Loading...
nl

foto lezen

avc
avc aug 8 '12
wil graag mijn foto laten lezen omdat ik mijzelf ben kwijt geraakt en het vertrouwen
Delen:
admin
admin aug 8 '12
Lief, vriendelijk en zorgzaam. Je slaat niet al te hard op de trom, maar staat liever wat meer op de achtergrond om van daaruit dingen te regelen. Je hoeft niet zo nodig op te vallen.

Je hebt een heldere blik als het gaat om relaties, omgang met elkaar. Toch laat je op dat gebied niet altijd je stem horen en dat is jammer. Daarin zou je jezelf meer kunnen/moeten laten gelden. Meer je ruimte innemen.

Huiselijkheid is belangrijk voor je. Dat zal ongetwijfeld hier in Nederland zijn, maar je zou je ook erg thuis voelen in een omgeving waar meer ruimte is, in de natuur. Denk daarbij aan de VS, Canada, Australië (paarden/ranche).

Ik zie dat je van kleuren houdt, meer bepaald bloemen. Volgens mij schilder je niet, maar dat zou prima bij je passen.

Op deze foto lach je, maar voorzichtig. Ik heb je inleidende tekst gelezen (jezelf (je vertrouwen) kwijtgeraakt), maar daar krijg ik niets op door. Ik zie geen grote problemen, integendeel. Als er mensen/zaken zijn weggevallen of mensen zijn over je grenzen gegaan, dan is dat weliswaar een les voor je, maar meer iets wat je overkomen is dan dat je daarin tekort bent geschoten. Als het met goedgelovigheid van jouw kant te maken had, dan zal dat niet meer terugkeren; je hebt deze les dan nu geleerd. Het dal wat je aangeeft zal dus niet lang duren, dat weet ik zeker.

Zet de lijnen nu voor jezelf uit. Als ik je een tip mag geven: ruim(te)! Maak het niet te kneuterig, niet te klein, hou het niet bij je. Misschien mag je dat allemaal niet van jezelf (of is je dat zo aangepraat), maar je mag jezelf meer laten gelden, meer jezelf uitspreken. Dat veroorzaakt geen ruzie, dat voorkomt een maagzweer. Het is voor mij makkelijk te zien dat je dat kunt en ook al zal je omgeving daar eerst wat aan moeten wennen, geloof me, ze accepteren het, omdat ze zien dat je gelijk hebt. Zij die wegvallen hoorden toch al niet bij je; zij belemmerden je groei. Nogmaals, pak meer ruimte en de ruimte en mogelijkheden zullen zich voor jou ontvouwen.

Blijkbaar heb je behoefte aan een energyboost, maar je hebt nauwelijks aan kracht ingeboet. Ik neem je inleidende tekst zeker wel serieus, maar als je blijft doen wat je al deed, komt het zeker goed. Vergeet niet dat de 'fout' niet altijd bij jou hoeft te liggen. Laatste keer: neem je ruimte... meer dan je tot nu toe hebt gedaan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki