Hoi Laurina,
Jammer dat ik al dingen van je weet, zoals het feit dat je Reiki hebt gedaan en je wijsheid, wat blijkt uit de mooie berichten hier op het forum. Wat me opvalt als ik je foto bekijk zijn een paar mooie lieve en vrolijke blauwe ogen, een paar prachtige witte tanden en een eigenwijze piercing in je neus. Het lieve meisje dat toch een beetje opstandig wil doen en een piercing plaatst? Eigenwijsheid, heerlijk want je weet het allemaal zelf inderdaad heel goed. Eigen wijsheid, hoort helemaal bij jou.
Ik merk dat mijn ringen en horloge mij irriteren en heb ze inmiddels afgedaan. Hoort dat ook bij jou?
Je linker oog (rechts op de foto) straalt een kinderlijke onschuld uit. Je rechter oog (links op de foto) kijkt wat angstig maar wil toch graag helpen, ondanks de onzekerheid of je het goed hebt en of het echt helpt. Je twijfelt best wel. Toch weer die eigenwijsheid, kom maar op met het commentaar, het maakt me niet uit ik weet dat ik het zelf beter weet. Niet dat je niet open staat voor commentaar van anderen maar je toetst het op je eigen wijsheid. Mooi, heel mooi, zo moeten we eigenlijk allemaal doen en jij bent dus best wel ver dat je dit doet. (nu ga ik weer in mijn denken zitten, dat dit ook klopt met hoe je schrijft … ff terug komen …)
Je lacht voor de omgeving maar dit voelt niet altijd zo. Vooral de laatste tijd niet. Ik voel mijn maag. Geen pijn maar het borrelt en lijkt op te blazen. Je hebt er genoeg van. Op mijn vraag waarvan wordt gezegd: die kwabben. (sorry, dit verstond ik, zal helemaal verkeerd zijn want je bent heel slank zo te zien) Sporten, sportschool, trainen.
Ik voel nu mijn keel. Mijn keel gaat dicht zitten, ook opzwellen. Het zou voor jou ook beter zijn je wat vaker uit te spreken. Je lijkt een open boek (als ik je foto zie en dat zal in het echt ook zijn) maar je houdt heel veel voor je. Mijn maag begint nu ook te steken (hoort dit bij jou?) Weer die keel, het is mooi de healer te zijn maar denk ook aan jezelf en zeg af en toe nee. Je kan niet iedereen helpen, weet je zelf ook en zeg je ook vaak maar hoe de je het zelf. Het is leuk te helpen, dat weet ik ook maar het kan nou eenmaal niet altijd. Niet altijd. Rust, soms heb je rust nodig. Iedereen heeft rust nodig maar jij helemaal.
Je lijkt vol energie maar hoe is het echt? Je lijkt te bruisen maar hoe is het echt.
Weer die maagsteken. Eet jij goed? (ik ga weer in mijn denken, dit slaat zo nergens op, je lijkt zo’n uitgebalanceerde dame, die juist heel goed oplet wat ze eet) Ik zie je je groente wassen, goed wassen en weer wassen. Mijn keel begint te kriebelen. Het wordt al beter met je maar toch moet je meer voor jezelf gaan opkomen. Je bent te lief. Vaker zeggen wat JOU dwars zit. Niet alleen bij anderen signaleren maar ook bij jezelf. Niet alleen signaleren maar ook actie ondernemen. Kruiden. Ik zie kruiden. Kruidenthee? Veel kruidenthee.
Ik stop ermee. Geef het stokje door aan een ander. Denk dat er helemaal niets van klopt. Mijn excuses dan! Ik merkte dat ik de tekst er niet zomaar uit gooide. Dat kan betekenen dat ik teveel in mijn denken zit (dan is dit een slechte fotolezing). Het kan ook betekenen dat het bij jou hoort; dat jij goed nadenkt voor je iets zegt. (dus misschien klopt het wel; ik plaats het dus gewoon)
Ik merk ook dat mijn keel dicht blijft zitten; vraag me nu ook af of het bij jou hoort of bij mij. Hopelijk herken je er iets van en kan je er wat mee.
Groetjes, Sarah