Loading...
nl

Fotolezing

Laurina
Laurina jul 27 '12
Ik kan mijn eigen aura niet lezen............. blush
Delen:
admin
admin jul 31 '12
Hoi Laurina,

Graag wil ik je foto lezen maar nu kan het even niet. Kom echt!

Maak je geen seconde druk om het feit dat je je eigen aura niet kan lezen. Ik heb me laten vertellen dat je aura iedere seconde anders is maar ik heb er weinig verstand van mss kan iemand anders je daar meer over vertellen.

Groet,Sarah
Laurina
Laurina aug 1 '12
Hai Sarah,

Ik heb geduld hoor.

En ja, je hebt gelijk, de kleur van de aura verandert constant. Ik maak me ook niet druk dat ik mijn eigen aura niet kan zien, het verbaast me alleen. Ik zie vaak als ik me concentreer een lichte kleur boven iemands hoofd, maar nooit bij mezelf.

In ieder geval bedankt dat je hebt gereageerd. Ik wacht rustig af!

Groetjes Laurina
admin
admin aug 8 '12
Hoi Laurina,

Jammer dat ik al dingen van je weet, zoals het feit dat je Reiki hebt gedaan en je wijsheid, wat blijkt uit de mooie berichten hier op het forum. Wat me opvalt als ik je foto bekijk zijn een paar mooie lieve en vrolijke blauwe ogen, een paar prachtige witte tanden en een eigenwijze piercing in je neus. Het lieve meisje dat toch een beetje opstandig wil doen en een piercing plaatst? Eigenwijsheid, heerlijk want je weet het allemaal zelf inderdaad heel goed. Eigen wijsheid, hoort helemaal bij jou.

Ik merk dat mijn ringen en horloge mij irriteren en heb ze inmiddels afgedaan. Hoort dat ook bij jou?

Je linker oog (rechts op de foto) straalt een kinderlijke onschuld uit. Je rechter oog (links op de foto) kijkt wat angstig maar wil toch graag helpen, ondanks de onzekerheid of je het goed hebt en of het echt helpt. Je twijfelt best wel. Toch weer die eigenwijsheid, kom maar op met het commentaar, het maakt me niet uit ik weet dat ik het zelf beter weet. Niet dat je niet open staat voor commentaar van anderen maar je toetst het op je eigen wijsheid. Mooi, heel mooi, zo moeten we eigenlijk allemaal doen en jij bent dus best wel ver dat je dit doet. (nu ga ik weer in mijn denken zitten, dat dit ook klopt met hoe je schrijft … ff terug komen …)

Je lacht voor de omgeving maar dit voelt niet altijd zo. Vooral de laatste tijd niet. Ik voel mijn maag. Geen pijn maar het borrelt en lijkt op te blazen. Je hebt er genoeg van. Op mijn vraag waarvan wordt gezegd: die kwabben. (sorry, dit verstond ik, zal helemaal verkeerd zijn want je bent heel slank zo te zien) Sporten, sportschool, trainen.

Ik voel nu mijn keel. Mijn keel gaat dicht zitten, ook opzwellen. Het zou voor jou ook beter zijn je wat vaker uit te spreken. Je lijkt een open boek (als ik je foto zie en dat zal in het echt ook zijn) maar je houdt heel veel voor je. Mijn maag begint nu ook te steken (hoort dit bij jou?) Weer die keel, het is mooi de healer te zijn maar denk ook aan jezelf en zeg af en toe nee. Je kan niet iedereen helpen, weet je zelf ook en zeg je ook vaak maar hoe de je het zelf. Het is leuk te helpen, dat weet ik ook maar het kan nou eenmaal niet altijd. Niet altijd. Rust, soms heb je rust nodig. Iedereen heeft rust nodig maar jij helemaal.
Je lijkt vol energie maar hoe is het echt? Je lijkt te bruisen maar hoe is het echt.

Weer die maagsteken. Eet jij goed? (ik ga weer in mijn denken, dit slaat zo nergens op, je lijkt zo’n uitgebalanceerde dame, die juist heel goed oplet wat ze eet) Ik zie je je groente wassen, goed wassen en weer wassen. Mijn keel begint te kriebelen. Het wordt al beter met je maar toch moet je meer voor jezelf gaan opkomen. Je bent te lief. Vaker zeggen wat JOU dwars zit. Niet alleen bij anderen signaleren maar ook bij jezelf. Niet alleen signaleren maar ook actie ondernemen. Kruiden. Ik zie kruiden. Kruidenthee? Veel kruidenthee.

Ik stop ermee. Geef het stokje door aan een ander. Denk dat er helemaal niets van klopt. Mijn excuses dan! Ik merkte dat ik de tekst er niet zomaar uit gooide. Dat kan betekenen dat ik teveel in mijn denken zit (dan is dit een slechte fotolezing). Het kan ook betekenen dat het bij jou hoort; dat jij goed nadenkt voor je iets zegt. (dus misschien klopt het wel; ik plaats het dus gewoon)

Ik merk ook dat mijn keel dicht blijft zitten; vraag me nu ook af of het bij jou hoort of bij mij. Hopelijk herken je er iets van en kan je er wat mee.

Groetjes, Sarah
Laurina
Laurina aug 11 '12
Hai Sarah,

Allereerst bedankt voor het lezen van mijn foto. Ik zal reageren op wat je hebt geschreven.

Ik doe alles inderdaad op mijn eigen wijze en laat me niet binden door opgelegde maatstaven en oordelen.
Ringen en horloge draag ik doorgaans niet, misschien dat ze je daardoor irriteerden. Ik heb er zelf geen last van als ik ze wel draag overigens.
Mijn innerlijke kind is altijd aanwezig, dus dat je die ziet, begrijp ik helemaal! Maar ik ben niet angstig of onzeker of mijn hulp echt helpt, ik vind het wel jammer dat anderen zo vaak bewijzen of uitleg willen. Dat kan ik niet geven en dat geeft weleens onzekerheid of ik wel zal helpen.
Ik sta inderdaad altijd open voor feedback en doe ermee wat ik wil. Soms veel, soms helemaal niets.
Ik lach heel veel en ben eigenlijk altijd vrolijk en positief.
Het gedeelte van je maag kan ik niet goed plaatsen. Ik werk als manager op een sportschool en ik hoor wel heel vaak dat mensen willen afvallen, omdat ze te dik zijn geworden en moeten gaan sporten.
Dan het gedeelte van je keel. Ik ben inderdaad een open boek, behalve als het gaat om wat ik aanvoel bij anderen, dat nuanceer ik altijd, omdat het anders niet spiegelen wordt, maar eerder met de spiegel slaan lijkt. Nee zeggen kan ik heel erg goed en als ik rust nodig heb, dan neem ik die ook al vinden anderen dat niet altijd prettig. Alleen zijn geeft me tijd en ruimte voor mezelf en zorgt ervoor dat ik weer oplaadt, letterlijk. En vaak wordt er tussendoor energie gegeven als ik dat nodig heb. Daarom bruis ik altijd van energie.
Ik eet erg goed en weet precies wat en wanneer. Maar groenten wassen doe ik niet, ik koop het gesneden! ;-) En ik drink veel groene thee.
Wat wel klopt, is dat ik niet snel zeg wat me dwars zit, omdat ik me daar ook niet lang druk over maak. Ik hoef een ander niet te veranderen, maar ik moet er zelf mee leren omgaan of het contact verbreken.
Ik denk soms wel goed na voor ik iets zeg, omdat ik ook meestal mijn intuitie laat praten en dat omzet naar woorden. En ieder mens moet je anders benaderen om door te dringen tot het hart. Maar gewoonlijk ben ik een flapuit, maar kom ik er wel mee weg.
Nou, ik hoop dat je aan mijn reactie ook iets hebt. Het lijkt erop dat, zodra je in je hoofd zat, je ging projecteren.
Knuf Laurina
admin
admin aug 12 '12
Hi Laurina,

Ik lees in je reactie dat je jezelf goed kent. Wat was jouw reden om je foto te laten lezen?

Groet, Mars
P.s.: ik vond je vergelijking 'slaan met de spiegel' wel grappig.
Laurina
Laurina aug 13 '12
Hai Mars,

Ik wilde mijn foto laten lezen, omdat ik de laatste tijd zoveel opmerkingen krijg over mijn uitstraling en mijn persoonlijkheid. Ik word me steeds bewuster van het feit dat ik daadwerkelijk anders ben en dat het anderen nu ook steeds meer op begint te vallen. Toeval bestaat niet en op dit moment krijg ik zoveel opmerkingen uit zoveel verschillende hoeken dat het gewoon opmerkelijk wordt, maar ik begrijp niet wat de bedoeling is. Het is een rollercoaster van bewustwording. Dus ik zoek gewoon antwoorden, want mijn hele systeem geeft aan dat het tijd is, maar ik weet niet waarvoor! ;-)

Groetjes Laurina
admin
admin aug 13 '12
Hi Laurina,

Oké, duidelijk antwoord. Ik heb je foto bewust niet gelezen, omdat ik aannam dat je actief was als medium o.i.d. Het voelde voor mij alsof je de readers wilde testen. Ik behoor dus tot de groep mensen die je beschrijft, die dit ook bij jou zien, maar besefte niet dat jij het jezelf niet bewust was, wilt zijn of zoekt naar wegen hoe je e.e.a. wilt ventileren.

Ik kies er nu voor om te reageren op je reactie. Het schijnt mij toe dat je enerzijds goed weet hoe je te verwoorden en jezelf ook aardig kent, maar anderzijds gooi je bepaalde zaken door elkaar. Je praat bijvoorbeeld over intuïtie, die ze om de ander niet te kwetsen nuanceert, maar in dat nuanceren komt het mij over alsof je denken het overneemt en je niet meer kan praten over intuïtie. Je houdt het (je boodschap) m.i. dus klein, maar daarmee doe je jezelf en de ander ook tekort; je past je reactie op voorhand al aan, uitgaande van het bevattings- of incasseringsvermogen van de ander. De vraag is of je dat doorkrijgt van je begeleiders of dat dat een pesoonlijke censuur is. Ik zeg dat laatste.

Ik gebruik nu even wat elementen uit de lezing van Sarah81:
- eigenwijsheid: klopt;
- kinderlijke onschuld: klopt;
- onzekerheid of je het goed hebt en of het echt helpt: klopt, inzake het direct zuiver intuïtief doorgeven van boodschappen;
- jij bent dus best wel ver (zelfreflectie): klopt;
- weer in mijn denken zitten...
- je hebt er genoeg van...
- keelchakra: beter je wat vaker uit te spreken (w.b. je intuïtieve waarnemingen: zie eerder); je houdt heel veel voor je;
- niet alleen bij anderen signaleren maar ook bij jezelf...
- teveel in je denken zitten; goed/teveel nadenkt voor je iets zegt...
Iedereen leest anders, maar bovenstaande punten bevatten voor mij gevoelsmatig wel waarheid.

Je reactie: ik nuanceer altijd, omdat het anders niet spiegelen wordt, maar eerder met de spiegel slaan. Hier ligt de basis van je niet (volledig) uitspreken (keel). Natuurlijk is het wijs en getuigy het van liefde als je rekening houdt met de gevoelens van een ander, maar als je primaire (!) reactie pijn, verdriet of boosheid o.i.d. teweeg brengt, zijn dat mogelijk ook reacties die de ander nodig heeft om verder te komen. Nu zou je kunnen zeggen dat ik praat voor eigen parochie (dit is mijn methode) en projecteer, maar dan wil ik er wel bij vertellen dat mijn les is geweest om te nuanceren en het contact met de ander niet te verliezen. Ik moest daarin iets opschuiven. Mijn advies aan jou is om op te schuiven naar de andere kant van het spectrum: je meer onomwonden uit te spreken. Nogmaals in andere woorden: zeg eerder wat je dwars zit en laat het idd bij de ander of die al dan niet wil veranderen... je hebt iig de mogelijkheid geboden door zuiver te spiegelen.

Alle goeds,

Mars
Laurina
Laurina aug 13 '12
Hai Mars,

Bedankt voor je bericht. Ik vond het wel erg dat je in eerste instantie dacht dat ik readers wilde testen. Dat zou ik nooit doen. Ik hoor altijd graag feedback van anderen ook al is niet alles leuk om te horen. Ik heb je bericht eerst een paar keer gelezen. Het laten bezinken en rustig nagegaan waar ik graag op wilde reageren. Wat niet inhoudt dat de rest van je bericht niet is blijven hangen.

Enfin, ik werk dus niet als medium, maar ik schijn altijd door alles heen te prikken in gesprekken en dat ook duidelijk te maken. Mensen praten makkelijk met mij en ik kan snel de lucht voor ze op laten klaren. Vroeger was ik heel hard in mijn uitspraken, maar dat deed meer kwaad dan goed. Daarom nuanceer ik nu. Ik ben zelf rustiger geworden en kan nu beter mijn 'begeleiders' horen, zoals jij ze noemt. Voor mij is het gewoon een gedachte die ineens in mijn hoofd speelt en die ik uitspreek. Ik weet zelf niet eens hoe ik dingen weet of waarom ik iets zeg. Ik probeer hier mijn weg in te vinden. Ik ben er niet onzeker over, maar ik heb er geen grip op.

Misschien moet ik maar contact zoeken met mijn begeleiders. Dat woord sprong nogal uit het bericht! ;-)

Groetjes Laurina
admin
admin aug 13 '12
Hi Laurina,

Testen bedoelde ik niet zo negatief als het er staat. Het was niet gericht op de readers, maar meer "kijken of zij zien en wat ik al weet" (dat idee had ik). Mensen praten graag tegen je, je dringt door tot de essentie, je denkt in oplossingen. Vroeger was je heel hard in je uitspraken, maar nu nuanceer je. Ik bent rustiger geworden en kan beter je invallende gedachten delen. Ik kan maar één conclusie trekken: je hebt alle antwoorden al, zoals je motto is, en bent er erg tevreden mee. Mij heb je iig niet nodig om jou(w aura) te lezen.

Dank voor je terugkoppeling. Heel helder.

Groet, Mars
admin
admin aug 13 '12
Nog een kleine toevoeging: hoe zit het met ontvangen?

Liefs, Mars
Laurina
Laurina aug 14 '12
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Ontvangen van wat? blush

Groetjes Ria
admin
admin aug 14 '12
Dag Ria,

Ja, dat was een ingeving. Ik vroeg me af of je werkelijk ontvankelijk bent voor raad, voor nieuwe ontdekkingen en inzichten vanuit andermans perspectief, temeer omdat je aangeeft de antwoorden al te hebben. Ik hou het bij mezelf: ik heb het gevoel dat ik je niet zo goed kan bereiken en geef het stokje graag over aan iemand die beter aansluit op jouw frequentie. Nogmaals, alle goeds!

Mars
Laurina
Laurina aug 15 '12
Dank je wel, Mars en Sarah, ik wens jullie ook beide alle goeds toe!

Liefs Laurina

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki