je moet alleen wat beter naar jezelf luisteren."

en ook

"Er wordt van je gehouden ... besef dat toch eens! Door elkaar schudden wil ze je. Word wakker en kijk om je heen .... niet verkeerd gedaan toch!?

En toen hoefde ik de foto van Jacqueline niet meer te lezen.

Je hebt volgens mij helemaal gelijk Moonflowertje. Jacqueline lijkt heel erg op haar moeder! Helemaal niets mis met haar! Dus krijg eens zelfvertrouwen!

Dus, Moonflowertje, we kregen min of meer hetzelfde!
Bijzonder dat de moeder jou ook doorstuurde naar de foto van haar dochter! Dat deed ze bij mij dus ook. Lief!

En Jacqueline, ik hoop dat je er iets aan hebt en iets mee gaat doen.

p.s. Jacqueline: ik heb toestemming van jouw moeder om dìt wel te plaatsen! Nodig blijkbaar wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 13 '12
Waarschijnlijk werden we doorverwezen naar de foto van Jacqueline omdat ze bij haar is...
Misschien mag ze helpen met gidsen?
Dit kreeg ik meteen door, maar vond het flauw om te schrijven
Misschien verzon ik het wel?
Maar nu kreeg ik het weer door...
ik vind het wel bijzonder inderdaad!
In ieder geval is het mij nu duidelijk:
Het antwoord kun je bij jezelf vinden!

groetjes Moonflowertje
admin
admin sep 13 '12
Hey Moonflowertje, dat Jacqueline's moeder nu haar gids is had ik ook. smileNog 1 klein stukje dan van wat haar moeder schreef:

" weet je kindje, belangrijk is dat jij meer zelfvertrouwen krijgt .................. Ik ga je helpen en ben vaak bij je. Als je nu dat stemmetje hoort dat je het wèl kan en dat je best trots mag zijn op jezelf dan ben ik dat "

groetjes, Sarah
admin
admin sep 14 '12
Ik lees even mee. Korte opmerking. Zoals ik altijd heb begrepen kunnen overleden dierbaren je wel bijstaan/helpen, zo je wilt 'gidsen', maar je gids (!) is nooit iemand die je in dit leven hebt gekend. Misschien zien jullie dat anders, maar ik wil het toch even meegeven ter overweging.
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 14 '12
Klopt helemaal Mars!
een hoofdgids blijft je hele leven bij je...
een bij-gids komt als het nodig is en gaat als de les klaar is
En bij-gidsen veranderen je hele leven
Het kan lang duren en kort duren maar als de les is ingezien zit zijn of haar taak erop!
wat ik bedoelde met: "helpen met gidsen" is dat zo naast
haar eigen gids ook haar moeder vaak bij haar is...
zodra je maar aan een overleden persoon denkt (heel sterk)
is diegene bij je...
ze voelt dat, dat is ook een vorm van gidsen wink
Het is om haar te helpen met een rouwproces...
Als ze het een plekje heeft gegeven, dan wordt het langzaam minder... volgens mij blijft dit zo, haar hele leven...
of... haar moeder incarneert weer...
Dan is het een ander verhaal!




Mijn oma heeft wel 4 gidsen om haar heen... en een hoofdgids


http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/132135/Mooie_boodschap_voor_mijn_oma.html

groetjes moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki