Loading...
nl

foto lezen

divaroos
divaroos aug 8 '12
ik zou graag mijn foto laten lezen...,
Delen:
admin
admin aug 10 '12
Hoi Saroja,

Jouw foto heb ik mee gewacht; je kijkt dwars door me heen en dan vond ik apart en moest even wennen. Als het waar is wat ik zie ben jij al heel erg ver. Je kijkt dwars door mensen heen en weet gelijk wat er speelt in het leven van iemand waar je tegenover zit. Is een gegeven voor jou; vind je ook niet (meer) eng. Als klein meiske had je het al. Je werkt er ook mee, geeft vaak consulten.
Komt bij mij de vraag, waarom wil jij je foto laten lezen?

Een medium wil ook wel eens iets horen van een ander. Altijd alleen maar andere mensen helpen is prima maar zelf mensen om advies vragen is een ander verhaal. Doe je ook niet vaak. Eigenlijk nooit. Je weet veel, voelt veel maar dit allemaal willen is een ander verhaal. Je hebt het geaccepteerd, je weet niet beter maar wanneer komt de tijd dat jij hulp kan vragen en aan wie?

Op een voetstuk staan is leuk maar ook mensen die het allemaal weten weten het soms niet. Vooral niet van zichzelf. Dan vraag je het toch gewoon aan je gidsen wordt dan gezegd. Ja, lekker makkelijk. Zo werkt het dus niet (altijd). Soms willen je gidsen ook dat je zelf dingen uitzoekt. Met vallen en opstaan zelfs want dan leer je het meeste schijnt Waarom heb je het niet zien aankomen als je zo begaafd bent? Nou, gewoon omdat je deze les te leren had.

Waarom vragen "ze" je hulp en laten ze je daarna vallen als een baksteen, alleen contact als ze je nodig hebben maar wie helpt jou? Waar kan jij terecht? Op eigen benen leren staan … gidsen los laten en het zelf uitzoeken. Wat een rot les hè? Maar wel eentje die je nodig blijkt te hebben. Niet altijd alles weten, niet altijd alles kunnen vragen maar vallen en weten dat jij ook kunt vallen en kunt opstaan. Zeker weten, je kan het. Je hebt andere mensen geholpen, doet niets anders eigenlijk en nu wordt het tijd om jezelf te helpen. Kijk eens hoe dat kan, kijk eens hoe dat moet? Nieuwe ervaring en een nieuwe kans om iets nieuws te leren. Je kan het!

Wat zou je andere mensen adviseren? Goed kijken wat je wilt en goed kijken wat er kan. Huilen is niet erg. Alleen huilen is soms wel lekker. Jij weet ook dat je gidsen er dan echt wel zijn en dat ze je echt wel steunen. Je hoeft je niet alleen te voelen tussen al die levende mensen. Veel mensen maar niet veel steun, echte steun. Zij kunnen er niets aan doen als je niet laat merken dat je hun steun ook kunt gebruiken. Is ook leuk, voor ze. Ze zullen met hun oren klapperen want dit hadden ze natuurlijk nooit verwacht, niet van jou. Maar als geen ander weet jij hoe het is om mensen te helpen. Geef ze ook die ervaringskans. Zij willen en zullen helpen. En het leuke is dat ze het kunnen en dat jij er iets aan hebt.

Ahum … ik schaam me dood als dit niet klopt. Normaal doe ik dit met wierook en een kaarsje. Deze keer niet. Ben heel benieuwd Saroja. Hopelijk krijg je nog veel readings na die van mij.

Groetjes, Sarah
divaroos
divaroos aug 17 '12
waarom ik een foto lezing wou laten doen is, dat ik geen antwoorden heb op bepaalde dingen in mn leven.[ relatie, kinderwens]...ik vraag hulp en bescherming aan de engelen.. en ik voel wel dingen aan, van mensen, maar ben geen medium... , ik denk, want zoiets las ik ben ik heldervoelend.. nog niet zolang geleden heb ik een engelen inwijding gehad en een hogere zelf activatie, ik ben nog bezig om me spiritueel te ontwikkelen.. ik zie geen engelen of mn gids, wou wel graag weten wie dat zijn.. .. voor de rest hoe ik ben, klopt allemaal.bedankt voor het foto lezen... groetjes saroja
admin
admin aug 18 '12
Hoi Saroja,

Dank je wel voor je reactie. Jammer dat er niets kwam over een relatie/kinderwens. Dat jij nog niet werkt als medium verbaast me ... verkeerd gehoord blijkbaar.

Wat leuk zo'n engeleninwijding, goed dat je zulke dingen doet want dat hoort echt bij je.

Ga zo door! Groetjes, Sarah
divaroos
divaroos aug 18 '12
vaak gebruik ik wel mn intuitie, misschien is het iets wat jij in de toekomst ziet,over dat medium zijn.., bedankt voor je mooie lezing.
en hopelijk zijn hier meer die nog een lezing doen...
Ilona83
Ilona83 aug 20 '12
Mijn eerste indruk die ik gelijk krijg is dat je al langer meedraait dan vandaag.

Wat houd je tegen?
divaroos
divaroos aug 21 '12
ik denk dat ik hulp nodig heb om me spiritueel te ontwikkelen, ik heb reiki gedaan , kundalini reiki, om mezelf te kunnen behandelen, engelen inwijding gedaan , ook in de hoop om ze te kunnen zien, of voelen... tot nu nog niks... het is net of ik vastloop,of dat mn derde oog dicht zit...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 21 '12
Misschien is dit iets om je derde oog te activteren:

http://www.merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl...n_activatie.htm
Marjanne
Marjanne aug 21 '12
Wat ik sterk doorkrijg bij jouw foto is: Durf te ontvangen. Mag jij ontvangen van jou zelf? Of ben je vooral een gever?
Het durven ontvangen vanuit vertrouwen (vooral in jezelf) is een essentiële basis voor het open kunnen staan voor hogere energieën en bijv een kanaal te zijn voor gidsen en andere lichtwezens.
De basis is je goed kunnen aarden.. met beide benen op de grond staan en vanuit je basischakra verbonden te zijn met Moeder Aarde.. de ontvangende vrouwelijke energie. Een advies voor jou is dan ook om een cursus te volgen waar je goed leert te gronden en die verbinding leert te maken met de aarde.
Geloof me, dan ontwikkel jij je gaven ook, want dat je die hebt is duidelijk voor mij.
Ook kun je je engelen vragen om jou te helpen bij het aarden en bij het durven ontvangen.. ontvangen van liefde en aandacht.
Heel veel succes :-)
divaroos
divaroos aug 21 '12
dank je wel , nims en marjanne..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki